Hahaha, gezellig hier! Zowel thuis als op zwp! Morgen weer werken en voor de verandering heb ik er wel zin in. Hahahaha!
Erna: Van harte joh! hahahah Prinses...echt gezellig of sarcastisch gezellig? hihihi Thuis is het weer gezellig toch? Flip last van het bier?
Hier is het ook gezellig. ik achter de laptop en mannetje voor de tv. hahaha. Yake zwanger? jeetje zeg de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vanmiddag op de camping geweest was wel even gezellig. nog even in de caravan gekeken. zag er goed uit, Naomi voelde zich er meteen weer thuis, meteen rondkruipen en richting speelgoed haha. Sinds vorig weekend is Naomi in het trotse bezit van tand 9 en 10. Gisteren liep ze de eerst stapjes los. Wat mooi om te zien zeg, kreeg er een brok van in mijn keel. Liefs
Wauw, die Naomi gaat ook snel. Ook alweer de eerste stapjes. Logisch dat je wat emo werd. Kleine meisjes worden groot. Vanmiddag op kraamvisite, merk ik toch dat Tim heel erg op andere kindjes gericht is. Heel leuk om te zien. Verder is hij heel ondernemend en nieuwsgierig. Ook leuk, maar wel heel vermoeiend. hahaha!
Ik kruip lekker tegen mijn levende niet trieke deken aan....Big Elmo :-D Truste dames! Ikke ook weer wereken twee dagen en ik heb erg veel werk gemaakt vrijdag dus moet ook erg veel opruimen (krijg altijd van die ideetjes begin van het jaar - lees schoonmaak-/opruimwoede).
Heb ik ook wel eens een stukje van gezien, vond het vooral apart hahaha Hier zo'n undercover miljonair...ook best tof!
Hier kijken we op zondagavond altijd net 5. Ghost wishperer, moonlight en super nataral. Erg leuk...............
Wauw Yake ook alweer zwanger..nee, wonderen zijn idd de wereld nog niet uit. Weet trouwens iemand hoe het met Kirby is? Horen ineens helemaal niets meer van haar?? Kun je ook op naam en geplaatste berichten zoeken eigenlijk....zal eerst eens even zelf kijken. Prinses fijn dat het toch weer écht gezellig is hoor! Lydia leuk om te zien dat ze zich meteen weer thuis voelt op de camping hoor...en nog mooier die eerste stapjes! Ghost whisperer ook wel eens gekeken..vond ik ook wel leuk. Elmo ikke zieliggggggggggg, mijn levende trieke deken is net de deur uit...gelukkig katjes die lekker bij mijn voeten gaan liggen knorren. En als het echt te gek wordt dan heb ik altijd nog de cosi bag die ik bij Tuur voor zijn krampjes gebruikte. Ik heb vanavond nog even gekeken naar de reunie..maar met half oog. En straks nog even Eddy Zoë...nu we er toch zijn...erg leuk ook. Hier ga ik lekker nog genieten van paar daagjes vrij...hoef donderdag pas weer. Morgen lekker bijbeppen met mijn vriendin...kijken of onze knullen gezellig samen gaan spelen. Pff, ga zo toch ook maar naar bed....buikje draait hoelahoepjes....blegh.
Hey meiden, tijdje geleden, maar we hebben hier best een drukke periode achter de rug, Ana-Lucia is goed drie weken erg ziek geweest (was beter en gaat nu weer erg hoesten ), oma ligt in het ziekenhuis met een gebroken (nouja, ondertussen is ze al vervangen) heup, neefje in het ziekenhuis met longontsteking, feestdagen, winkelen met zwanger zusje enz enz Liek, jij vroeg waarom teveel poedermelk niet goed is, nou het is erg belastend voor de niertjes van je kindje, daarom zeker niet meer geven dan op de verpakking staat.(wel beetje spuit11 maar wou het toch nog ff zeggen) Lenneke, ben erg benieuwd naar jouw hyves-nieuws, al kan ik wel wat bedenken Gefeliciteerd nog met de officiële verkoop van jullie huisje! Natasja, hoop dat jullie huis snel verkocht raakt! Femke, hoe gaat het met jou en Marin? Ana-Lucia heeft een superdroog huidje en we hebben nu Stellatopia van Mustela om haar in te smeren en dat helpt redelijk, is eigenlijk gemaakt voor donkere kindjes omdat die vaak een hele droge huid hebben. Verder altijd een goeie scheut badolie in bad en natuurlijk maar een keer per week badderen (tenzij het niet anders kan natuurlijk). Van Zwitsal komt Ana-Lucia onder de rode vlekken, dus ik vermoed dat ze ergens niet tegen een bestanddeel kan. Elmo! Gefeliciteerd met de eerste stapjes van Ruben! Super zeg! Lydia, jij ook gefeliciteerd met de eerste stapjes van je meid Thuisbevallen... zit er voor mij zeker niet in... vorige keer een keizersnede en bovendien krijg ik aan het begin van de zwangerschap weer een bandje rond mijn baarmoederhals en dat moet in het ziekenhuis verwijderd worden net voor de bevalling. Sowieso zijn er neit echt veel thuisbevallingen en België en zou ik veel te bang zijn... Poepbroek wordt hier ook altijd meteen verschoond. Vakantieplannen... eigenlijk nog niet... er komt een grote zoektocht naar een nieuw huisje en denk dat die de vakantie in beslag zal nemen Aldonza, lief dat je aan me dacht... heb het ff heel druk gehad, las soms wel mee, maar voor ik de tijd had om te reageren was er al weer iets te doen... Ik ben in drie weken tijd vijf keer met Ana-Lucia bij de kinderarts geweest omdat ze zo ziek was, er was zelfs sprake van ziekenhuisopname maar dat wou ik niet, zeker omdat zij niks meer konden doen dan ik thuis. Ze was weer beter, maar nu hoest ze weer erg en krijgt ze daar weer een drankje voor, als het dinsdag niet beter is, moet ik weer naar de ka met haar pfff... Als het wel beter is, krijgt ze eind deze week eindelijk de gevreesde MenC prik... als dat maar goed afloopt. Met mijzelf is alles goed, ik heb een afspraak gemaakt met een prof in het Universitair Ziekenhuis in Gent om te spreken over een nieuwe zwangerschap, 27 maart ben ik aan de beurt, tenzij er iemand uitvalt, dan bellen ze me op. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen en hoop zo dat ik eerder kan gaan. Nog voor ieder een gelukkig nieuwjaar en vanaf nu kan ik normaal weer gewoon meeschrijven Alleen de weekends staan nog helemaal vol... Liefs Kirby
Ook nu nog steeds ? Ik heb er afgelopen dagen op gelet en de flessen eigenlijk min of meer gereduceerd en dat gaat best aardig. Er zijn soms nog dagen van 3 flessen maar veel al nu 2. Doe 5 schepjes in een fles en het max is 12 schepjes de dag. dus soms iets erboven. We gaan zo snel mogelijk een magnetron ook weer aanschaffen. Liek
Heftige peridode voor je zeg. Gaat oma er helemaal overheen komen.? Spannend voor jou ook weer een nieuwe poging in de planning. Duurt nog wel even voor het maart is, maar misschien valt er iemand uit krijg je eerder de afspraak. Liek
Ja Liek, volgens mij blijft het erg belastend voor de niertjes en ook nog wat Femke zei, het gevaar op overgewicht. Oma mag denk ik morgen het ziekenhuis verlaten, nog een tijdje revalideren maar normaal wordt ze weer helemaal de oude. Gelukkig is het een jonge oma, ze is nu 64.