Naomi heeft de prikken gehad. Was wel even huilen maar daarna goed troostbaar. Ligt nu lekker te slapen. ik ga hier even aan de gang. liefs
nee hoop ik ook niet. de cb arts zei dat ze last kon krijgen tussen de 5 en 15 dagen na de prik. zien het wel.
Lyd, En, tot nu toe alles goed met Naomi? Kon je duidelijk merken dat ze nu wel weet hoe dat werkt met die prikjes? Kirby, Goed je weer te zien! Sneu zeg, voor oma! Dochterlief weer aan de betere hand! Erna, Beetje geslapen? Hier een krijsend kind...doodmoe! In bad was gillen! Voor het eerst...en dat voor een walvissenjong. Ik hoor papa vriendelijk zijn door al dat gekrijs heen...dat hij zoveel geduld met hem heeft, had ie zelf nooit verwacht. Nou goed, schurk gaat meteen op bed...daaaaaag! Morgen vrolijk weer op :-D
haihai! Alles goed hoor! Wat hebben julli veel gebept... ik lag gister al im 20:15 in bed. Was gesloopt en beetje raar in mijn darmen. knuffie voor Naomi! Arme Ruben! Helemaal moe! Mijn kleine vent is ook out.. papa in bad gedaan, mama tiet en tukken maar.
tot op heden geen last van de prikjes. Ze heeft ook goed gegeten en ligt vanaf 7 uur in bed. verder was ze vandaag ook erg vrolijk. De arts op het cb vroeg of naomi wat blokjes in een bakje wil doen. ze mikt 4 blokjes in de bak en roept klaar. die arts kijken geweldig. Was ook heel verbaast over dat ze al zoveel tandjes heeft. Maar meten en wegen kunnen ze daar echt niet. Volgens hun is ze nu 77 cm en 9450 gram. Terwijl maat 80 heel goed zit en sommige merken lijken al wat klein, en bij de apotheek was ze 10 kilo wel met kleren aan maar die wogen geen 550 gram. liefs
Om half zes thuis en nu pas tijd voor mezelf. Maandagavond ben ik altijd alleen. Meisje is weer niet helemaal top. Vanochtend al verhoging, maar toch naar het KDV laten gaan. Thuis bij mij op de buik in slaap gevallen. Toen ze wakker werd wat te eten gegeven, maar dat wilde ze niet. Alleen wat fruit gegeten. Nu ligt ze op bed, hopelijk wordt het een goede nacht. Afgelopen nacht is ze zo goed als de hele tijd wakker geweest, en ik dus ook. Las ik het nou goed, Naomi ook aan de wandel? Wat goed! Kirby, Heftige/ drukke tijd achter de rug. Hoplijk nu wat rustiger vaarwater. Lieke, Kwam ik daar nou mijn echte naam tegen bij een post van jou, een aantal blz's terug. 8) Als je het nog kan veranderen, graag. Gaat alles nog goed bij de nieuwe gastouder? Elmo, Ruben nog steeds goed aan het stappen? Hmm, ben het kwijt. Nou ja, even de boel aan de kant maken hier en dan met de beentjes omhoog op de bank. Wie weet staat mijn toppie dan wel naast me. Oja, ziekenhuis of thuis bevallen, Ik mag thuis bevallen, maar kies voor het ziekenhuis. Waarom? Gevoelsmatig.
whahahahahahahaha ik dacht dat mijn kind veel kletste.. heb echt helemaal blauw gelegen. http://www.youtube.com/watch?v=d2AIkm5iIq0
HAHA leuke u-tube Natasja.... Imani, ik heb bericht gemeld aan de mod , hopelijk veranderen ze hem voor mij ( sorry..) Bij de gastouder vorige week 3 keer een paar uur geweest. Morgen hele dag, we zijn eigenlijk meer dan enthousiast over deze mevrouw. Elmo, jouw man ook al vroeg op bed, hier ging er ook een om 17.45 was moe . Hij heeft vandaag dan ook niet geslapen zat meer te keten in zijn bedje.. Lydia , slimme meid hoor blokjes in bakje en klaar. Zie ik Leander nog niet doen. De zegt echt nog niets verstaanbaars. Jammer dat ze niet heel goed meten en wegen. Hier vanavond warme melk gegeven met wat pap erin. Ging schoon op ( heb melk in pannetje gewarmt ) Zo heeft hij 1 poederfles gehad en een gewone fles. Dan moet ik gaan bijdruppen ( zal er mee gaan beginnen ) Ik had Leander zuurkool gegeven moest ie echt nie...zag hem echt gruwen zonde van mijn pan vol wilde bakkies vulllen. Liek
Imani: Charlotte nog aan het kwakkelen! Arme ziel. Maarre..op jouw buik in slaap gevallen? Waar dan? Hoe voel je je zelf, op de vermoeidheid na? Hoeveel wk nog werken?
Lieke/Josien, Bedankt! Lieke, Hier een lekker zuurkoolrecept: 1 pak uitgelekte zuurkool fijnsnijden. Twee eetlepels creme fraiche en twee theelepels mosterd erdoorheen (beetje op smaak doen). Stukjes ananas erdoor. En dit mengsel in plakjes ham rollen. In de ovenschaal en dan in de oven, volgens mij doe ik het altijd op 180 (hete lucht), zo'n 45 minuten, laatste 20 minuten kaas erover. Lekker met puree en rookworst. Misschien vind je mannetje het zo wel lekker. Elmo, Oke, op buik en borsten. het lukt haar echt, alleen voor mij is het minder gemakkelijk. Met mezelf gaat het per dag verschillend. Er is momenteel geen pijl op te trekken. Vandaag weer een hele goede dag gehad. moet erom denken niet teveel te doen en voldoende rust te nemen. Nog vijf weken werken! Dat is nu, om precies te zijn nog 14 dagen! Heb volgens mij over het cb verhaal van Naomi heen gelezen, even teruglezen.
Lieke, Overwegen jullie nu misschien om op deze gastouder over te gaan. Zit toch dichter bij je werk? Lydia, Naomi heeft de cb-artseven een poepie laten ruiken! Slimme meid. Wat betreft het meten, charlot meet 76 cm, maar past ook prima in maat 80 en neigt bij sommige merken al richting maat 86 (mexx, en sommige dingen van name it). En sommige dingen van maat 80 worden haar al echt te klein. Ik mis mijn belavond met Femmie.