Dussssssssssssssssss, geen nieuwe zwp Jongejongejonge, eerst al 20 pagina's krabbels bijgewerkt,foto's bekeken, schaatsfoto's van papa Charlotte, blog bijgewerkt, etc ect. Nu maar ff met twee schermpjes: ElviraR: Winterefteling was leuk maar KOUD. Tjongejongejonge, wat was ik blij dat ik veel warme kleding had meegenomen. Maar wat een machtig mooi gezicht, alles in winterse sferen en dan ook nog met die sneeuw erbij. Meisje heeft haar ogen uitgekeken. Vond toch ook een aantal dingen wel een beetje eng omdat er van die grote ogen op zaten. O.a. bij de draaimolen met de ketels en het carnaval bezorgden mevrouw zeer gemengde gevoelens. Zaten we in het carnavalhuis in zo'n karretje wat heel leuk en rustig bij allemaal poppen e.d. langsrijdt, werd de baan ff gestopt. Goede timing aangezien we bij de wajangpoppen stonden en vlak erna een grote draak stond. Nou, die werd ook vanuit de ooghoeken wel gespot! En wat is braboland toch mooi. Toen we er zo doorheen reden vond ik toch wel dat ik zelf in een heel plat en saai stukje Nederland woon. Mocht vriendlief nou 3 jaar naar Oirschot moeten, dan zou ik misschien zelfs wel mee gaan ipv dat hij alleen weekends thuis is. Lyd: Het is dat ik nooit meer thuis zou mogen bevallen, maar ik zou het vreselijk vinden als anderen mij zouden horen. In het ziekenhuis hoord eik sommige dames ook gillen. Ik ben erg stilletjes bevallen zegt vriendlief. Lenneke: Fijn dat het nu definitief is met huisje. Is een last minder he. Prinses: Hier gemengde gevoelens bij het zo precies verwoorden van jullie acties wat de huwelijkse handelingen betreft. Sommige dingen hoef ik toch echt niet te weten hoor meis. En schaatsen zoeken op zolder, ik mag aannemen dat je ze zo kon pakken want je hebt de laatste tijd toch een behoorlijke opruimwoede gehad? En meedoen met de elfstedentocht. Ik zal hier vlak buiten het dorp staan juichen hoor! Tim op andere kindjes gericht, dan voelt het zeker nog beter dat je hem nu hebt aangemeld bij het kdv? Zomervakantie: Eigenlijk hopen we in de meivakantie weg te gaan. als ik een paar dagen extra werk, mag ik er in toaal 2 weken van maken end at scheelt toch ind e centjes in vergelijking met de zomervakantie. Ik zou eigenlijk wel naar de zo willen vliegen. 25 graden zou al heerlijk zijn. Wij zijn verder geen baktypes en slenteren graag door oude stadjes. Iemand een idee (zonder dat het 2x vakantiegeld kost?) Liek: Locaties voor de huwelijksreis lijken me allemaal fantastisch! En zonder kind weg, ieder zijn ding, het zou niets voor mij zijn. Maar we waren al tot de conclusie gekomen dat jij en ik erg verschillend inelkaar steken. Snap je wel, maar vind je woordkeus niet helemaal briljant. Fijn dat de gastmevrouw zo goed bevalt. Kunne jullie haar houden? Valt het omrijden mee? Lyd: naomi aan de wandel! Fantastisch zeg! Nu gaat het rap hoor! Arme Tanja.... En een cb arts in de hoek gezet. Goedzo meissie! Kirby: fijn je weer te zien. Pfff 27 maart pas aan de beurt. Ook daar dus wachtlijsten. (hier tot nu toe geen last van) Imani, ik bel je nu ff.
Sorry Fem, moest even mijn ei kwijt. Als de echtelijke ruzie echt zo erg was geweest, had ik het er vast niet op gezet. We zijn nu weer dikke vriendjes, en nu zal het vast weer een poos duren, voordat we elkaar achter na zitten. Verder voelt het inderdaad prettig dat we Tim gaan aanmelden voor het kdv. Het aanmeldingsformulier ligt hier nog wel, omdat ik nog even moet wachten op de berekening van mijn betaald ouderschapsverlof. Ik zit daar ook met smart op te wachten, alleen snappen ze dat bij het stafbureau niet zo goed. Ik heb er al verscheidene mailtjes aan verstuurd. Misschien morgen ook nog maar eens bellen. Ik wil hem toch wel graag opgeven, voordat het plekje weg is. En de schaatsen waren inderdaad snel gevonden. Hihi, jij vindt me echt een schoonmaakmiep of niet? Verder is het leuk om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad. De efteling lijkt mij ook prachtig met dit winterse weer. Ik ben haast jaloers. Als Tim wat ouder is, gaan we vast ook een keertje. Nu nog net iets te jong. Imani, als het goed is, hang je nu met Fem aan de foon. Heerlijk om te lezen dat jullie zo goed bevriend zijn. Enne... het is dat ik niet van zuurkool hou, anders had ik vast gebruik gemaakt van je recept. Ik hoop dat je vannacht een lekkere lange nacht maakt. Natas, inderdaad grappig filmpje. Ik vroeg me even af of het wel echt was, maar ik geloof het wel toch? Liek, is het inderdaad geen mogelijkheid om over te stappen naar deze mevrouw. Als ht op de route ligt, alleen maar handig toch? Lydia, wat is Namoi toch knap. 4 blokjes in het bakje en dan gewoon klaar roepen. Hahaha, zo simpel als wat, zal ze wel gedacht hebben. Kirby, leuk om je weer even te zien. Lekker rustig aan. Elmo, geen idee wat jij ook alweer geschreven hebt. Ik zal zo even lezen of ik het kan vinden.
O, ik weet het weer. Ruben zo moe, dat hij huilend in bad zat. Wat heeft hij dan een lieve papa zeg. Ruben zal wel diep in dromenland liggen.
Neen dat is waar, gewoon goed koorts e.d. in de gaten houden. De schrik zit er echt zo in bij mij pfff... ben nu ook echt bang voor de MenC. Femke, geen wachtlijsten... de prof is out in januari en februari wegens gezondheidsredenen, als ik geluk heb valt er iemand uit vroeger in maart of ik moet een afspraak maken bij een collega van haar... maar daar ben ik voor mezelf nog niet uit of ik dat wel wil.
@fem, fjn dat je er weer bent en dat je weekend geslaagd was! eeeeuh nou ben ik het al weer kwijt.. owja zuurkool, dat klonk er lekker Imani! Heerlijk! Hihi is zie Charlotte al zo dubbel gevouwen op je buik/borsten liggen.. lekkere zachte bergen allemaal hahahaha @lyd, zozo die kleine dame van jouw met der blokjes! lekker ding! @fem, vakantie in mei, ja dat scheelt inderdaad. Manlief ervaart dat helaas niet als zomer vakantie en wil echt in de zomer 3 weken vrij anders duurt zijn jaar zo lang hwahahahaha ja dat begrijp ik ook wel weer. Daarom gaan we camperen, dan zijn we ook goedkoper uit. Ik heb een mannetje die me gewoon uitlacht bij: Nee, niet doen., mag niet enz.. hij lacht gewoon en gaat dan bijdehand roepen enzo. Pff boef..
[quote="NatasjaHihi is zie Charlotte al zo dubbel gevouwen op je buik/borsten liggen.. lekkere zachte bergen allemaal hahahaha [/quote] Dat zag ik ook al helemaal voor me, hahaha! Ze weten wel hoe ze het hebben willen hoor, die kleintjes van ons. Owja en die zuurkool ga ik zeker een keer uitproberen. Natas, zo herkenbaar, Deantje die overal om lacht. Daar had Nicky ook een handje van. Maar toch blijkt volhouden resultaat te hebben want nu doet ze dingen echt niet meer of luistert gewoon na 1 of 2 keer waarschuwen. Fem, klinkt super je verhaal! lekker genoten dus. Lau, Rubie lekker geslapen en vrolijk op? Lyd, Lekker dat Naomi zo gezellig was na het prikken. En lekker bijdehand met haar blokjes, hahaha! Van wie zou ze dat hebben? Ow ik weet het ff niet meer, eerst maar posten...
Ohja, de vakantie. Hier met hemelvaart waarschijnlijk een paar dagen naar Birmingham. Met een stel vrienden op bezoek bij andere vrienden die daar voor werk naar toe zijn verhuisd voor 2 jaar. In de zomer, misschien kamperen, maar meer waarschijnlijk klussen en verhuizen!
Zal eens proberen imani je zuurkool recept. Maar ff kijken hoe te doen, want hier lusten we beiden geen zuurkool. En ik lust zelf ook geen ham.. Om nou een hele schotel voor Leander te brouwen hahaha Femke welkom terug, leuk dat je zo genoten hebt van alles. Je trof het inderdaad met de koude, maar ja beter dan druilweer of niet.? Natasja Lekker eigenwijs Deantje dus. Hier wordt gewoon gekeken wat en ja wat wil je dan..? hahaha. Verder mbt tot het feit Dat we hier zonder Leander op vakantie gaan is natuurlijk niet zomaar ff we gaan zonder hem. Dit zeggen we niet klakkeloos. Hier zit veel denk en ervarings werk met ons mannetje achter. Autovakantie met hem is niet echt mogelijk hij is zo wagenziek als ik weet niet hoe dus willen we de zon op zoeken is het toch zuid-spanje wat je met de auto kan bereiken. Vliegen met hem 2 a 3 uur geen optie, Leander blijft geen moment op schoot zitten draaid en wurmt en doet. Dit wordt drama in een vliegtuig niet goed voor beide partijen. Op Locatie vind ik hem te klein voor een all-inclusief program. Centerparks vakantie is niet echt een optie, vriendlief heeft eigenlijk een enorme hekel aan dit soort parken is vorige keer echt met mij meegegaan omdat ik zo graag wilde..... Tja wat wordt de keus dan. Thuisblijven als huwelijksreis.? Of een alternatief zoeken en dat is zorgen dat Leander het bij een ander naar zijn zin gaat krijgen. Hieruit is onze keus op gebaseerd. En niet niet omdat we zomaar denken ff zonder ventje erop uit te gaan.... Opvangouder. Voor mij reed het vanmorgen prima aan ik rij meer rechtstreeks ernaar toe via de Erasmus bereik ik R,dam Zuid beter en sneller. ik reed met 15 minuten naar de opvang. Vriendlief moet er voor omrijden , vertrekd 15.30 van zijn werk en is dan thuis om 18.00 ( normaal om 16.30 ) Ws gaan we vragen om een combi. Dagdiensten van mij op zuid. Avonddiensten bij oude gastmevrouw. Liek
Fem , weet niet precies hoe de temperaturen zijn. Maar Turkije? of Menorca ? Is dit wat? Blijf denken voor je..
Lieke, Helemaal doen wat jij zelf wil hoor mbt je vakantie. Hoor je mij niet over. Vond alleen een bepaalde opmerking ongepast, meer niet. Ben af....tjuuuuuz
Die bergen zijn heel zacht, ja! Vandaar dat ze er zo goed op slaapt. Lieke, dat zou een mooie oplossing zijn, als je bij beide gastouders terecht kunt. Femke, Oude stadjes...... Ik denk aan Portugal, Ierland (goed te doen in mei, vaak de mooiste maand van het jaar daar, met veel zon), Toscane. Het schijnt dat je in Portugal hele leuke onderkomens hebt, in oude huizen. Je hebt daar een speciale naam voor, ben 'm effe kwijt. Als ik hier waarschuw, begint Charlot heel boos te kijken naar me. Als blikken konden doden.....
Hier staat een: NEE te schudden, nog voor hij doet wat niet mag. Als ik er wat van zeg..dan gaat ie sjansen met iemand anders in de kamer. Negeert mij dan gewoon compleet....hahahah Moet inwendig altijd vreselijk lachen..maar "pak" hem natuurlijk wel aan
We hebben PB gedaan... En uiteraard zijn deze woorden lang niet zo zwaar als ik ze neerleg. Zoals ik tegen Elmo zei Lees er met een glimlach overheen. En denk ach dat is Liek.
maar ik ben de gene die altijd maar sorry moet zeggen. Die maar moet zeggen sorry ik heb het zo niet bedoeld. Ik ben er ff klaar mee. laterz.
Heb wel gelezen maar ben al weer vergeten wat ik heb gelezen, dus sorry dat ik niet op jullie reageer :S Kan zijn dat ik er toch weer even niet ben, gaat niet goed met Ana-Lucia, ze moet donderdag een hele dag naar het ziekenhuis voor onderzoeken en gaat ook niet goed met oma, die heeft ook een of andere infectie te pakken en moet ook langer in het ziekenhuis blijven. Ana-Lucia krijgt donderdag een foto van maag en slokdarm ivm haar reflux (omdat dat de oorzaak kan zijn van de aanslepende bronchitis). Ze krijgt een bloedtest, een eeg en hersenscan. De arts wil zeker weten dat ze niks heeft overgehouden aan haar hersenvliesontsteking van afgelopen zomer en daar is ze nu om bepaalde redenen niet zo gerust in (verandering van gedrags- en slaappatronen, overgevoeligheid, enz.). Deze mama zit dus al de hele tijd te huilen omdat ze bang is dat er iets ernstigs met haar meisje is... gelukkig krijg ik donderdag meteen de uitslag van de onderzoeken, hopelijk alleen goed nieuws. Slecht nieuws zou ik eerlijk gezegd niet aankunnen... ja, als het makkelijk op te lossen is, door een flesje antibiotica of zo maar echt iets ernstigs, ik denk dat ik dan ga doordraaien, ik heb echt mijn deel gehad. Hoe gaat het met de andere zieken?
Jeetje Kirby, het zit jou echt niet mee he! Heel veel beterschap voor je meisje! Ik hoop dat er geen gekke dingen uit de ondezoeken komen. Ook zorgen om oma..alles tegelijk. Denk je goed om jezelf! Elmo