Kirby, Heel veel sterkte en succes, vooral voor komende donderdag. Ik hoop met je mee. Hier is het meisje nog steeds uit haar doen. Geen verhoging meer, maar ook nog niet helemaal haarzelf.
Zit met een half oog naar 'Ik mis je' te kijken. gelukkig met een hafl oog, want de tranen komen nu al.
Ik kwam ook zomaar op dat kanaal terecht, en dan blijf je toch hangen. Vooral als je ziet dat het om een kindje gaat. Elmo, Hoe gaat het met Ruben? Geen gehannes met verkoudheden etc. En met jezelf? Moe? Natas, Vind het maar knap hoor, dat je elke avond nog kolft. Petje af. Dat kolven, daar baalde ik op het laatst echt van. Hoeveel cc kolf je op een avond? Welke kolf heb je eigenlijk? Electrisch? Dubdel/ enkel? Als hier de bv weer gaat lukken, wil ik een andere kolf. Ik kan het dit keer met werk echt niet zo goed regelen als de vorige keer.
Kolven vind ik ook niet zo leuk meer hoor, maar op school wil ik echt maar 1 keer kolven, dus kolf ik savonds om voor overdag extra te hebben. maar zolang hij de opbrengst nog redelijk opdrinkt wil ik er mee door gaan. Savonds kolf ik zo rond de 100 ml. (nu maar de helf omdat Dean later op bedje lag en ik vroeg op bed wil dus zat er maar 1,5 uur tussen de voeding en het kolven) Op school kolf ik nog steeds rond de 150 ml. Van de week zelfs 200.. Ik kolf nu in de grote pauze om 12:15 uur. Ik heb de medela swing, dus enkelzijdig. Ik doe er nu nog maar zo'n 10/15 minuten over. Dean gaat richting het jaar, dus gewone melk ga ik dan introduceren (wanneer hij jarig is), zodat ik savonds niet meer hoef te kolven en daarna ook de middag kolfsessie eraf. Ochtend en avond wil ik nog blijven geven zolang Dean het wil of zolang mijn lijf mee wil doen. Dank je voor je compliment!
Nou ja niet leuk meer.. soms ben ik zo moe en wil ik lekker onder de douche en slapen (vroeg) en denk dan ineens rond 22:00 uur owjaaaaaaaaa kolven.. ik kan voor mijj gevoel dan nooit gewoon lekker in slaap vallen.
Kirby ik duim voor goed nieuws! Natas, supergoed van je! Ik moest vanavond naar de EHBO, dus ben er voor deze maand weer vanaf. Gelukkig.
6 keer per jaar. Ik ben nu 3 keer geweest, geloof ik. Volgende maand, staat er weer 1 op het programma. En als je nu het idee had, dat het nuttig zou zijn, maar dat gevoel heb ik helaas niet.
Ow balen. Ik ga wel heeeeeel nuttig doen. Lekker naast mijn trieke deken liggen...ben het nog steeds zat
Goedemorgen! Lekker geslapen? Ik niet zo, Dean was een beetje aan het spoken en ik voel me raar in mijn buik. Beetje opgeblazen gevoel, dat heb ik al een aantal dagen. Ik ga Dean zijn tas voor de 2de keer in pakken (had ik net al gedaan, maar Dean heeft alles op z'n gemakkie eruit zitten plukken, dus mag nog een keer! Tot later
Goedemorgen Natas, Hier ook lekkr geslapen. Tim sliep ook nog lekker vanochtend, maar Flip vond het schijnbaar nodig om veel herrie te maken, waardoor hij wakker werd. Dus vandaag voor ons doen, vroeg. Hahaha, maar wel lekker geslapen hoor. Vervelend dat opgeblazen gevoel. Heb je zelf een idee waar het van komt?
Hahaha...kleine tasuitpakker! Als ik hier iets laat slingeren dan vindt meneer het ook hoor. Had vanmorgen bijna mijn vest aan :-D Hier goed geslapen...alleen met dezelfde hoofdpijn wakker als ik gisteren had...stress-kippie :-D
Even een reactuie op Lieke, want het begint me nu toch echt dwars te zitten. Cursief komt uit eerdere reacties: Locaties voor de huwelijksreis lijken me allemaal fantastisch! En zonder kind weg, ieder zijn ding, het zou niets voor mij zijn. Maar we waren al tot de conclusie gekomen dat jij en ik erg verschillend inelkaar steken. Snap je wel, maar vind je woordkeus niet helemaal briljant. Het gaat mij om dat kindloos zijn. Heb dus geen onbegrip voor je kueze om zonder Leander op vakantie te zijn. Snap dus niet waar je het idee vandaan haalt dat je dit moet verdedigen. Vind het zo zonde dat je meteen in die defensieve modus springt. Verder mbt tot het feit Dat we hier zonder Leander op vakantie gaan is natuurlijk niet zomaar ff we gaan zonder hem. Dit zeggen we niet klakkeloos. Ik denk er geen seconde aan dat je hier klakkeloos over bent. Jullie kennen je mannetje het beste en een huwelijksreis doe je maar 1 keer. En niet niet omdat we zomaar denken ff zonder ventje erop uit te gaan.... Wordt op geen enkele menier geinsinueerd hoor. Zoals ik tegen Elmo zei Lees er met een glimlach overheen. En denk ach dat is Liek. Dat zou dus inhouden dat ik mijn mening niet meer mag geven en dus niet oprecht op je kan reageren. Is toch ook niet de bdeoeling meis. Je zou toch niet willen dat we de dingen die je schrijft niet serieus nemen en alles wegglimlachen? Dáár zou ik me pas rot bij voelen. maar ik ben de gene die altijd maar sorry moet zeggen. Die maar moet zeggen sorry ik heb het zo niet bedoeld. Er wordt hier niet over excuses of wat dan ook gesproken. Het lijkt mij dat je mag zeggen of je een bepaalde manier van uitrdukken niet briljant vindt. daarmee laat ik je toch in je waarde? En dat laat toch ook meteen zien dat ik begrijp dat je het niet zo bedoelt? Ik ben er ff klaar mee. laterz. Kijk, en dat vind ik dus flauw. Ik heb juist het idee dat je van ons mooi weer en lange dagen wil en als het even niet loopt zoals je het zelf zou willen, dreig je met weg te gaan. Verwidjer je je hyves en wacht je tot we je op komen halen. Ik kan er zelf persoonlijk niet tegen dat iemand zo (terecht of onterecht) in de slachtofferrol gaat zitten. we zijn toch allemaal volwassen mensen en ik heb juist het gevoel dat men hier heel respectvol met elkaar om gaat. En dat hoeft niet te betekenen dat we het altijd met elkaar eens moeten zijn. Toch? Viond het hele rot om te bekennen, maar de naam Sonja komt nu bij me bovenborrelen. Misschien niet handig om dat nu te zeggen, maar heb zelf het gevoel dat je haar kant op gaat op deze manier. En dat zal toch echt niet de bedoeling zijn.