Dit is precies wat ik gisteren heb geprobeerd uit te leggen. Misschien ligt het dan aan Femke en mij? Of stoort het juist dat wij precies hetzelfde denken (of het ook zeggen?). Het ging mij ook alleen om dat ene woord (zoals ik ook op Hyves heb gezegd). Daarnaast. Dit is van het weekend geweest, je bent intussen zowel op Hyves als op ZP geweest. Je hebt er met geen woord over gerept (niet gezien?). Dan stuur je mij pb, je zegt dat je Femke pb stuurt. We hebben het erover (via pb) we vinden het beide klaar? Toch nog even een opmerking op het forum. Wat wil je daarmee dan? Het vuur wakker je zelf aan...terwijl het voor mij niet eens een heel groot ding was..ik gaf alleen mijn mening.
Dank je voor het meeleven meiden. Ana-Lucia heeft goed geslapen, en mama ook, duurde wel heel lang voor ik in slaap viel... lag natuurlijk te piekeren. Vandaag en morgen mogen voorbijvliegen en dan wil ik hier morgenavond alleen maar goed nieuws komen vertellen. Ik ga morgen nog ff praten met de kinderarts of die hersenscan wel echt nodig is, want dat is toch wel heel wat voor zo'n kleintje, misschien dat ze eerst de eeg kunnen doen en als ze daar iets op merken dan nog een hersenscan. Natasja, petje af dat je nog steeds kolft hoor, ik heb het eigenlijk maar zelden gedaan, maar ik heb dan ook het geluk dat ik alle voedingen live kon/kan geven. Hoeveel keer drinkt Dean nu nog? Wie geeft er nog bv?
Van Natasja wist ik het Maar leuk dat er nog mama's zijn die het lang hebben volgehouden. Ik geef dus ook nog steeds bv, zo'n 3 keer per dag, als ze ziek is of tandjes krijgt wel meer. Haar laatste melktandjes zijn nu aan het doorkomen, de hoektanden, alle kiezen zijn er al, ze doet het net ff anders dan de meeste andere kids, maar ben wel blij dat we straks van die tandenellende verlost zijn He Femke, schrijf je niet meer mee bij de juli-mama's?
Goed morgen, Elmo en Femke, ik denk er net zo over als jullie maar wil er verder geen woorden over vuil maken. Kirby, veel sterkte met je kleine meis. Hopelijk gaat alles goed. Vind wel dat je lang moet wachten al is het om prive redenene van de arts. Hier gaat het goed. Naomi was helaas al om 6 uur wakker en heeft daarna nog ongeveer een uurtje in bed liggen jeuzelen. Daarna toch weer in slaap gevallen tot 10 uur, mama dus heel blij.
Kirby, soms wel, soms niet. Mijn tieptrees doet het nu even niet en ik moet dus telkens naar de pc boven. Dan ligt de prio even hier bij deze vriendinnetjes. En jij?
Soms wel, soms niet ook... was ook een tijdje geleden maar eergister weer een berichtje geschreven. Vind het ook niet zo fijn nu er een bepaalde persoon, iemand die graag relletjes veroorzaakt, terug is.
Zal ik er dan ook maar wat over zeggen of niet....... Ik vind dat er soms wel heel erg over bepaalde woorden gestruikeld word. Om het in dit geval voor Lieke op te nemen, is de woordkeus misschien niet helemaal briljant, maar ik denk dat iedereen hier begrijpt dat ze niet rot bedoeld zijn. Ik vind soms dat er iets minder zwaar aan getild moet worden, omdat we weten dat iedereen elkaar hier het beste gunt. Ik vind het niet echt leuk, dat ze nu zo terecht gezet word. Liek, ik zou het fijn vinden als je gewoon hier blijft schrijven en ook bij hyves. Ik vind het vervelend, dat je je gelijk van hyves verwijderd had, alhoewel dit misschien je eerste primaire reactie is (begrijp ik ook). Ik zou het sterker van je vinden, als je gewoon blijft. Doordat je wegloopt, kruip je in de slachtofferrol, terwijl je best voor jezelf op mag komen.
Maar ze wordt NIET terecht gezet. Ik mag toch zeker wel zeggen als ik een opmerking niet zo briljant vind....ik doe dat altijd alleen bij haar wordt het zo'n drama. Als dat niet mag...waar blijven we dan zeg!
Wil ff zeggen dat ik me bij Elmo aansluit dat je het mag zeggen als je een opmerking niet briljant of leuk vindt of zo, we zijn allemaal volwassen en daar moet dan niet meteen een drama over gemaakt worden. Voor de rest bemoei ik me er niet mee, daarvoor schrijf ik nog niet lang genoeg mee hier
We mogen onze mening toch geven? Of mag dat niet meer? Het zal er bij mij ook niet altijd briljant uitkomen. Het is ook het gevaar van het lezen. Maar ik vond de opmerking ook niet prettig om te lezen.
Het ging me eerlijk gezegd ook niet om jouw opmerking over haar woordkeus, maar meer om de vergelijking die Femke gaf. Verder denk ik dat we onze mening vooral moeten geven. Doe ik nu ook. Wel met zenuwen in mijn buik, omdat ik nu het idee heb, dat ik iedereen over me heen krijg. Tenminste zo voelt het ineens.....
Volgens mij wordt het nu wel heel erg groot en opgeblazen. Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien. Hahaha, te laat!
je krijgt niet iedereen over je heen. Althans mij niet. Ik ben wel van mening dat Lieke zich het alemaal een beetje te veel aantrekt, en idd in de slachtofferrol duikt. Ik moet er niet aan denken om zonder Naomi op vakantie gegaan, of het nou mijn huwelijksreis zou zijn of niet. Het deed me oprecht pijn om te lezen dat ze het woord "kinderloos"gebruikte. En dat op dit forum......... verder zeg ik er niets meer over
nee joh, ben je gek. Je mag toch zeggen wat je voelt? Het blijft immers jouw mening en wie ben ik om daar tegenin te gaan? En de link naar Sonja maakte ik puur en alleen omdat die ook zo in de slachtofferrol kon zitten. Zodra het haar niet zinde dreigde ze ook met weggaan. Verdere vergelijking is m.i. ook niet mogelijk toch?
Nou en dit was het enige dat ik heb aangegeven. Als je het niet eens bent mijn gevoel hierover...jammer. Meer kan ik er echt niet van maken. Prinses....tuurlijk mag je je ermee bemoeien. Mijn mening veranderd daar niet door hoor.
Misschien had ik mij op Hyves af moeten melden omdat ik zo'n opmerking niet leuk vind. Of er in ieder geval mee moeten dreigen...was het verhaal dan andersom geweest? Ik denk van niet. *dit zou ik overigens nooit doen * Dus iedereen blijft gewoon lekker zijn mening geven...dan kunnen we elkaar ook recht in de ogen blijven kijken bij een volgende meeting. Ow en Prinses, Als je vindt dat iemand (ik w.s.) vaak te zwaar ergens aan tilt...ik hoor het graag hoor, op dat moment.
Nou, ik laat het hier bij. Ik denk dat er voldoende over geschreven is. Over tot de orde van de dag. Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? Straks als Tim wakker is, ga ik even een rondje lopen. Als het tenminste droog is. Ik zal buienradar zo eens checken. Hier verder weinig te melden. Vanochtend zijn we naar opa en oma geweest. Altijd leuk. O, ja kilootje eraf!