Ik wilde het er gisteren al bij laten. Het was uitgesproken via pb...tot er een opmerking op zp verscheen. Ruben werd wakker van mijn wekker geloof ik. Even opgeweest, om 10 uur weer naar bed. 12.30 even wakker, gegeten...nauwelijks gespeeld of weer doodmoe. Hij ligt er dus weer op
moet nog naar de bakker en de hond uitlaten een een kadootje kopen voor onze verse buurjongen. Maar ik heb geen fluit zin haha moet wel anders morgen geen brood
Als ik denk dat je ergens te zwaar aan tilt, dan zal ik het zeggen. Pas maar op voor je rug. (wat overigens niet wil zeggen, dat ik vind, dat het vaak gebeurd).
meisje word hier ook al weer moe dus gaat straks ook lekker even naar bed. en moeders op de bank denk ik
Kan je vanavond niet even brood laten halen Lydia? Hahah, als ik geen zin heb, probeer ik Flip altijd te strikken. Flauw eigenlijk,....hihi! Elmo, Ruben is echt een heerlijke slaapkop. Tim had ik rond 11 uur in bed willen doen, want het was oogjes wrijven bij opa en oma. Hij viel in de auto in slaap. Dus thuis, werd hij wakker, en bleef hij ook wakker. Nu ligt hij overigens heerlijk te knorren!
nee manlief werkt in amsterdam vandaag. dus voordat ie thuis is is het echt etenstijd. zou gisteren al brood halen na het eten maar dat ben ik dus vergeten. moet echt vandaag
Ruben slaapt nog steeds genoeg inderdaad. Bij het KDV slaapt hij alleen 's ochtens 2 uurtjes...daar is ie twee dagen geweest dus nu moet ie bijtanken.
Naomi niet, die slaapt maar 1 x per dag meer en dan vaak maar 1,5 uur. Ws heeft ze niet zoveel slaap nodig. En ik heb toch echt gelezen dat meisjes meer slaap nodig hebben dan jongens. Naomi dus niet. hahaha
Hier ook een meisje die heel weinig slaap nodig heeft, 's nachts ong tien uurtjes, overdag max. anderhalf uur.
Ana-Lucia wordt ook bijna elke nacht wakker en gaat dan vaak maar na twee uur weer slapen... we hebben al van alles geprobeerd, maar niks lijkt te werken.
Pffffffff ook zwaar. Naomi krijgt dan vaak een kleine fles en dan gaan w emet haar lopen, stil zitten wil ze echt niet want dan wil ze spelen. Soms valt ze al na een half uur in slaap maar soms ook pas na 1,5 uur.
Ik denk dat dit soort dingen per PB uitgesproken moeten worden, van begin tot einde. Het ging in eerste instantie tussen Elmo en Lieke. Doordat het nu via zp verder gaat, worden er meerdere mensen bij betrokken, mensen voelen zich (denk ik) gedwongen ook te gaan reageren. En op die manier kan de boel enorm escaleren.
Heb je op zich gelijkaan Imani. Alleen wat ik gedaan heb is op Lieke reageren aangezien ze daar min of meer ook om gevrgaagd had. Van begin tot einde moet an ook van het alleraller begin, maar wat is en forum dan nog als alle communicatie via pb gaat lopen? Laten we wel voorop stellen dat het niet mijn bedoeling si9 geweest om mensen te proren om ook nog een duit in het zakje te doen. Ik hoop niet dat mensen zich door mijn reactie gedwongen voelen om ook hun mening te geven terwijl ze dit eerst niet van plan waren. Ik begrijp nl. hele goed dat juist dát voor (in dit geval) Lieke nogal heftig over kan komen.
Kirby, Dat klinkt zeker pittig zeg! Poeh...ben ik dan blij dat Ruben lekker doorslaapt (al vanaf een week of 5). Als je dan alles hebt geprobeerd..en niks helpt...poeh..heftig!
Hier begint er 1 heel zielig te miepen... Dan ineens: LA LALALALAL Zo van: grapje Nou ja, zal nu niet lang meer duren denk ik, zijn slaapje dan he.
Naomi sliep ook vrij vroeg door. word alleen soms een paar nachten wakker. meestal rond de sprongetjes en tandjes.