Imani, wij hebben een paar vrienden die een gemengd koppel vormen, zij gebruiken ook allerlei speciale producten voor de huid en het haar van hun kindje, als je zegt wat je nodig hebt, wil ik wel iets voor je halen en opsturen hoor.
Dat begrijp ik, ik heb ook niet gezegt dat ik dit niet begrijp. Hier is zoals je weet zwanger worden ook niet vanzelfsprekend.
Ik kan me van een tijdje terug nog herinneren dat een woord verkeerd viel. Laconiek. De een zegt het, niet zo bedoelend en de ander maakt daar een opmerking over (heel gewoon). Dit is toch ook niet uitgelopen op zo'n achterlijk overtrokken discussie. Ik bedoel maar....
Imani, ik weet niet over welke Sonja jullie het natuurlijk hebben, maar SonyaOneLove (denk toch dat het zo is), heeft ook twee donkere kindjes, misschien kun je haar eens een pb sturen en vragen welke producten zij gebruikt en waar ze ze eventueel haalt.
Goed meisje is wakker dus ik ga nu maar even de hond uit laten en zorgen dat er brood en wat te eten voor vanavond in huis komt. Pfffffffffffff ik hoor het wel Imani
Ok, Als ik mensen pijn gedaan heb met het plaatsen van een woord dan spijt mij dat. Hier wil ik het graag bij laten , hoop dat dit nu voldoende is. Het is al meer dan genoeg opgeblazen. Ik zal niet vertrekken , ik zal gewoon meeblijven schrijven. Zal alleen ff tijd kosten. Liek.
Wat een leuk meisje Kirby! Tim zit hier heerlijk Teletubbies te kijken. Zwaait bij dag dag, en eet een lekker koekje!
wat een schatje. erg leuke foto. ik heb mijn foto's uit mijn album gehaald ivm de verhuizing, maar ja zijn niet verhuisd maar laat hem nog even leeg
Teletubbies zijn erg leuk voor de kids, en ook voor de mama's om de reacties te zien Ana-Lucia telt ondertussen mee met hen: "Een, Tee, Die". En als ze Nono ziet is het huis te klein, dan zingt ze de hele tijd: "Nono nono nono nono". Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er iets aan haar hersentjes is, zo slim als ze is (al zeg ik het zelf). Gisteren wou ze iets van de tafel nemen en ze kon er niet bij dus juffrouwtje nam haar doos met Duplo, legde het deksel er mooi op, schoof de doos tot bij de tafel en ging er op staan. We hebben nog een jong katje (vijf maand is hij nu) en hij spookt de hele dag kattekwaad uit. Nu vindt Ana-Lucia niks leuker dan hem achterna te hollen en te zeggen: "Nee, poe, tout!" en dan wijst ze ook mooi met haar vingertje. Echt superschattig om te zien!
Als je gevoel zegt, dat er niets mis is, is er misschien ook wel niets mis. Op zich wel goed dat ze er naar gaan kijken, maar wel behoorlijk spannend natuurlijk.
Dank je trouwens voor de complimentjes over mij meid Heb net ff goed zitten nadenken terwijl mijn meisje ligt te slapen. Wil morgen met de kinderarts nog enkele dingen bespreken voor ze aan de hersenscan enz. beginnen. Wil niet dat ze dit onnodig zouden doen, de verdoving, het inspuiten van de contraststof enz. Ik denk namelijk dat het helemaal niet zover moet gezocht worden. Wat zijn haar symptomen: overgevoelige luchtwegen, heel erg prikkelbaar, veel slijmen, moeilijk slapen en oververmoeid zijn. 't Is eigenlijk allemaal terug te leiden naar twee voor de hand liggende dingen als ik goed nadenk. 1/ stofallergie, hebben zowel mijn man als ik last van (alhoewel het bij mij al heel veel verbeterd is bij vroeger): als je stofallergie hebt, heb je meestal last van je luchtwegen en teveel slijmen, wat dan op zich weer een benauwd gevoel kan geven, waardoor je prikkelbaar kan worden en ook minder makkelijk slaapt, want wie slaapt nu makkelijk als hij niet goed kan ademen. 2/ eventueel een vitamine b-12 tekort, daar heb ik al m'n hele leven last van omdat ik het niet goed genoeg opneem en mijn moeder ook, wie weet heb ik dat ook doorgegeven aan Ana-Lucia, dat kan ook slapeloosheid, oververmoeidheid en extreem prikkelbaar zijn veroorzaken. Zou het gek zijn als ik vraag om de hersenscan uit te stellen tot er hierover uitsluitsel is? Of zouden jullie toch meteen de scan laten doen? Ze heeft namelijk ook al een scan had toen ze in het ziekenhuis lag met de hersenvliesontsteking, de dag voor ze naar huis mocht. Als er iets mis zou zijn met haar hersentjes hadden ze het daarop toch gezien? Of zie ik het nu verkeerd?