Zo Tim weer even in bed gelegd. Normaal slaapt hij nu niet, maar hij had zulke rode wangen. Ik dacht ik probeer het. En warempel, het is stil.
pff jeetje een hersenscan. Dean drinkt nog 4 keer. Ik werk 3 dagen dus op die dagen krijgt hij bij oma de fles. Alle andere voedingen drinkt hij live.
ik zat net even een stukje te lezen hier, tis weer bar gezellig. maar willen jullie mij er buiten houden AUB. want las net een stukje dat Liek niet als een 2de sonja vergeleken wil worden. nou kom ik hier al niet meer omdat ik er zo klaar mee ben eigenlijk. dus meiden hou het gezellig onder elkaar het jaar is net begonnen. en respecteer ieder zijn mening/opvoeding ook al is denkt iedereen er anders over. iedereen doet het op zijn eigen manier en wat ik verteld heb toen de tijd werd al helemaal niet in dank afgenomen , maar niemand kan oordelen over een kind die hij/zij nog nooit heeft gezien. dit is geen aanval en of je er op reageerd of niet ik ben weer weg maar hou mij er ff buiten graag groetjes
Ik vind dat je gelijk hebt Sonja. Mocht ik je ergens mee gekwetst hebben, dan bied ik daarvoor mijn excuses aan. Niet netjes en onvolwassen om te doen.
prinses wat gebeurd is is gebeurd, excuus aanvaard , ik heb dr een hele berg zand over gegooid in ieder geval
Zo mannetje ligt op bed. Ik val er even weer tussen in. Heb niet buiten een aantal reacties aan mij gericht niets meer gelezen. Wil ook even niet teruglezen. Goed BMR is goed gegaan. Uiteraard wat traantjes maar goed te troosten. Verder eigenlijk ook geen last gehad. Zoals jullie weten zal de BMR later wat kunnen geven dus we wachten af. MBT het 3 keer dgs groeimelk 3 aanbieden is geen probleem. Zolang het maar niet de maaltijden zijn. Ze ziet wel liever dat ik als ik het brood moet vervangen in de middag door slecht brood eten het later aanbied als een bordje pap ipv zuigfles. MBT nieren vertelde dat dit op deze leeftijd niet schadelijk is als er meer dan de 12 schepjes gegeven worden. MBT het feit dat Leander een tenger kind is is het ook geen probleem. Leander mag eten wat hij wil. Dat wil mama ook wel eigenlijk.... Verder waren ze beetje sjag daar vandaag. Ik had de afspraak begin Dec verzet naar deze dag ipv gisteren. Dit was bij hun niet genoteerd ( veranderd) dus hij moest er extra tussendoor..... MBT B12 ik heb inderdaad ervaring met mijzelf. Heb ook een opname stoornis waar ik maandelijks voor moet bijprikken B12. Maar niet in de hoedanigheid kennis met het doorgeven op kinderen. http://www.stichtingb12tekort.nl/forum/index.php Misschien kan je hier wet info vinden Kirby.? Liek
Nee, daar heb je niet overheen gelezen Natas. Ik had het ook al gevraagd, maar ze heeft nog niet gereageerd. Sonja, bedankt!
Zoveel prikjes de laatste dagen! Ana-Lucia moet nog steeds de MenC maar daar komt dus steeds iets tussen.
O, daar was je al. Je hoort steeds zulke nare verhalen over de BMR, dat ik er een beetje tegenop zie.
Bij jullie in Nederland doen ze dus veel meer aan een b12 tekort dan hier. Het is nu meer dan een jaar geleden dat er bij mij nog bloed is geprikt, en toen waren mijn waardes VEEL te laag, ook die van ijzer en ferritine. Heb al bloedtransfusies gekregen en ijzerinfusen maar nog geen extra b12 op een vitamine b complex na. Kan nu niet juist meer zeggen wat mijn waarde van b12 was, maar het was iig ver onder de ondergrens, niet in de grijze zone maar een echt serieus tekort. Volgens mij huisarts kan dat geen kwaad... maar nu krijg ik meer en meer serieuze symptomen, heb nu sinds een week of zo tintelingen in mijn linkeronderarm en hand en ook in mijn linkervoet, 't is eigenlijk net of het slaapt. Ik denk dat ik eens naar een andere arts moet :s
Ik twijfel heel erg of we bij een volgend kindje de BMR wel geven... na wat wij meegemaakt hebben. Pff.
Ik was even bezig met koken , kind eten geven. Heb gedouched en daarna Leander naar bed gebracht. Hij had enorme lol met ons saam in ieder geval. De prikjes in arm vond ik wel ff heffie. Beentje zit meer spek.