Ik heb hier ook moeten vechten voor mijn gelijkwaarde hierin. En ik heb gewoon serieus klachten. Deze vallen neurologisch uit. Heb dan veel afasie en ataxie problemen. Verstandig om toch een second upion aan te gaan vragen. Dus als goed begrijp wordt je niet behandeld.? Weet je verhaal niet nav de BMR. Kan ik het terug lezen.?
Heb geen zin om een lange rij te typen, dus heb van die site ff de symptomen die ik heb voor je gekopieerd: # Tintelingen, doof gevoel, brandend gevoel in armen, benen, handen en/of voeten, zenuwpijn, op watten lopen, uitvalsverschijnselen # Concentratiestoornissen, geheugenproblemen # Afasie: niet op de juiste woorden kunnen komen, verkeerde woorden gebruiken, verspreken #geïrriteerdheid, prikkelbaarheid, verwardheid, gedragsveranderingen # Spierpijn en krachtsverlies # Glossitis (ontstoken tong), branderige, pijnlijke of prikkelende tong, gevoelige mond # Vermoeidheid, slaperigheid, zwakte # Misselijkheid, verlies van eetlust, gewichtsverlies # Gewrichtsklachten # Kortademigheid, benauwdheid, hartkloppingen # Duizeligheid # Bleekheid van de huid # Het koud hebben # Haaruitval # Veranderingen in gezichtsveld, wazig zien # Darmklachten en last but not least: hoofdpijn, heb migraine accompagnée. Wat de bmr betreft, Ana-Lucia heeft daardoor de hersenvliesontsteking gekregen.
Heb trouwens niet altijd last van alle symptomen hoor... pff dat zou nogal wat zijn. Maar ik moet dus wel dringend een keer naar de arts. Waarom zorg ik supergoed voor hubbie en kind en niet voor mezelf?
Ai, dat zijn er niet weinig zeg. Dit moet echt wel behandeld worden. Ik ga binnenkort je ff teruglezen mbt je verhaal. Heftig hersenvlies onsteking door BMR.
Ja en het stomme is dat de kinderarts het niet doorhad dat ze hersenvliesontsteking had, was al twee keer bij hem geweest en dan uiteindelijk maar midden in de nacht met een kind die 40 graden koorts had en suf was naar het ziekenhuis gereden en een ruggemergpunctie geeist! Helaas had ik dan nog gelijk ook
Jeetje Kirby, Maar hoezo komt het dan door de BMR? Ik raak hier toch wel lichterlijk bezorgd van.. Niet dat ik altijd meteen beren op de weg zie maar extra info is nooit weg. Leander: Goed gegroeid man! Nou braaf je broodjes gaan eten 's middags
Elmo, Nee een achter/achter nichtje was met mij meegegaan. Die vond het een keer leuk om dit mee te maken. Broodje eten is vanmiddag weer heel goed gegaan. Tis zo wisselend bij hem.
In zeldzame gevallen kan hersenvliesontsteking een bijwerking zijn van de bmr-prik, zoals bij Ana-Lucia, dat is gebleken uit de kweek.
Dean, gefeliciteerd met je 10 maandenmijlpaal! En mamma met de centjes! Kirby, wat een spetter die dochter van jou! Heel veel succes morgen met haar in het ziekenhuis. En zeker alles bespreekbaar maken met de arts, je mamma-radar werkt meestal het beste! Ik schrok ook wel van dat BMR-hersenvliesontstekingverhaal.... Zo Liek, Leander de prikken ook weer binnen. Ik vond het ook niet zo fijn hoor in dat armpje. Hij is goed gegroeid toch?
Deantje, proficiat met je 10e vermaanddag! En papa en mama met de prijs! Lieke ach erm..heb net de foto's van Leander op hyves gekeken....rotprikken ook! Kirby mama's worden nooit ziek he....maar toch maar eens naar de huisarts voor jezelf! Heel veel succes morgen en goed voorbereid, ben het eens met Lenneke! Wat een prachtige meid heb je zeg! Ik zat zelf sowieso al te balen dat ik morgen zelf niet mee kan met Tuur naar CB, maar nu helemaal. Ach grote papa pinda is er bij...als ik weer thuis ben maar even flink kroelen!
Ik baal... vandaag teruggebeld naar het UZ Gent, wou een afspraak maken met een van de collega's van de prof waar ik heen wil omdat ze vorige keer hadden gezegd dat ik daar wel eerder terecht kon. Maar wat blijkt vandaag, de eerste datum dat ik bij een van hen terecht kan is 27 april
Ik heb juist zoiets van....waarom hier geen papa die zich eens aanbiedt (). Nee, ik vind het niet erg om te doen...maar wel sneu voor de kleine man! Het is mijn vrije dag, de woensdag, dus ik ga sowieso..onzin dan Elmoman dan vrij zou moeten vragen...vind het gewoon zo naar voor Ruben. Wat moet moet....ik overweeg niet de BMR te laten zitten. Ook niet na het verhaal van Kirby. Klinkt misschien raar maar er is veel onderzoek gedaan en de BMR wordt niet voor niks gegeven. Vreselijk als er dan zulke dingen gebeuren, dat zeker! Ik denk dat we allemaal de kids extra in de gaten houden! ElviraR: Tiago morgen dus ook aan de BMR! Ook succes! *hier de 28e*