De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Snap je hoor Elmo, is ook niet mijn bedoeling om jullie bang te maken of zo. Het is maar een zeer zeldzame reactie.

Ik overweeg het ook alleen maar doordat Ana-Lucia zo heeft gereageerd, maar denk als puntje bij paaltje komt dat ik het toch laat doen hoor, zullen dan wel weer twee bange weken zijn, maar goed, ik vergeef het mezelf nooit als mijn kindje dan net een van die ziektes krijgt en er iets aan overhoudt of zelfs erger.

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik vond de andere prikken die Leander kreeg in zijn beentjes niet zo erg naar. Vond de prik in het armpje vandaag best zielig inderdaad.
    Gelukkig was hij snel te troosten en heeft vandaag geen last van de insteekplek gehad zoals rode zwellingen.

Morgen Tiago en Tuur aan de beurt.
    Sterkte jongemannen...

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

+ dat je nu de symptomen kent en meteen aan de bel trekt. Je laat je niet meer wegsturen en artsen zullen in jullie geval misschien ook anders gaan handelen nu.

Ik merk dat bij Ruben wel.
    Hij is 2x opgenomen toen hij net 3 mnd was en mijn ha neemt mij altijd bloedserieus.
    Zo is hij toch al wel hoor...hij weet ook dat ik niet zomaar bel ;)
    Ook de manier van ontstaan geeft ons een soort van streepje voor bij onze ha, weet ook niet wat het is.

Zelfs de huisartsenpost neemt hier nooit risico met kleine kinderen. We zijn er al 2x in het weekend geweest *en nodig achteraf gezien*

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben ook altijd nodig naar de arts geweest met haar, maar de kinderarts zei toen gewoon dat hij niks vond of zag aan haar, hij zei dat het een 'gewone' reactie op de prikken was :( Gelukkig had ik de reflex om met haar naar het ziekenhuis te gaan! Maar ondertussen ga ik nu dus naar een andere kinderarts met Ana-Lucia.

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Lijkt mij heel erg dat je niet serieus genomen wordt als je bv een HA op een HAP beld.
    Ik heb hier gelukkig geen rare toestanden meegemaakt met Leander.
    Maar reken maar dat ik voor zijn rechten op kom.

Doet mij beetje denken aan mijn toenmalige werk in de thuiszorg.
    Heel wat artsen aan de foon gehad die je niet serieus nemen.

Gelukkig bestaan er ook nog goede artsen.

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Heb je deze man / vrouw nog aangeklaagt.?

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Natas, gefeliciteerd met de 10 maanden van Dean. Nog maar twee maandjes en je baby-Dean is een dreums-Dean. En 100 euro kwam zeker goed terecht. Gefeliciteerd!

Liek, moet die BMR in de arm. Ik dacht dat alles in de beentjes kon. Nou ja, wat moet dat moet.

Kirby, ik kan me voorstellen dat je twijfelt over het geven van de BMR bij een eventueel volgend kindje. Maar je bent inderdaad dan extra alert en ik denk de artsen dan ook wel.

CB - Ik ga ook altijd naar het CB. Flip is 1 x meegeweest, omdat hij ton vrij was. Hij heeft nog nooit en prik gezien. Doet me er ineens aan herinneren dat ik de volgende afspraak nog moet verzetten ivm een dubbele afspraak.

ElviraR- Succes met de BMR

Aldonza - papapinda (hoe kom je erop), doet het vast goed morgen met Tuur!

8. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Kirby,
    Ten eerste, wat heb je een prachtige meid om te zien.
    Wat merkte jij aan Anna-Lucia nog meer naast de koorts, dat je dacht aan hersenvliesonsteking? Charlotte heeft met 8 maanden de BMR gehad, i.v.m. de reis naar Afrika, zij heeft toen drie tot vier dagen hoge koort gehad (tussen de 40 en 41)
    Charlotte moet in februari weer voor de BMR.

Alle BMR-klanten,
    Succes/ sterkte!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prinses:
    Wel eens een foto gezien van PapaPinda? ;)

Elmoman is de eerste keer mee geweest...toen had hij nog vakantie na de bevalling ;)

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nee, volgens mij nog geen foto gezien van papa pinda. :p

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zou een hoop verklaren!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow even iets heel anders:

Ruben zat van de week toch zo gigantisch te krijsen in bad...vandaag weer een poging gedaan (er zat banaan, smeerworst, melk, limo en koek in zijn haar :-D) maar het was dolle pret...totdat hij daadwerkelijk in bad ging.

Wat heeft hij toch ineens?

Ik zat beneden en hoorde ze lachen en keten door de babyfoon en ineens gekrijs...ja hoor, Elmoman liet hem zakken.
    We snappen er niks van. Haren wassen was dus helemaal not done..maar moest toch echt even.

Nadat hij klaar was haalde ik hem eruit...gaf hem aan papa en zei tegen Ruben: zo, is het nou goed?
    Zegt ie: Jah

Owwww...mijn walvisje heeft toch geen hekel aan water gekregen?

Vorige week hebben we hem eens onder de douche gezet (eens kijken hoe dat ging) maar dat was brullen (niet meteen mijn zijn hoofd onder de straal hoor, alleen met haren wassen)..zouden we het hiermee hebben verpest?

13. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Elmo,
    Misschien wel, Charlot heeft ook een hekel aan de douchekop. Die houdt ze heel goed in de gaten!
    Is het een idee om samen met hem in bad te gaan, is misschien wat veiliger voor hem.
    Heeft ie nog kapotte billen? Dit kan ook de oorzaak zijn. Toen heeft Charlot ook een zitten gillen in bad.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Geen idee. Het kan door die douchekop komen, maar zeker weten doe je het niet. Misschien komt het inderdaad door de kapotte billen (wat Imani zegt), dat zou ook een logische verklaring zijn. Ik zou ook samen met hem in bad gaan zitten, om hem er doorheen te helpen. Vervelend zeg.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, kapotte billen niet meer (gelukkig).

Voel me zo dom..dat ik er zelf niet bij in ben gegaan! Tjeeeeezzzz....

Elmoman vindt ons ook dom :-D
    Morgen doen we nog een poging.
    Zonder haren wassen, samen in bad!

Tnx meiden (soms heb ik ff een helder licht nodig geloof ik).

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik laat Tim wel eens met de douchekop spelen. Wel op de laagste/zachtste stand. Misschien is dat ook nog een idee?

17. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Als ie het dan eng vindt, kan ie lekker tegen je aan kruipen!
    Wij hebben geen groot bad, alleen een douche. Dus toen we op vakantie waren op Texel ging ik samen in bad met Charlotte, dat vond ze best eng. Heerlijk hoe ze toen tegen me aan ging liggen!

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Pff dat was een hele pil dat bijlezen...

Snik snik snik....ik moet dus idd morgen voor de BMR. Vind die prikken sowieso al niks, maar met deze verhalen erbij al helemaal niet. Jeetje, daar moet je toch niet aan denken zeg. Ben blij als we 2 weken verder zijn zonder al te veel klachten....

Kirby; heftige dingen die je de laatste tijd heb meegemaakt. Beterschapjes voor je oma. Gelukkig is ze nog redelijk jong, dan zal het herstel vast voorspoedig verlopen!
    Heel veel suc6 voor morgen. Ik zou zeker aangeven dat je twijfelt of de hersenscan wel nodig is (klinkt idd behoorlijk heftig). En dan luisteren naar mening van ka. Je hebt idd een hele mooie meid. Geweldig ook haar slimme ideetjes van het opstapje en de zinnetjes die ze al zegt! Lekker van genieten.
    Nachtelijke onrust lijkt me heftig. Echt knap dat je er zo rustig onder kan blijven! En wat goed zeg dat je nog bv geeft!

Natas, Imani en Lenneke; voor jullie ook petje af mbt bv! Nooit eerder gezegd geloof ik...ooops

Fem; winterefteling (al heeel lang geleden) klonk idd errug leuk!
    Vakantie ideeen; ik dacht ook aan Portugal; errug mooi land hoor :D

Liek; hmm minder dat de prikken tegenvielen. Gelukkig was het huilen weer snel over!

Natas; wauwieee wat leuk voor jullie 100 euries rijker! Gefeli!

Len; oh ja; nog gefeli met de definitieve verkoop van huis! Lekker gevoel lijkt me!
    Nu Natas nog; ikke duim

Lyd; leuk dat Naomi ook de eerste stappen heeft gezet! Kan me voorstellen dat jullie de kriebels voor de zomer al hebben. Heeft toch wat dat campingleven lijkt me!

Elmo; hmm minder zeg dat Ruben even walvis af is. Zo'n periode heb ik bij Tiago ook gemerkt. Ineens helemaal niet blij met water op hoofd. Niet te zwaar aan tillen. Gaat vanzelf weer over.
    Zo is Tiago nu ineens panisch voor matten ed in het zwembad...wat een watje vind ik 'm dan zeg hihi

Oh ja; op waarschuwen reageren. Moet ik Lenneke helemaal gelijk in geven. Hier ook 1tje die me in het begin alleen maar uitlachte en het dan toch deed. Nu luistert meneer echt naar de waarschuwingen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk hihi)

Imani; haha wat herkenbaar; "we (lees ik) hebben het namenlijstje klaar".
    Hier alleen uit over jongensnaam. Grappige is dat nu iedereen ervan overtuigd is dat we een meisje krijgen. Begin het zelfs zelf bijna te geloven haha
    Heb geen idee wat jullie krijgen...oh jawel...vast en zeker weer een prachtig kind!

Zo, ik laat het hier ff bij. Ben mega gaar na mijn eerste werkdag na fikse griep...

Trusten allemaal!

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zit er hier nou een stel te vissen naar foto's van papapinda...of ligt dat aan mij?!?
    Prinses kijk op de hyves even..zal ff berichtje plaatsen straks met papapinda.
    Kirby jemig....wat is dat dan zeg....niet normaal hoelang je nog moet wachten...kan me voorstellen dat je hier flink van baalt!
    Elmo ik had de afspraak al gemaakt en mijn rooster was nog niet bekend...die van paps wel.
    Hier ook wel eens samen geweest, maar was mn in het begin. En ook de eerste keer bij ander CB na de verhuizing.
    Heb ook verschillende verhalen gehoord/gelezen..ook collega op het werk. Het is allemaal geen reden om het niet te doen, maar denk dat ik maar extra alert ben op reacties naderhand.
    Arme Ruben wil niet meer in bad....spet spat....ik moet alweer in bad...hopelijk is het tijdelijk.
    Arthur hebben we vanaf begin onder de douche gedaan..en als hij in bad zit gaat de douchekop er ook overheen hoor om af te spoelen...hij vind de douchekop reuze interessant.
    Owja..kapotte billen kunnen ook wel wat verklaren, maar dat is bij jullie ook niet het geval dus.
    Morgen lekker samen in bad en lekker spelen...zonder douchekop maar even.
    ElviraR Tiago morgen ook de prikken...pff. Sterkte ook.
    Lieke hier dus verder, gelukkig, ook niks heftigs meegemaakt met Tuur, maar ik zou ook gelijk naar ziekenhuis gaan en dan nog eerder ziekenhuis waar ik zelf werk als de situatie het toe zou laten.

Meiden, duik zo mijn bedje in...morgen ook alweer vroeg op en ben nog steeds behoorlijk moe.
    Truste, Erna.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben vond badderen altijd fantastisch leuk!
    Hij stapte dan in zijn nakie al zenuwachtig heen en waar langs de badrand. Hij trappelde echt. In zijn zitje had hij de grootste lol met het water uit de kraan en zijn eendjes + pinguin.

Er niet te zwaar aan tillen gaat dus niet op...ik vind het niks dat hij zo krijst. Dit is gewoon niks voor hem.

We gaan het proberen door met hem mee te gaan! Echt super...

ElviraR,
    Nogmaals beterschap!
    Jullie denken een meisje..ben benieuwd.
    Je bent wel een beetje een meisjes-mam denk ik. Rokjes, maillot'je, laarsjes, haarspeldjes etc. ;)

Deel Deze Pagina