ElviraR, snel weer helemaal opknappen hoor. Petje af, dat je op iedereen reageert. Aldonza, ik heb op hyves gekeken, maar nog niets gespot. Ben je er mee bezig? Hier het kerstpakket van Flip geactiveerd en ontvangen. We zijn voor en cadeaukaart gegaan van de Hema. Er staat maar liefst 50 euro op. Dat is leuk! 8)
Oww sorry Erna, wat een kluns ben ik zeg. Jullie met Tuur ook heel veel suc6 morgen! Ik ben blij dat papa morgen een paar uurtjes vrij heeft genomen en ik niet alleen hoef. Ben zo'n watje op dat gebied he...Achteraf valt het meestal mee. Oh ja Imani; las je straks even over "ik mis je". Jakkes, daar zapte ik dus ook perongeluk langs en ik kan het dan niet laten om door te kijken. Heb me toch een potje gejankt....eigen schuld dikke bult he...
Ik heb al eens een foto van papapinda gezien hoor Slaap lekker! Wij gaan er ook lekker in (of op) tis maar net waar je vandaan komt *euh..bed dan!*
Staat erop Prinses. Is je vergeven hoor ElviraR Oja....en zwangere dozen die 'ik mis je' gaan kijken...hier sowieso al een tranentrekker, maar dan natuurlijk helemaal. Nou, ga nu écht! Truste.
Elmo; ik bedoel meer dat het wel weer goed komt. Snap helemaal dat je daar nu niets aan hebt. Idd goed idee om lekker saampjes in bad te gaan en te spelen (ff zonder haar wassen). Heb op een gegeven moment tijdelijk haren uitgespoeld met een speelbakje, terwijl ik er liedjes bij zong. Werkte wel goed moet ik zeggen. Hoop dat ie gauw weer een echte walvis is iig! Oh ja; ik ben idd echt wel van de rokjes, speldjes ed hihi. Maar een tweede kerel vind ik overigens net zo stoer hoor! Prinses; thnx! Leuk hoor voor 50 euries shoppen bij de H
Oh ElviraR, Door Erna zie ik je banner nu pas! 12 weken vandaag...wauwwwwieeeee wat een mijlpaal. Meid, wat zal jij zielsgelukkig zijn zeg!
Liek, we hebben die arts niet aangeklaagd nee, heb er eigenlijk nooit aan gedacht, was gewoon zoooo blij toen ze weer gezond was. Alleen wel dan beslist om naar een andere arts te gaan. Hem aanklagen sowieso toch niks uitgehaald, zelfs als ze je kindje laten sterven mogen ze hier nog verder werken, ze moeten je dan 12 000 euro betalen en daarmee is de kous af, echt belachelijk gewoon. Het is zo moeilijk om een arts hier veroordeeld te krijgen voor een fout. Imani, veel kon je niet aan haar zien, ja ze had 40 graden koorts en in eerste instantie speelde ze gewoon nog vrolijk ook, maar de dag dat ik met haar naar het ziekenhuis ben geweest, wou ze voor het eerst geen bv meer en ze was toen al 13 maand en ze was helemaal suf. Ik voelde gewoon dat het helemaal fout was. Elmo, mijn meid had laatst ook plots een hekel aan bad terwijl ze er anders dol op is, geen idee waardoor het kwam, maar na een paar keer samen met haar te badderen is ze er weer even gek op als voorheen Dat POP ook in bad mocht met haar heeft ook geholpen Elvira, gefeliciteerd met die mooie mijlpaal Wat de borstvoeding betreft, 6 maanden was mijn doel en ik ben er nou al meer dan een jaar over, ik vind het gewoon zo fijn en Ana-Lucia is ook zwaar verslaafd, ze krijst de hele straat bij elkaar als ze niet op tijd en stond TIETIE krijgt haha. We zien wel wanneer we stoppen, voorlopig vinden we het nog allebei fijn dus geen reden om te stoppen Hoop dat je snel weer helemaal fit en gezond bent! Aldonza, ja ik moet lang wachten pff... is wel ff balen maar twee-drie maand is ook niet zo lang, zoals de tijd voorbij vliegt als je een kleintje hebt rondlopen, niet normaal toch! Ach ik moet ook niet ongeduldig zijn, ik heb hier al een fantastisch meisje rondlopen, en of broer of zus nu een paar maanden vroeger of later komt, maakt ook niet uit. Ik zou het fantastisch vinden als er nog een brusje komt, maar ik denk dat ik me er ook bij neer zal kunnen leggen als er geen meer komt, ik ben echt al ZOOOOO dankbaar voor Ana-Lucia. Prinses, leuk hoor zo'n kaart van de Hema, veel shopplezier! Prikken, hubbie gaat mee als hij kan, de eerste en tweede prikken was hij er zeker bij en denk die met een jaar ook. Aldonza en Elvira, veel succes morgen voor de prikken, hoop dat ze er geen last van krijgen. Liefs Kirby
Ik zal morgen in de loop van de dag proberen iets te laten weten, neem hubbie zijn foon mee dus kan zo op het internet. Anders zien jullie me morgenavond wel weer verschijnen! Bedankt voor de duimen
Nog even op de valreep. Voor de kinderen die morgen de prikjes krijgen succes. Ook voor de mama's natuurlijk. Imani, heb het manlief even gevraagd en die denkt ook dat je een meisje krijgt. We zullen het zien.
Goedemorgen dames! Iedereen uitgeslapen? Kleine mannen: Ruben denkt aan jullie *met zijn duim in zijn mond heerlijk in bed*
Wij zijn terug van CB en zwemmen. De BMR en MC zitten erin! Een paar tranen verder was het al snel goed, vooral toen meneer mocht demonstreren wat ie al allemaal kon vertellen. Hij blijkt wel een klein navelbreukje te hebben. Doen ze tot een jaar of 4 niks aan, omdat het ook nog minder kan worden. Mocht het blijven, dan kan hij er tzt evt aan geholpen worden. Hopelijk geen last van de BMR! Oh ja;en de nieuwe maten uiteraard: 10.925 gram en 82,5 cm! Vandaag voor het eerst in een nieuwe groep met kinderen tot 2,5 gezwommen. Dat was weer veeeel leuker dan de babygroep. Zelfs de matten waren met al die spelende kindjes niet meer eng! Helemaal leuk dus! Tuur; hoe is het met jou gegaan? Elmo; uiteraard ben ik heel erg blij met mijn mijlpaal! Is toch weer een opluchting om hier te zijn aangekomen, al geeft het natuurlijk nog steeds geen garanties! Kirby; ben heel benieuwd hoe het met je meisje is gegaan! Lyd;ik zoef ff naar hyves!
Grote knul Tiago! Jah, baby's....daar ben jij nou al veeeel te groot voor he Fijn dat alles goed gegaan is! Enne..moest Tiago ook blokjes in een bakje doen? Hier kreeg ik een brief dat de wijkverpleegkundige stopt. Ben benieuwd naar "de nieuwe".
Oh, mijn nichtje heeft een beste navelbreuk (Lotte navel zeg maar - die kinderserie). Heb niks gehoord over het er iets aan doen. Mijn zus zei al: heel blij mee, draagt ze straks ook geen naveltruitjes :-D
Hahaha grappig die reaktie van je zus! Hier zie je het eigenlijk alleen bij op de rug liggen en krijsen...dan komt er een kleine verdikking boven de navel. Tiago moest idd ook blokjes mikken. Vindt ie prachtig; dus na ieder blokje; jaaaaa! hihi lolbroek. Hmmm minder een nieuwe vp bij cb. Nou ja, of die andere moet een bitch zijn geweest... dan kan het alleen maar leuker worden natuurlijk
Geeeeeeeen idee. Zien we de 28e wel Heeft hier iedereen al gestemd in de lounge? Kids site Award! Zo niet: zoeefffff..schaam je en stem!
Zooo... we zijn weer terug. Was echt een marteling die hele dag onderzoeken, ze heeft echt zoveel geweend pff... ze vond het echt niet leuk dat ze aan haar lijfje zaten te prutsen, wat ik natuurlijk wel begrijp. Veel uitslagen hebben we nog niet, de foto's van de longetjes waren redelijk, bronchitis heeft ze zeker, eigenlijk meer het begin van een longontsteking. Ze hebben ook gezien dat de poliepjes erg gezwollen zijn en geadviseerd om ze, als dit blijft duren of zich herhaalt, ze te laten uithalen. Hersenscan wou de arts toch proberen, maar als het niet lukte, zou ze het niet onder verdoving laten doen. Het is dus niet gelukt, Ana-Lucia bewoog teveel. Geen hersenscan dus maar wel een EEG. Foto van maag en slokdarm lukte ook eerst niet, juffie wilde het vieze drankje niet drinken die nodig was voor de foto, later hebben ze dan even een maagsonde ingebracht, zodat de foto toch kon genomen worden. Ze hebben ook een zweettest gedaan, blijkbaar kunnen ze daaraan zien of een kindje teveel slijmpjes aanmaakt of niet. Die lukte ook eerst niet omdat ze een te droog velletje heeft, later hebben ze het op haar armpjes geprobeerd en toen lukte het wel. Bloed is ook afgenomen maar daar weten we ook nog niks van. Voorlopig dus de medicatie geven voor de bronchitis omdat we daarover al uitsluitsel hebben en dan maandag om 16u30 mag ik daar heen voor de rest van de uitslagen en om even te luisteren naar de longetjes of het de goeie kant opgaat. Ik ga nu eerst ff relaxen Wou jullie gewoon laten weten hoe het was geweest, ik reageer straks nog op jullie. Liefs Kirby