De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Fijn dat het is goed gegaan Elvira met de BMR.
    Mooie maten en gewichten.

Kirby, tjee hadden ze je meisje niet iets kunnen geven en alles achter elkaar doen klinkt heftig zeg alle onderzoeken.
    poliepjes in de longen er uit te laten halen? Wat moet ik mij hierbij voorstellen.?

Elmo hoe is het badderen gegaan vanaaf.?

Prinses leuke H bon, wedden dat hij op gaat naar je mannetje hahahaa.

Aldonza hoe hebben je pindabeertjes het gedaan vandaag.?

Liek

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik kreeg een Preventieve 14 maanden gezondheidsonderzoek A uitnodiging op het CB.
    Hebben jullie die ook.?

Er wordt gekeken hoe uw kind groeid en zich ontwikkeld.
    Dat doen we toch met de reguliere bezoeken.?

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee Kirby, klinkt idd als een heftig dagje zeg! Gelukkig heeft je meisje dat achter de kiezen. Bronchitis is niet leuk, maar wel goed te behandelen toch? Hoop dat alle andere uitslagen er gewoon goed uitzien.
    Poliepen (bedoel je neuspoliepen?) verwijderen? Doen ze dat in Belgie al zo jong. Geloof dat je er hier min een jaar of 3 voor moet zijn, maar weet het niet zeker.
    Alvast suc6 voor maandag!

Liek;ik heb geen extra oproep gehad van het CB. Intwikkeling en groei wordt idd altijd bekeken. Is het niet gewoon de normale uitnodiging voor 14 mnd? Lijkt me niet, want die is bij ons dus icm de BMR vac en die heeft Leander al gehad? Strangeeee

Ben ook benieuwd naar pindatuurtjes avontuurtje hihi

Hoest verders met iedereen?

Ik ga Pinball spelen met manlief haha. Wordt een gezellig avondje geloof ik ;)

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jemig Kirby wat een dag....en vooralsnog niet veel wijzer, maar hopelijk straks wel. Anna-L zal wel doodop zijn na zo'n dag (en jullie natuurlijk ook)
    Lieke hier niet gehad, misschien specifiek iets voor jullie CB?
    ElviraR gelukkig bij Tiago ook goed gegaan, alleen een navelbreukje dus. Idd. qua maten lopen Tiago en Tuur aardig gelijk op.
    Mijn pindamannen hebben het ook prima gedaan, prikken doorstaan en daarna weer vrolijk mannetje. Gewicht 10.970 gram en 83 cm.
    Haha Lau moet lachen om die reactie....zal ze gelukkig niet zo snel een naveltruitje dragen...haha.
    Ow...zal nog even gaan stemmen zo!

Oja, we hebben onze oldtimer toch weer verkocht....moesten er toch het nodige aan doen en door telkens wat haperde voelde ik me er ook niet vertrouwd in om er in te gaan rijden. Morgen komen ze hem ophalen en gaan wij gelijk even kijken voor een andere (uh...2e hands, maar geen oldtimer meer). Voelt ook wel beetje jammer hoor...vond het ook wel een ruige bak en had er graag in gereden.

Nou, laat zat weer...duik mijn bedje in!

5. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik wil even kort melden dat Romy inmiddels thuis is.
    Even wennen maar wel heel fijn.

Greets Beeb

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Fijn beeb dat Romy weer thuis is.
    Geniet ervan.

liefs Lyd

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jippie, beeb weer thuis!

De H-kaart is alweer op!
    Verder voelt het alsof ik wat onder de leden heb. Hopen dat het vanzelf weer wegtrekt.

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Wat is het rustig hier.

Naomi had gisterenavond ineens 39.3 zetpil gegeven en na de papafles naar bed.
    Ze heeft de papafles overgeven over papa.
    Om half 11 heb ik de hap gebelt.
    Deze gaven aan om nog een zetpil te geven, dit hebben we gedaan.
    Ze is tot half 2 aan het spoken geweest.
    Vanmorgen had ze geen koorts meer.

Ze is wel naar de gastouder gegaan.

Hopelijk houd ze er niet lang last van.
    Verder is ze wer flink verkouden.

Liefs

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan dat van de prik zijn Lyd?

Beetje drukke dag achter de rug. Eerst Liek en Leander op de koffie, daarna neefje opgehaald van school en daarna naar mijn oma.

Morgen moet moet ik werken, open dag en moet er nog het een en ander voor doen (ik heb een hele nieuwe sectie Engels, dus moest alles alleen doen..)

Dean nog even uitbuiken want die heeft net wel veel gegeten, en dan naar bedje.

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Kirby, wat een dag zeg voor jullie. En jammer dat je ook nog niet alle uitslagen hebt. Kan Ana-Lucia goed tegen medicijnen nemen? Of is dat elke keer drama, ik hoop het niet voor jullie....

Laura, wat vervelend dat Rubie niet graag meer wil badderen. Ik hoop dat het werkt door samen te gaan. Hier ook een fobie voor de douchekop. Daar mag ik niet eens naar wijzen...

Tiago en Arthur ook de prikken weer binnen. Hopelijk niet te veel last...

Lyd, wat naar meisje opeens koorts. Is het verder weggebleven vandaag? Bij de gastouder wel goed gegaan?

Natas, veel succes morgen met de open dag!

Liek, het zou kunnen dat je een speciale oproep hebt voor Leander. In jouw woonplaats worden kinderen in een bepaalde leeftijd langere tijd gevolgd. (je kan googelen op generationR)

Prinses, wat is de score voor de H-kaart?

Beeb, fijn dat je Romy eindelijk thuis hebt.

Fem, hoe is het bij jullie?

Ik ga weer lekker op de bank. Werken was uitputtend en manlief is naar winterberg om een dagje te gaan skien morgen.
    Dus ga maar lekker op tijd naar bed want morgen sta ik er alleen voor...

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Score H-kaart:
    * slaapzak
    * 4 rompers
    * 6 onderbroeken voor mezelf
    * een samba-bal
    * Een jip/janneke tafellaken
    * cocktail-prikkers

Lenneke, lekker op de bank!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    fijne dag meiden! ik ga werken! :(

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Werkse Natas!

Hier een drukke week achter de rug. Dinsdag besloten om toch maar ( na lang wikken en wegen) de GMR in te gaan. Dinsdagavond MR vergadering, kwart voor elf thuis. Woensdag meteen de eerste voorbespreking voor de GMR, weer kwart voor elf thuis. Donderdag gewerkt en 's avonds heel snel wel bijgelezen. Maar aangezien ik sinds vorige week donderdag nog geen enkele avond alleen met vriendlief was geweest 's avonds leek het me geen briljant om de laptop open te klappen. Ben je alleen fysiek aanwezig he.
    Gisteren ook pas kwart voor zeven thuis.Ik had overdag groep 8, moest programma voor de invaller van maandag klaarleggen en vervolgens boodschapjes. Vriendlief is nu net vertrokken voor een optreden in Gronou en komt morgen weer terug. Rust in de tent dus. Vanmiddag ga ik naar mijn paps en mams. Die waren afgelopen week jarig maar nog in Brabant. Blijven meiske en ik daar ook meteen eten.
    Poeh, moet geloof ik weer aan de arbeid. Kringelt groene walm boven de box uit......
    Ik neem aan dat de dames die me een beetje kennen wel weten aan wie ik allemaal denk momenteel.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Niet echt aanwezig...

Fijn dat Romy thuis is!

Beterschap voor Naomi!

Werkse voor Natas!

Rustig aan hoor! ... voor Femke!

Tjuuus

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lieke, geen poliepjes in de longen, maar de neuspoliepen zoals Elvira al zei. Elvira, blijkbaar doen ze dat hier idd zo jong, ik schrok er ook van, heb gezegd tegen de neus-keel-oorarts dat ik dat zeer voorbarig vond en ik daar liever mee zou wachten.

Ooh Aldonza, oldtimer verkocht... hoop dat jullie snel een goeie auto vinden :) (ik ben gek op oldtimers :D)

Lydia, hoe is het met Naomi?

Lenneke, bijna altijd drama voor de medicijnen hier! 't Is zover gekomen dat er nu ook bijna altijd drama is voor het verschonen, omdat ze neerliggen associeert met medicijnen krijgen. Ach zal wel snel weer beteren en sowieso is ze binnenkort overdag toch van de luiers af :)

Prinses, goed geshopt zie ik! :D Moet straks ook nog ff langs de Hema, slaapzak halen en een cadeautje voor mijn paps en zijn vriendin, ze zijn de 12 weken voorbij dus dat mag gevierd worden :)

Fem, rustig aan meid! Je holt jezelf straks nog voorbij.

Heb niet zoveel nieuws, loop de hele tijd te zenuwen voor de uitslagen, heeft eigenlijk geen zin want ik zal ze toch niet sneller krijgen maar ja :) Gisteravond hadden we nog bezoek van vrienden en die hadden een heel mooi setje mee voor Ana-Lucia, altijd fijn.

Straks naar een tupperwareparty, sta ik niet echt voor te springen maar ach, dan zie ik m'n nichtjes ook nog eens :). Daarna doorrijden naar mijn paps. Drukke dag dus ook.

Iedereen veel plezier vandaag en beterschap voor de zieken.

Liefs
    Kirby

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hihi en dat zegt wat over dat ik mezelf niet voorbij moet hollen. :)

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Met Naomi gaat het wel,
    ze is snotverkouden en heeft een zielig piepstemmetje.
    Drinken gaat wel goed, eten wat minder.
    Gistern nog wel verhoging dus toch maar een zetpil gegeven.
    ze heeft de hele nacht doorgeslapen was pas om 9 uur wakker.
    Nu ligt ze er alweer in.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier eentje met een kapotte kont.
    Normaal slaapt ze nog maar 1x per dag, maar heb haar om 10 uur alweer in bed gelegd.
    Ze wordt nu net wakker..........

20. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook even kort:

Meiden die zich voorbij hollen.....rem d'r op!
    Beeb wauw...eindelijk jullie meisje thuis....bijna een nieuwe geboorte, of niet? Hopelijk kunnen jullie heerlijk van haar genieten zonder al te veel zorgen meer te hoeven maken.
    Natas werkze!
    Femke...uh..wat is GMR ook alweer (heb je vast al eens verteld)
    Prinses goed geslaagd...leuk hoor.
    Lydia gelukkig dat het alweer iets beter met Naomi lijkt te gaan, kus!
    Kirby zo..jij klinkt hoopvol...binnenkort overdag van de luier af!
    Wel naar dat meds geven zo'n drama is en zelfs neerleggen al vervelend wordt, omdat ze die associatie heeft.

Ben er weer vandoor...worden boven 2 spenen gelanceerd....en nu staat meneer weer te 'zingen'.

Deel Deze Pagina