De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    :)

Zijn er hier eigenlijk nog kleintjes die niet altijd doorslapen? Hoe doen jullie het dan, gaan jullie er elk om beurt uit of altijd jij of meestal hubbie?

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    So, dan schrik je wel even het rambam denk ik.
    Marin is de laatste weken regelmatig 's nachts één of twee keer wakker. Vaak is het genoeg om haar opnieuw in te stoppen en haar konijn te geven. Maar zodra ze omhoog probeert te komen weet ik dat het geen enkele zin heeft haar weer in te stoppen. Ik haal haar er dan even uit en wandel even rustig zingend/beppend met haar door haar kamertje. Vaak lukt het terugleggen dan wel weer. Zoniet, dan kies ik voor een goede nachtrust en neem ik haar mee naar het grote bed. Alhoewel, goede kan je dan wel weglaten want madam moet en zal bij mij op mij kussen liggen en op het moment dat je weer in slaap gaat vallen over je gezicht aaien en kusjes en knuffels geven. Op zich wel weer heel aandoenlijk.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Heel herkenbaar Femke, dat op het kussen liggen een aaien, knuffelen en kussen :D Wil ze nooit met haar hoofdje op jouw hoofd slapen of op je buik of zo? Ana-Lucia vindt mij het ideale kussen haha.

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hai hai,

Kirby ik zou me ook kapot schrikken. Hadden het hier laatst, om half 6 wel even wakker maar na speen weer geslapen...tot half 11! Wel lekker dat jijzelf nu dus ook even goed bij kon slapen, was zeker nodig lijkt me na die onderbroken nachten.
    Idd vreemd dat je vader geen belangstelling toont...zou het net als Lydia zeggen..misschien dat hij dan ineens denkt...oeps?
    Lydia fijn dat het met je meissie beter is....nu op pad! Tot later!

Arthur slaapt ook meestal wel door....af en toe wel wakker 's avonds of 's nachts. Niet altijd nodig om dan meteen te gaan kijken en dan valt hij zelf weer in slaap en soms is speentje en/of schone broek voldoende. Nee, wij boffen maar.
    Afhankelijk ook wie de volgende dag vroeg op zou moeten spreken we af dat de ander eruit gaat.....gaat alleen vaak niet op, omdat ik lichter slaap dan die houthakker die soms 's nachts hele bos omzaagt....
    Tussen ons in laten slapen...nooit gedaan eigenlijk..was vooralsnog ook niet echt nodig. Denk dat het slapen dan ook met flinke korrel zout moet worden genomen. Toen hij kleiner was nog wel eens gedaan als mijn vriend al was werken....nam Tuur dan naast me in bed. Maar nu springt en kruipt hij hele bed door....ben veel te bang dat hij eruit kukelt.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik als kussen. Ja dat wordt wel geprobeerd, maar ze kotm er vrij vlot achter dat het kussen toch beter slaapt. :)
    Als vriendlief ook in het bed ligt, dan leg ik marin nooit tussen ons in. Dan ligt ze altijd aan de buitenkant. ik weet nl. niet of vriendlief 's nachts begint te tollen/rollen/etc. en wil geen risico lopen.
    Op de grond ligt ook nog een kussen voor als ze uit bed dreigt te rollen en achter haar rug ook. Het lakn stop ik dan ook nog i, dus uit bed rollen zal niet snel gebeuren.

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben gewoon een schijtwijf...haha.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    tuurlijk vind ik het niet leuk als ze uit bed kukelt, maar boem is ho. Ik heb echter het kussen achter haar wel zo neergelegd dat ze het nachtkastje niet kan raken. Krijg je van die lelijke schrammen van....

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hier vanaf de zijlijn aanwezig.... Sorry... Haal het snel weer in.....

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Geeft niets meis. Iedereen heeft af en toe zijn hoofd er periodes niet helemaal bij. Ik was toch ook niet echt actief aanwezig afgelopen week?

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Femke, Ana-Lucia ligt ook nooit tussen ons in, ben veel te bang dat hubbie op haar zou rollen en het niet zou voelen, maar ze kan ook niet uit bed rollen omdat er iets tegen ons bed staat aan mijn kant net daarom.

Ana-Lucia vindt mama het allerbeste kussen, ze heeft al hele nachten geslapen met haar hoofd op mijn buik. Dan slaap ik wel maar half, maar ach, ik krijg het niet over mijn hart om ze te verleggen als ze zo mooi slaapt, ben een softie haha.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    wij softies en onze meisjes prinsesjes. hahahaha

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    meiden zie hyves :D :D :D

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zoef ook even langs...

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @fem, billetjes van marin weer een beetje beter? Hier had meneertje ook gister de blaartjes op zijn billen. Nog nooit gezien bij hem.

@lyd, naomi zo lekker uitgeslapen! Had ze nodig dan denk ik!

@Kirby..zooo dat is pas uitslapen! Lekker hoor! Ik zat om half 7 al met een kind aan de tiet!

Kindje in bed.. nooit snachts.. maar hij slaapt eigenlijk altijd door. Na de ochtend voeding liggen we altijd samen (en in het weekend met zijn 3en) nog lekker te knuffelen,
    Dean duimt dan en speelt met mijn haar.. mama lekker soezen met de oogjes dicht. Hij is dan nog in zijn combi sleeper, dus weg komt hij niet whahahah

Len, geeft niks toch! heb dat ook wel eens!

Hyves was ik al gezoeft.

Het was gister op de opendag zo druk.. ben aan 1 stuk bezig geweest. Was ook gesloopt toen ik thuis kwam.
    Vanmorgen hebben we weer gezwommen, Dean was nog enthousiaster als de vorige keer en sprong door het water als een kikker (aan mama's handjes)
    Ik ga denk ik lekker vroeg naar bedje!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook geen getuk tussen paps en mams in. We hebben een boxspring en ik vind die naad sowieso te eng.
    Verder heb ik het overdag wel eens geprobeerd met Ruben (op mijn eigen helft) maar meneer is echt DRUK dan!
    Dus lekker ieder in zijn eigen bed.
    Hij wordt eigenlijk nooit wakker...en als hij wakker wordt, hoeven we eigenlijk nooit naar hem toe.
    Heeft geen speen, duimt niet....knaagt alleen aan zijn tutpopje of muis ;)

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elmo, hoe gaat het nu met Ruben in bad?

P.S.: Jullie maken me stiekem wel een beetje nieuwsgierig met hyves hoor.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier trouwens ook geen speen of duim, eigenlijk niks, heeft ze nooit gewild ook.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi ik zie hem nog helemaal zitten bij Dean op de kamer met dat ding in zijn mond hahahaha

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben trouwens weer netjes op tijd ongesteld geworden na de miskraam.

Deel Deze Pagina