Femke, welke maat van schoentjes heeft Marin nu? Ana-Lucia is echt een lange, magere dame met (ik heb toch die indruk) echte minivoetjes. Ze heeft nu maatje 20.
Hier ventje met koorts Hele avond al erg huilerig. Heeft veel last van wéér nieuwe tanden, maar volgens mij ook van 1 oortje....ff in de gaten houden. Hopp toch dat hij niet weer een AB nodig heeft. Natas; flink drukkies geweest dus! Lekker bijkomen nu! Liek; goed de boel aan de kant gewerkt! Lekker werkavondje gehad, of viel het tegen? Beeb; gefeli met de thuiskomst van Romy! Geniet ervan! Kirby; beetje vreemd van je vader idd! Zou hem zelf dan ook niks hebben gekocht voor de 12 wkn grens Lyd; jouw meissie ook ziekies geweest dus! Nu weer helemaal in orde? Heerlijk zeg zo'n uitslaapdag! Fem; jij had nog niet genoeg te doen dus haha. Wel lekker dat je overdag weer wat extra Marintijd hebt! Eva; hmmm jammer van de oldtimer. Heeft wel wat zo'n ding he! Maar moet uiteraard ook te vertrouwen zijn! Fijn dat het met Tuur ook allemaal goed was gegaan! Elmo; nog gebadderd? Len; lekker chillen hoor Uhhh rest ben ik kwijt. Ik zoef nog ff naar hyves en ga dan kijken of manlief het met zoon gehandled krijgt...
Elvira, jij zegt al hetzelfde als mijn man haha Ik koop nu ook zeker niks meer voor hem hoor... niet dat ik geef om terug te krijgen, dat zeker niet, maar als er niet eens een kleinigheidje voor je enige kleinkindje af kan of als je zelfs niet kan bellen om te vragen hoe het met haar gaat na een hele dag onderzoeken, tsja... Hoop dat je kleine man snel beter is en het alleen de tandjes zijn!
Kirby, Marin heeft in augustus/spetember haar eerste maatje 21 schoenen gekregen. Eind van de maand, begin februari zal maat 22 er aan komen. Hier een reusje hoor. Maatje 92 tegenwoordig en een kleine 13 kilo.
Hier ook al een tijdje maatje 92, lang, 85cm denk ik, wel net geen 11kg, ze is al bijna een kg afgevallen sinds ze ziek is.
Meisje was vanmorgen om half 10 wakker nadat ze gisteren tot 12 uur heeft lopen huilen. Ze werd om 9 uur wakker en heeft dus tot 12 uur gehuild, van alles geprobeert, zetpil, melk en smeren met dentinox. Uiteindelijk bij papa om 12 uur in slaap gevallen. Nu ligt ze er al weer in. ze is doodmoe en heel erg verkouden en hoest nog steeds. Dus hoestdruppels, dentonox en neusspray en naar bed. Straks maar even tempen. Ze probeert wel heel vrolijk te zijn maar dat lukt niet altijd. Morgen maar even de ha bellen als dit zo blijft..........
We waren nog op. Ik was net naar bed toen ze in slaap gevallen was. Dus papa lag er toch ook nog wel op tijd in. Met mama gaat het wel goed. Ben erg met meisje bezig dus kan niet al te veel nadenken. Heb ook prima geslapen al ben ik nog wel moe maar dat zal wel van de meds komen denk ik. Nu maar allemaal duimen hahaha Melde me net beter op mijn werk en ik hoorde dat bijna iedereen plat ligt met de griep dus de epedimie heeft in het midden al toegeslagen.
we merken van dat hele griepgebeuren hier nog helemaal niets. Ik herinner me ng dat rond de IUI van Marin dat norrovirus zo de ronde deed. heb het zelf ook nog in de week na de IUI gekregen. Dus wat dat betreft klopt het weer.
Ja volgens de media ( zover je die moet geloven natuurlijk ) begint alle ellende in het midden van het land en tja laten wij daar nou net wonen Hopelijk blijft het het hierbij, zit niet te wachten op een echt goed griep eigenlijk heb wel wat anders te doen haha
Is idd veel Femke, ze is nu echt een tenger meisje geworden, terwijl ze vroeger toch wat aan de stevigere kant was. Komt allemaal wel goed. Ik ben zelf ook aan de magere kant en Gianni ook dus kan bijna niet anders dat ze ons daarin volgt. Ah Lydia, zielig voor je meisje Hoop dat ze echt snel beter is hoor! Stomme tandjes ook... welke komen er nu door? Hier ook griepepidemie... mijn mams en twee broers hebben het al gehad. Wat hier nog meer de ronde doet is bronchitis, niet normaal meer hoor! Bijna iedereen die ik ken heeft het nu al gehad of loopt er nog mee rond. Ben wakker geworden met een zwaar hoofd, heel vast geslapen en een rare droom gehad,... Ana-Lucia heeft ook goed geslapen, eerst tot 5u30, dan zong ze het tietenlied (eigen versie: mamamamatietietie mamatietie mamamamatietietie) even gedronken en daarna meteen weer geslapen. Doet wel pijn als ze drinkt, ze is zaterdag gevallen en er is een stukje van haar tandje en dat is nogal scherp, zal nu weer een weekje of twee tandenbijten zijn voor mij totdat de scherpe kantjes eraf zijn. Straks naar de kinderarts, kreeg daarnet geen hap binnen van de zenuwen. Hoe gaat het met jullie allemaal?
nadat ze net boven haar hoektandjes heeft gekregen komen nu boven de laatste kiezen door. veel succes vanmiddag kirby. hoplelijk vallen de uitslagen mee en is alles goed.
Dank je. Wow dat is snel Lydia! Dus haar melkgebitje zal compleet zijn na deze kiezen? Of moet ze dan nog de achterste kiezen krijgen? Van de achterste kiezen kunnen ze zoooo ziek zijn, mijn nichtje had echt hoge koorts ervan, heel kapotte billetjes, ze was gewoon zo ellendig, heeft een kleine week alleen maar op de bank bij mama willen zitten. Ana-Lucia is ook bezig aan de laatste tandjes, zijn bij haar haar hoektandjes. Ze heeft nog nooit erg veel last gehad van tanden, geen kapotte billetjes of zo, niet ellendig zijn wel wat hangerig en een beetje verhoging, maar nooit meer dan 38,5°C.
Boven de laatse twee kiezen en onder nog de twee hoektandjes en de laatste twee kiezen, dus nog 6 in totaal en dan is haar gebit compleet. Zal blij zijn als ze ze heeft. Ze is een uurtje uit bed geweest en ligt er weer in. ze is doodmoe. ziel
Zo mijn 2 werkavonden er weer opzitten. Gaat dan wel snel hoor zo`n weekende. Vandaag lekker uitgeslapen tot ruim 10.30 hier ook een laat mannetje vandaag, had al wel om 8.00 papfles gehad maar daarna weer gaan slapen. Mama dus ook. Nachtelijk wakker, Hier ook tot het bijzondere geluk dat Leander in de nacht eigenlijk niet wakker is. Wat ik mij herinner is deze week zaterdag voor het eerst om 5.00 dat hij echt wakker was, ik heb hem papfles toen gegeven maar denk dat als ik niet gegaan was dat dit ook goed was. Verder horen ( lees vriend ) hem wel regelmatig babbelen maar niet dat we hem moeten troosten. Kan mij voorstellen dat het schrikken is al je om een laat ochtendtijdstip schrikt als je opeens kind niet hebt gehoord. Wie bij ons er uit gaat, zal indien nodig op mij aankomen aangezien vriend 5 dagen per week om 6.00 opstaat. En ik sta misschien 7 a 8 dagen in de maand vroeg op om te werken. BMR , Hier nog geen klachten ontstaan die deze prik kunnen geven. Maar we zijn nog geen 2 weken verder. In bed slapen, Hier eigenlijk niet aan begonnen omdat het nog niet nodig is. Wel ochtend donderjagen. Eigenlijk hebben vriend en ik als afspraak dat we ook niet aan gaan beginnen om met zijn 3 te slapen. Maar ja kweet niet hoe ik ga handelen als het nachtelijk prijs zal zijn en dit toch wel helpt om je eigen nachtrust beetje te behouden. Natas, Fijn dat je cyclus weer netjes op gang is gekomen . Gelukkig geen getob. Koorts tandjes verkouden, Arme Naomi nog zo verkouden. Tiago ook weer koortsig en tanden krijgen. Hopelijk blijft het oortje bespaard. Hier nog steeds 6 tandjes. En de snottebellen komen en gaan. ElviraR nog van harte met je 12 weken grens meid. Super mooi om hier over heen te zijn , kan mij dit gevoel nog zo goed herrineren. Verder heeft Leander hier vanmorgen een ijzeren deurrekje op zijn duim gekregen stonden tegen de box aan had ik gisterenavond meegenomen. We waren nog geen 5 minuten beneden en boem op zijn duimpje. Hij heeft /krijgt volgens mij een blauwe duimnagel. Het was erg zielig hij heeft er echt last van. Met spelen ook kijkt hij mij weer huilende aan. Ik heb hem nu net even in bed gelegt weer hopelijk gaat hij even slapen. Liek
Femke, heb je een pb gestuurd maar hij blijft in de wachtrij staan... denk dat je inbox vol is. Auw het duimpje van Leander Kan ook echt pijn doen zo'n nagel... maar duurt normaal niet al te lang. Misschien denkt hij er straks al minder aan, kan ook helpen.
Arme Leander. Hoe is het nu met duimpje? Kirby, ik heb de pb al gelezen. Die blijft in de wcahtrij staan totdat die gelezen is. Zo kan je zelf ook controleren of je pb is aangekomen of niet. Heeft dus niets met en volle inbox te maken. Enneh.... je hebt pb's terug.