Bedragen zeg. Maar hier is maar een gemiddelde van 33 uur per maand ook maar opvang nodig. Dat scheelt ook enorm. Oja ik heb maar 15 meeruren in 2008 gemaakt, dacht veel meer zeg. Dat is nog wel bij te betalen.
Thanx, Elmo. Hmm, 210 en 150 euro is een aanzienlijk verschil. Misschien verdienen we wel te veel. Sowieso klopt mijn brutomaandsalaris nog steeds niet. Heb maandenlang te weinig gekregen (wel hoger opgegeven bij de belastingdienst), en kreeg vandaag een mailtje dat het weer niet klopt deze maand. Ik ga maandag maar eens bellen, wat het nou echt hoort te zijn, kan ik met die gegevens nagaan of we nou echt zoveel zelf moeten betalen.
Ik weet ff niet wat ik moet zeggen, zit hier nu zelf weer met een brok in mijn keel en rollende tranen... Dag na dag vraag ik me af of ik niet nog meer had kunnen doen, of we wel de juiste beslissingen hebben genomen... keer op keer is het dezelfde film die zich afspeelt in mijn hoofd. Imani, de gyn die ik nu heb, zegt dat dat een grove fout is, je moet altijd de vrouw geloven en nooit de machines voornemen. Wij zullen toch wel weten wat we voelen zeker!
Is dit je eigen bijdrage ? Dat is behoorlijk. GA je dan straks dubbel betalen met 2 kids op de opvang.? Dan gaat dit nog harder hakken.?
@prinses, lieve woorden van jou! Sterkte met je hoofdpijn. Balen van het kdv @lau.. knuff! heb zitten janken voor de tv met mijn kind op schoot.. ik kan hem nog instoppen vandaag en dat kunnen die mama'sniet. @imani, pbtje komt er zo aan! @elvira.. tja hij is echt een man en hij zegt.. het gaat wel weer over.. ja totdat je dus op je werk ineens niet goed wordt. Zal linkie zo sturen @Kirby.. pff 23 weken dat is zo mini. Verschrikkelijk om je ukkie dan te moeten verliezen. @elmo hihi ja die piepende dingen voorop hahahahah. Jullie loopwagen heeft hij boven staan en daar sjeest hij mee over de boven verdieping! en hij stopt de balletjes netjes in het gat. @liek, jammer zeg van de opvangdame! whahahah telkens als ik denk dat ik klaar ben zijn er weer berichten bij gekomen.. zal eerst wel even posten.
Ik kan eigenlijk die man wel iets aandoen, vooral omdat ik door hem nog bijna onvruchtbaar ben geworden ook
Wij hebben het gewoon online aangepast steeds. Ik werk maar 3 dagen..dus verdien minder dan jij met 4 dagen. Daarbij zijn jouw kosten ook weer hoger... Elk KDV hanteert ook weer eigen tarieven toch? We zijn wel zo'n 20 euro omhoog gegaan. Achja, ik hou een leuk salaris over en zou mijn werk niet willen missen. Dan maar 150 euro minder Ik geloof wel echt dat ik als werkende moeder een leukere moeder ben! Geniet echt van mijn dagen met Ruben! Gisteren en eergisteren was hij aan het einde van de dag echt mega chagie...vind het dan lekker om te gaan werken en hem super vrolijk bij de Bengels op te halen! Wordt ik echt gelukkig van....hij had zo leuk gespeekd en was zo gezellig geweest!
Het ophalen bij de opvang is het leukste moment van de dag. Was mega moe einde dag en dan een ventje die blij is om je te zien heerlijk. Minder was dat Leander mijn hele auto en zichzelf heeft ondergebloemd. Lees * bloemen buiten gezet * Mijn hele zitje ook onder, moest alles mee naar boven sjouwen. Liek
Ah..ik zie nu ook dat er weer van alles is bijgekomen. Wat is de oorzaak van je verminderde vruchtbaarheid nu dan Kirby? Sorry als ik zeur en het allemaal niet in 1x begrijp hoor ... Natas, Onvoorstelbaar inderdaad...wij kunnen (oke, na veel gedoe) nog elke dag van onze kids genieten...zij niet meer. Brrrr.. Die balletjes zijn hier ook favoriet! Nou verdwijnt hier eigenlijk alles in het gaatje van die loopkar...zelfs het kippetje, varkentje en schaapje van de tractor die Ruben van Naomi heeft gekregen (inclusief de 4-kantjes van de Duplo). Posten maar...
Kirby, wat een verhaal en wat een verdriet. Ongelofelijk ook dat ze niet even kijken of je ontsluiting hebt. Ik kan me voorstellen dat je steeds het verhaal weer afspeelt, maar volgens mij had je niet anders kunnen doen. Je hebt je onder behandeling gesteld van het ziekenhuis, en dan ga je ervan uit dat ze weten wat ze doen. En dat jullie de keuze gemaakt hebben om haar te laten gaan, laat voor mij alleen maar zien, hoeveel jullie van haar houden. Het lijkt me logisch dat je dit verdriet nog een plekje moeten geven. Het verdriet blijft, denk ik, alleen de scherpe randjes gaan eraf. Knuffel meis!
KDV-nieuws. Ik ga expres niet kijken. Flip las wat voor van het nieuws, en ik dacht, hou op! Gadverderrie, je gaat er toch vanuit dat je kindje veilig is. Kdv-verhaal hier thuis. Flip was flink boos. Meer ook, omdat we meteen hadden aangemeld als ze de formulieren had (maar die waren net op). Nou ja, maandag maar eens verder kijken. Ik heb al een opgave gedaan bij een ander kdv. Misschien ga ik ook wel opgeven in de plaats waar ik werk. Misschien alleen maar handiger. En anders toch maar onbetaald ouderschapsverlof of ontslag. Eerst alle inkomsten en uitgaven maar weer eens op een rijtje zetten.
Ik weet niet waar ik toen zat met mijn gedachten maar na de bevalling ben ik nog naar die gyn geweest... ik heb vier maanden gebloed en ben vier keer met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat ik zoveel bloed verloor, ik verloor een klonter en daarna echt heel veel bloed, zodanig dat m'n (groot) maandverband, mijn broek en mijn schoenen doorweekt waren. Hij gaf me telkens medicatie en niks werkte, ook na een curretage beterde het niet. Toen we het zodanig beu waren ben ik veranderd van gyn, een zware antibioticakuur van drie weken, een speciaal gemaakte pil, twee bloedtransfusies en enkele ijzerinfusen later was ik er eindelijk vanaf. Ik had een hele erge ontsteking aan de baarmoeder.