Ja heb gisteren nog bericht gehad van de dd ha. was ws een koortslip of gordelroos en moest maar een moletje nemen voor de pijn en vandaag naar mijn ha. dus ben geweest en net terug. Het is idd een koortslip maar met een ontsteking erbij en aangeizen het bijna in mijn neus zit moet er een ab kuur tegen aan. Had ik dus eigenlijk gisteren moeten hebben. Mag niet werken hiermee ivm besmetting. Mag dus ook niet knuffelen met Naomi en Rémon. Dat vind ik dan wel weer balen. Lekker gezwommen Fem?
Ik denk dus volledige BOV, en OOV ook volledig. Daarna een half jaartje werken en klaar is kees. Maar misschien neem ik die OOV ook wel voor drie dagen op (dat mag dan toch, zonder verplichtingen. Hahaha, ik twijfel alweer). Alhoewel ik hoop, dat er toch al eerder een broertje/zusje voor Tim in de maak is.
Ow Lyd, je treft het wel zeg....bleh. Zieltje... Gauw beter worden! Ik ben moeeeeeee..stap er dus hier even in. Weekend niet veel online geweest, wel vogelvlug alles gelezen.
Misschien wijzigen de plannen toch nog. Mijn ouders willen waarschijnlijk ook wel een halve dag oppassen. Dan zou ik het OOV eventueel nog na een tweede (als die er mag komen) op kunnen nemen? Dat kan toch Fem, of heb ik er dan geen recht meer op? Het is toch zo Fem, dat als ik OOV opneem, en ik zwanger raak (waarvan ik hoop dat dat gaat lukken). Dat ik dan mijn overige gedeelte OOV kwijt ben? Ik ben een beetje in de war, omdat ik het volgende vond op internet: Als gevolg van zwangerschaps- en bevallingsverlof kan u de directuer verzoeken het ouderschapsverlof op te schorten. Deze opschorting leidt dan niet tot het vervallen van het recht op ouderschapsverlof. Het opgeschorte verlof kan dan op een later tijdstip alsnog worden voortgezet. Maar ook met betrekking tot het opschorten geldt dat de directeur hierin (binnen 4 weken) de beslissing neemt. Dus ook hier geldt dat de directeur in principe instemt met het verzoek tot opschorting mits er gewichtige redenen zijn die dit niet mogelijk maken. http://openbaaronderwijszwolle.nl/image ... verlof.pdf Andere vraag: Kan ik BOV en OOV los van elkaar opnemen? Of is dit aan elkaar gekoppeld?
Hmm, bokkepootje is lekker, maar ik snoep niet. En sterremuntthee lust ik niet. Ik pak wel even zoethoutthee.
Ik zit hier al aan de southafrican honeybush. Prinses, dit is toch echt afhankelijk van de goedheid van je bestuur. Ik zou eens een afspraak met ze maken als ik jou was. Formeel ben je toch echt alles kwijt als je een pauze ertussen neemt. BOV en OOV moeten aaneensluiten geloof ik. En de volle mep BOV en dan een stukje OOV en daarna minder werken veroorzaakt nog steeds die boete.
Ik denk ook dat het goed is, om een afspraak te maken. Ik heb steeds weer nieuwe vragen. Hahahaha! Drink smakelijk.
msn staat uit. ik ga zo met imani bellen (wekelijkse kletsavond) en darna stoere vissers op discovery kijken.
Ik wil ook wel ff meedoen hoor. Lydia, voor jou veel beterschap hopelijk snel weer opgeknapt. Dan mag je snel weer knuffelen. Hier al een slok cola gehad dus ben voorzien. Leander heeft hier geen last van BMR bijwerkingen gehad. Het is nu 2 weken geleden dus dat is wel ok nu. Hij ging vandaag opeens zelf aan de loop met zijn poohcar hahaha. Liek
De krabbevangers Femke.? Veel kletsplezier met Imani. Prinses wat een vragen ik zal het niet weten hopelijk kom je er uit...