heb tegenwoordig de sodaclup machine. Moet zeggen dat de light versie van de cola wel te drinken is. Ik bleef cola aanzeulen hier...
Hier nog steeds moe Manlief is thuis, ben de bokkepootjes dus kwijt, thee is leeg (eens zien of het werkt als ik met mijn kopje op tafel tik). Toppie gaat dus uit...lekker op tijd op bed. Dames..dat de beste 900 mogen openen :-D
Trusten Elmo. Ik vind cola light heerlijk en cola echt niet lekker Liek. Inderdaad veel vragen. Ik ben mijn CAO nog maar eens aan het nalezen. Wat een gedoe allemaal.
Je bedoeld dat je cola light dus heerlijk vind.? Maar echte cola niet lekker.? Ik vind gewone cola ook niet te drinken veel te zoet. Truste, ik ga ook zo lekker liggen.
Prinses, kan je het tafeltje en stoeltjes van Nicky ook even beitsen? Die staan hier al maanden zonder verfje.... Hier nog steeds misselijk en moe. Ga lekker bedje opzoeken en morgen proberen hier weer even te kletsen. Trusten!
Hahaha, Lenneke, ik vond het hier al lang duren, voordat het af was. Maar je brengt het maar. Ik vind het leuk om te doen. Welterusten.
Truste walvisjes! Deze dame heeft wel snel bijgelezen, maar mag weer de nachtdienst in. Dus tot later een keer. Kus, Erna.
Wat gaan jullie toch allemaal vroeg naar bed. Hahaha, volgens mij kan ik niemand verleiden om tot 900 door te gaan. Hihi, hoeft ook niet hoor. (maar stiekem toch wel).
wij zijn ook niet degen die hieperdepieper van het internetten met wijdopen ogen 's nachts in bed liggen wachten tot het zandmannetje komt.
Hahahaha, ik durf de bewering te maken dat dit niet zoveel met internet te maken had, maar te meer met wikken en wegen over de toekomst, verlof, kdv, peuterspeelzaal en noem maar op. Maar ik snap je punt. Ik ga dan nu ook maar het cadeau van Tim in pakken.
Aanvulling: Ik geloof dat ik nog het meest hieperdepieper was, van het nieuws dat Flip om was. Die is namelijk moeilijk te overtuigen als hij een standpunt heeft. 8)