De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Prinses, het is nu echt aftellen he? Nog maar een paar daagjes en dan is Tim ook alweer 1! Wat gaat het toch allemaal snel....
    Fijn dat Flip achter je plannen staat.

Vandaag lijkt het weer iets beter te gaan hier. Afgelopen weekend was het weer drama. Nooit geweten dat je zo ziek kon zijn van een zwangerschap. Een moeder van een vriendin vroeg me of ik zo aan het lijnen was, ik werd zo smal in mijn gezicht. Zij weet nog niet van de zwangerschap dus heb er maar een beetje omheen gekletst.

Gisteren had ik studiedag van school. De hele dag vergaderen enzo. Maar de dag begon wel leuk want ik kreeg van het hele team ons eerste babykadootje. Rompertjes en een badcape van de H!
    Lief he?

Ik val hier weer een beetje in, heb wel gelezen maar niet zoveel onthouden geloof ik...

Hoe gaat het met de walvisjes? Geen zieke kindjes meer geloof ik he?
    En de zieke mamma van Naomi?

Hoe gaat het met Dean zijn wandelkunsten? En met pappadean?

Bij de Lautjes ook alles oke?

En Fem, op naar pagina 1000 dan maar zou ik zeggen! Waren jullie nou lekker zwemmen vandaag?
    Leuke schoenen voor Marin!

Liek, ook al van die stoere stappers voor Leander.
    Hoe gaat het met werk?

Erna, de nachtdienst in las, succes meid!

Kirby, hoe gaat het bij jullie? Al bedacht wat je voor je trouwdag gaat doen?

Imani, hebben jullie al een leuke naam bedacht inmiddels?
    Je kan nu echt gaan aftellen he?

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    De mama van Naomi heeft nog steeds pijn in haar gezicht.
    Maar de kuur en de zalf lijken aan te slaan.
    Dus we wachten het nog maar even af.
    Einde van de week moet er verbetering zijn en anders terug komen.

Bij de zwangerschap van Nicky was je niet zo misselijk dacht ik of heb ik het mis?

Liefs

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ik hoop dat het snel gaat werken Lyd, is wel weer een vervelende timing he?

Klopt idd, bij Nicky had ik alleen zo'n vaag weeiig gevoel, maar niet echt misselijk. Dit is heel anders...!

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    een onzettende kl****te tinming.
    maarja wat doe je eraan............

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Vervelend Lenneke. Hopen dat het misselijke gevoel snel verdwijnt.

Lydia, hopen dat de kuur zijn werk doet.

Een drukke werkdag gehad. Het pesten steekt de kop weer op, dus een zeer intensief gesprek gevoerd met de klas, en mijn pedagogische kunsten op de pester, gespeste en middengroep afgevoerd. Ouders aangesproken. Ik baal daar dan zo van dat dit in mijn groep gebeurd. Kinderen waren geschokt dat ik zei, dat ik er verdrietig over was. De pester kon in een 1-op-1 gesprek, zijn tranen niet bedwingen en heeft het zelf tegen zijn ouders vertelt. Ik denk dat de boodschap aangekomen is. Ik hoop het maar.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou sporten maar lerares is ziek....zit dus bij Eef een thee'tje te doen.

Jullie halen vast de 900 wel!

Morgen BMR hier..ben benieuwd, ook naar zijn maten ;)
    Zou hij slagen voor de proef: doe de blokjes in een bakje? hahaha (flauwekul).

Hoe is het met Rick?
    Nog klachten?

Lyd:
    Hoe is het eigenlijk met jouw moeder?

Prinses;
    sterkte met je klas! Welke groep heb je ook alweer?

Imani:
    Hoe staat het met u en uw bolle buik?
    Voor je het weet heb je meldplicht (al hou jij je daar vast niet aan op...hahaha)
    Nou ja, als je dan minimaal Femke maar op de hoogte houdt!
    Tot 37 wk houdt babyboy *ja, dat gok ik echt...al slaat de twijfel behoorlijk toe) zich maar mooi kalm!

Twee vrije dagen in het vooruitzicht: Heerlijk!

Toedels

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jakkie..net een opartie gezien op Ned 1 waarbij ze een baby in de buik hebben geopereerd!
    Zo bijzonder...
    De baby had een opening in het middenrif.
    Dat het tegenwoordig kan zeg! Ging via een klein sneetje in de buik en dan via de mond van de baby!

Ow..balonnetje wordt verwijderd...

Eef moet nog even wachten.

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoihoi.
    Hier ikke eventjes. Vandaag een drukke dag gehad, dus ik knal zometeen lekker opde bank. Toppie blijft uit. ik zit nu boven want ik heb net een gebruiksaanwijzing van Marin voor opa en beppe geschreven. Morgen ben ik om 7 uur de deru al uit aangezien we met het hele bestuur en alle scholen naar de NOT gaan. (zo;n 500 man). Lekker dom in de bus naar Utrecht. Ben benieuwd. Op de terugweg eten we in het Abe Lenstrastadion (van Heerenveen) en ik ben denk ik pas tegen tienen terug. Dus als ik hier donderdag weer kom buurten dan is de 900 denk ik allang bemachtigd.
    Houden jullie me van nieuwtjes op de hoogte per sms?

kus

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Hier ikke ook weer ff.
    Zo had echt drukke dagen van 3 dagen werken tot 3 vrije dagen waarvan elke dag weggeweest.
    Heb amper hier de toko bij kunnen houden.
    Morgen ook naar het CB toe voor die extra controle, kan ik lekker gelijk combineren met boodschap.

Succes morgen met de BMR Ruben en mama natuurlijk ook.
    Lydia ook nog veel beterschap, hopelijk snel minder pijn, lijkt mij erg akelig zo`n infectie bij een koortslip.

Lenneke wat akelig dat je zo misselijk bent meid.
    Hopelijk snel betere tijden voor je.

Imani voor jou spannende tijden zeg.
    Komt steeds dichterbij de geboorte tijd van Charlotte.
    Maar deze beeb gaat er gewoon dubbel en dwars overheen.
    daar duim ik gewoon voor.

Prinses Begrijp nog niet helemaal waar je het nou allemaal over hebt mbt je werk , maar je bent er nog niet overuit nu?
    Nog een paar dagen dan heb je een dreumes....

Verder hier al zo rond de 4 kilo kwijt.
    Sta elke avond op de crostrainer van start 5 minuten en net stond ik er 12 minuten op, morgen naar de 13.
    Elke dag een minuutje bijgooien.
    Heb de smaak goed te pakken.

Liek

10. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ikke ga ook niet meedingen naar de 900.
    Verschrikkelijke nacht achter de rug. Jawel....... Charlotte is weer ziek. Wederom enorm aan het hoesten. Ik word er zo verdrietig van. :cry:
    Ik heb afgelopen nacht dus niet geslapen en moest vandaag gewoon te werk.
    Ze ligt nu weer te hoesten en te huilen, dus er komt nog zo'n nacht aan ben ik bang. Ik vond het zo zielig voor haar.

D-day van Charlotte's geboorte komt idd dichter bij. Speelt af en toe nog door mijn hoofd. Maar het zal me niks verwonderen als ik de 42 vol maak.
    Meldplicht........ hmmm, mezelf kennende. :)
    Namen, daar zijn we nog steeds niet uit. Heb vanavond besloten dat ik een lijstje maak met de namen die ik echt leuk vind, dus geen twijfelgevallen, kan manlief kiezen.
    Met mijzelf en de bolle buik gaat het goed, verbaas me er eigenlijk over. Ik voel me beter dan een aantal weken geleden. Doe nu ook minder lichamelijk zwaar werk, en dat scheelt.
    Hoef nog maar 7 dagen te werken. :confused:

Een heerlijk ego verhaaltje, wat niet wil zeggen dat ik niet aan jullie denk. Want dat doe ik wel!

Fem,
    Als je nog leuke dingen zie op de beurs hoor ik het wel! Oja, en dat 40 weken contract is niet mogelijk op het KDV. Zit nu aan andere mogelijkheden te denken: 2 dagen KDV en 1 dag mams opassen, overstappen naar gastouder, manlief 4 dagen werken. Ga me daar over een tijdje eens rustig in verdiepen.
    En gesprekje met leidster is ook goed gegaan.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fem, ik weet niet of je dit nog leest, maar veel plezier!

Imani, charlotte weer ziek. Die krijgt alle virusjes mee, lijkt wel. Ik hoop voor jou, dat ze vannacht toch nog even lekker kan slapen. Charlotte en mama even bijtanken.

Elmo, ook wel eens lekker dat de gymjuf ziek is. ;)
    Sterkte met de BMR.

Liek, waarvoor was die extra controle? Knap dat je weer op de crosstrainer geklommen bent. Ik ben ook weer begonnen met lijnen en bewegen. Ben nu 3 weken bezig, en er is ongeveer 3 kilo af. Ik ben er blij mee. En ik heb een streven, want in de zomervakantie, loop ik op het zwembad, met een bikini. Hahahaha! Met dat idee, kan ik het makkelijk vol houden.
    Ik ben er inderdaad nog niet helemaal uit. Maar weet voor 80% zeker dat ik voor het onbetaalde ouderschapsverlof ga. Hoe en wat, weet ik nog niet precies. Ik heb vragen gesteld bij mijn werkgever, maar volgens mij is mijn bericht nog niet gelezen. Ik stuur er morgen nog wel een mail achteraan. Het kan zo weer 3 weken duren. *Zucht*

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Dit was / is een 14 maanden controle, begrijp ook niet zo goed waarom.
    Zal morgen wel vragen, ben net 2 weken geleden geweest.
    Tis dat ik het morgen met de aldi kan combineren anders had ik ff gebeld hoe of wat.

Hier ook ongeveer 4 kilo eraf sinds 1 januari.
    Moet wel, zoals jij aan je bikini denkt, denk ik aan mijn bruidsjurk hahaha.
    Jij gaat ook supers goed met 3 kilo`s.

Imani, fijn dat het lichamelijk beter gaat hoor.
    Ben blij om te lezen dat je , je minder zorgen maakt over de D,day datum die dichtbij komt.
    Succes met namen kiezen.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk zelfs dat ik morgen richting de 4 ga. Ik woog vanavond namelijk 83, terwijl ik dat gisterochtend ook woog. En avond en ochtend wil nog wel eens iets verschillen in gewicht.
    Een bruidsjurk is inderdaad ook een goeie stok achter de deur.
    Verder heb ik trouwens ook een weddenschap. Op 1 mei, moet ik 4 kilo zijn afgevallen (dus 79.3) wegen. Degene waarmee ik wed, is man, en die moet er dus 6 kwijt. Halen we het allebei, dan hebben we een win-win situatie. Haalt 1 van ons het niet, dan wordt het een flesje wijn of een fles cola light. ;)

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Rustig hier....

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo, CB zit er weer op.
    We hebben een nieuwe, die andere was gestopt maar ik weet niet of die nieuwe nou zoveel leuker is. Beetje suffe muts (zoals ze bijna allemaal zijn).

Ze kreeg geen kans om Ruben te testen op van alles. Ik ben eerst begonnen met opscheppen over "wat ie allemaal al wel kan". Tjah, checken staat dan zo lullig he ;)

1-0 voor de mama :-D

Prikken gingen super, niet eens een traan (beetje piepen...best stoer).

Maten: 10.750 gram (ze kwam eerst op 10.050 en heeft het nog maar eens over gedaan).
    Lengte: 76.5 cm
    Hoofd: 46.9

= Goedgekeurd.

Geen gekke dingen verder...hahahaha *moet achteraf zo lachen om zo'n mens*.

Heb bijgelezen, ga zo reageren.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke,
    Helpt de acupunctuur wel iets?

Lyd,
    Trekt de erste ellende al wat weg?

Prinses,
    Succes met keuzes maken vwb de opvang! Goed bezig met afvallen.

Lieke,
    Idem. Klinkt goed, dat fietsen!

Imani,
    Fijn dat je je zo goed voelt zeg! Nog maar 7 dagen werken!
    Wel ontzettend sneu voor Charlotte zeg, wat is dat arme meiske vaak ziek. Zo lang bv gegeven....en toch kan je pech hebben he. Sneu!
    Ik hoop dat ze gauw opknapt.
    Goed idee, van dat lijstje! Dat is voor mannen ook vaak overzichtelijker.
    Ik hoop dat je nog lang mag rondhupsen met je bolle buik!

Femke,
    Have fun! Ik sms je zeker bij nieuws of veranderingen (zou ik toch wel doen).

Natas,
    Tijdje niet gezien hier...alles goed?

Kirby,
    Alles goed thuis, met de kleine meid?

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Laura,
    de eerste ellende is nog niet weg getrokken.
    ik weet even niet wat ik moet doen, denken en voelen.
    Met mijn gezicht gaat het wel iets beter.
    Het voelt nog wel strak aan maar dat zal wel horen denk ik.

Fijn dat Ruben weer goedgekeurd is.
    En toch wel zo'n suffe cbmuts, tja kon ook niet anders he.

Liefs

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lyd, heb echt met je te doen zeg....het zit je niet mee!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, ElviraR:
    Hoe was de vk vandaag?

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Mooi zo Ruben ook weer de BMR achter de kiezen.
    Stoere jongen hoor.

Lydia Gelukkig dat je gezicht wat wegtrekt.
    Bah de eerste ellende nog niet helemaal over.

Liek

Deel Deze Pagina