Nou thuis net even aangekleed en de hond laten lopen. Me beter gemeld op het werk dus ga maandag weer werken, goed zie er nog niet uit maar als ik daar op moet wachten dan werk ik nooit meer ( is een grapje dames). Verder ga ik zo even stofzuigen en dan lekker niets doen denk ik maar.
Ik ga eens kijken of Ruben zin heeft in een boterham. Was om 09.00 wakker en lag er om 10.00 uur alweer in....luiwammes!
Druk met huishouden en de administratie op orde maken. Moet vanaaf maar verder. Moet nu weg naar verplichte vergadering op werk. Leander wel een poging laten doen tot slapen, maar zonder resultaat. Hij heeft de hele week al geen middagslaaptjes meer gedaan. Maar is om 18.00 dan wel afgedraaid. Hopelijk is hij lief en gedraagt hij zich tijdens de vergadering. Anders heb ik mooi een hele goede reden om op te stappen hahaha. Laterzz.
Nou, ik had hem al een paar keer horen keten, heb hem er dus gewoon uit gehaald. Was wel wakker maar er nog niet zat van. Na bijna 2 boterhammen en een beetje keten ligt hij er alweer op. 37.8 (voelde warm dus even gecheckt). Denk dat hij misschien last heeft van kiezen en ik weet niet hoe gauw ze kunnen reageren op die BMR? Nou ja, hij is hangerig en wat warm. Slapen wil hij dan wel...dus hij wordt er gelukkig niet vervelend van.
dat kan heel goed dat ie daar last van heeft. hopelijk duurt het niet lang voor hem en is ie gauw weer het mannetje
Ja, ben ook blij dat ik morgen weer aan het werk kan zeg! Ruben was lief hoor...daar niet van hahahah
Ja, jullie zijn blij met weekend (jij helemaal Natas!) maar ik heb net weekend gehad he! Nou R, het wordt een heel verhaal? hahahha
Oh, Elvira is alweer pleite..zie Hyves! Ik ga op bed dames...trusten en geniet van jullie lange weekend! Prinses, mocht ik je niet meer spreken: HEEEEEEEELE FIJNE VERJAARDAG VAN TIM ZATERDAG!
Thx! Dat zal wel lukken. We krijgen uiteindelijk toch nog 3 dagen visite. Hahaha, ook wel leuk, dan kunnen we zelf ook nog genieten.
Yep werken...... Gisterochtend om 7 uur al vertrokken richting Leeuwarden om van daar met de bus naar de NOT te gaan. Op de terugweg hebben we gegeten in het stadion van Sc Heerenveen. Heerlijk. Maar wel pas rond kwart over tien thuis. Meisje was toen van de leg. helemaal rood kontje met een paar open plekjes. Moesten haar met twee man verschonen. Meteen maar zetpilletje (babyformaat) gebruikt voor haar. Vandaag mega druk werken. Kam er om 5 voor 1 achter dat ik ook nog moest eten. De kids komen vanaf 1 uur weer binnen. Thuis een megaverdrietig kindje. Zegt zelfs vóór het verschonen: "nee memmie, nee". Ze ligt nu dus compleet open en het bloedt ook al. Morgen ga ik cavilon halen. Vergoed of niet, al kost het me 50 euro. dat meiske zal niet meer liggen kronkelen en smeken op het aankleedkussen. Vanavond ook nog een hypotheekmeneer op bezoek gehad. Sta dus nu op instorten en ga dusnu linea recta naar mijn bedje. Morgen ws. minder ego. kus