De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pff word al emo bij het lezen van jouw stukje..

ga eens 13 maart opzoeken van mezelf..

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee hoor Prinses, het loopt hier nou eenmaal ALTIJD dwars door elkaar...helaas.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Natas, zou je dat nou wel doen.....hahahha

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahahahaha Len zegt nog om 22:15 uur: Natas, wat doen ze nou als je vliezen breken voor de 18de?

23:00 vliezen gebroken whahahahahaha

volgende bericht was van Prinses.. de volgende ochtend dat mijn vliezen om 23:00 uur waren gebroken.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Leuk he, om terug te lezen.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zit iemand x factor te kijken?

Die meiden gezien met Merel in het midden?

Dat zijn leerlingen van mij!

7. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Heel kort even, heb net Fem een uur aan de telefoon gehad. Daarvoor boodschapjes gedaan en mannetje nog helemaal geen aandacht gegeven. ;)

Emo Elmo,
    Beterschap voor Ruben. Ik hoop dat jullie een goede nachtrust hebben, die is zo waardevol!

Prinses,
    Klinkt helemaal goed, de voorbereidingen voor de verjaardag! Als ik in de buurt was geweest, was ik zo langsgewipt. :)
    En voor de zekerheid: Alvast gefeliciteerd met je 1 jarige moederschap, en met Tim natuurlijk!

ElviraR,
    Idd een zeur VK. Ik ben weer behoorlijk in gewicht aangekomen, en ze zeggen er niks over.

Natas,
    Las bij het borstvoedingsgedeelte dat Dean niet meer overdag wil drinken. Zo ging het bij Charlotte ook rond die tijd, uiteindelijk wilde ze alleen nog maar 's ochtends en 's avonds. Was wel heel vreemd voor mij, gaf in ene toch wel wat vrijheid.

Lenneke,
    Hoe is het met de misselijkheid. Kan me voorstellen dat je er van baalt, niet schuldig over voelen.

Ben het verder kwijt, sorry. :oops:

Met Lotteke gaat het goed. Het euvel waren/ zijn vier hoektanden die aan het doorkomen zijn. Ach ja, hebben we dat allemaal maar gehad voor die tijd.
    Ze is nog wel erg aan het zeuren, vreet aandacht en als ze dat niet krijgt dan gaat ze heel hard huilen. Probeer dat nu zoveel mogelijk te negeren (das wel moeilijk) en haar aandacht te geven wanneer ze lief aan het spelen is enzo.
    Trotse moederpraat: Vanavond ging ze zelf haar tanden poetsen, echt met de borstel heen en weer. En ze drinkt nu helemaal zelf yoghurt uit een beker, heel netjes zonder te morsen.

Tot later!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Natas,
    Ik heb Diamonds inderdaad gezien! Leuke meid, die Merel!

Imani,
    Fijn te lezen dat het zo goed gaat! Hier waren die billen ook rood van zijn kies.
    Wat een knapperd zeg, yoghurt zelf uit een beker drinkgen EN zelf tanden poetsen!
    Grote zus hoor!

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    ?

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha Natas! Ging bij mij net zo idioot...zo riep ik: over een paar uur uitgerekend...en zo was Ruben al geboren!
    Heel maf

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zo Imani, dat is al vroeg dat Lotteke de hoektandjes krijgt! Maar goed, dan is ze er wel al van af! Flinke meid hoor, zelf tandjes poetsen en netjes uit een beker drinker :)

Teruglezen... vind het wel leuk om jullie stukjes te lezen. Ik kon toen niks teruglezen, lag al weer vijf dagen in het ziekenhuis met weeën, dus kon niks posten :)

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga nu kijken!

13. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Kirby,
    Bij mij valt er ook niks terug te lezen van mezelf, ik lag ook ruim een week in het ziekenhuis voordat de bevalling begon.
    Heb laatst al mijn ervaringen van die week en de dagen na de bevalling op geschreven. Er was al zoveel weggezakt, wil het me toch goed blijven herinneren.

Elmo,
    Dat was wel een stunt, dat je precies beviel op de dag dat je uitgerekend was. Je was het toen best een beetje zat, wat ik me weet te herinneren, en telde echt af tot die dag. Femke waarschuwde je toen nog, dat het ook nog twee weken kon duren. Ik weet nog dat Fem tegen me zei: Ze heeft het nog voor elkaar gekregen ook!

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oh ik herinner me het nog alsof het gisteren was... mijn gyn had me gezegd dat als het na 34 weken weer opnieuw begon hij het niet meer zou tegenhouden. Begint het weer op 35w 3d moet ik weer aan een infuus met weeënremmers :evil: Ik heb vijf dagen liggen huilen dat ik het zo zat was, en ik lag drie dagen aan het infuus en toen zetten de weeën weer door, dan heeft hij nog een spuit longrijping gegeven en heb ik nog twee dagen platgelegen met toch wel pijnlijke weeën. De donderdagavond kwam de verpleegster me dan vertellen dat ik de volgende dag om 8u keizersnede zou krijgen... man wat was ik superblij dan! Kon wel een gat in de lucht springen, eindelijk zou ik mijn kindje kunnen vasthouden.

De vrijdagochtend om 7u kwam de verpleegster voor het scheren en een blaassonde te steken. Heb dan nog bange momenten gehad want ik begon te hyperventileren en Ana-Lucia haar hartslag viel weg, gelukkig kwam hij dan wel weer terug, maar 't was niet meer zo goed, ze had het wel wat benauwd. Nog iets sneller dan verwacht naar de ok en om 8u45 was ze geboren.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Natas, leuke meiden. Die Merel kan echt goed zingen. :confused:

16. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Kirby,
    Met hoeveel weken is Ana-Lucia geboren?

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Imani met 36 weken en 1 dag.

18. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Kirby,
    Wat was de reden dat de gyn met 34 weken de bevalling niet zou tegen houden en met 35 weken en 3 dagen wel?
    Bij mij was het zo dat als ik voor de 34 weken weeen zou krijgen ik aan de weeenremmers moest. Uiteindelijk ben ik precies met 34 weken bevallen. Heb met 33 weken longrijpingsinjecties gehad.

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow..heel veel om hier bij te lezen gehad....

Lieke jemig wat een gemuts op het CB...je zou ze toch, he?
    Prinses klinkt heerlijk hoor die voorbereidingen voor morgen de grote dag...pff, heel emo hoor...zo alweer een jaar om! Alvast van harte proficiat voor morgen met jullie kleine, grote knul!
    Femke arme Marin....dat zal flink zeer doen kapotte billetjes....gaat door je merg en been als ze dat zo zegt he?! Hopelijk doet de cavilon snel zijn werk.
    Natas jemig..heb idd ff naar X-factor gekeken en je leerlingen gezien...wat een leuk stel hoor...en die Merel kan ook prachtig zingen, maar je ziet dat ze echt sámen met haar vriendinnen verder wil.
    Ik vond trouwens Giel Beelen ook geweldig (had van de week al voorproefje gezien).
    Imani wauw...stoer wijf die Lotteke hoor. En de ellende van van de week was te verklaren dus door hoektandjes!
    Elmo emo dus...knuffie hoor. En Ruben wat koortsig.....zou wel erg vroeg zijn van de BMR, maar hoe dan ook wel vervelend (misschien dus ook wel weer tandjes/kiezen).
    Kirby leuk om weer van je te lezen.
    ElviraR heerlijk weer naar kleintje mogen luisteren..heerlijk hoor. Enne...laat die VK maar lekker l*llen hoor!
    Lenneke hoe is het met jou?

Ow, ben ook vast weer heel veel vergeten, maar laat het ff hierbij. Druk met werk geweest deze week, maar nu lekker weekend om bij te komen.
    Tuur stapt nu wat meer en zekerder door de kamer, was toch echt een tijd onzeker om zelf te lopen en wilde alleen maar aan de hand.
    Morgen gaan we traphekjes halen (nee nee, hingen hier nog steeds niet) en op pad voor schoentjes en kadootjes voor zijn 2 vriendjes (zoontjes van mijn vriendin) die volgende week 2 jaar worden (mocht van haar geen drumstel voor ze kopen :confused: flauw, he?!)
    Verder ff niet zoveel te melden...

Kus, Erna.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wij hadden twee traphekjes boven. Eentje bleek niet zo stevig, dus ik moet Flip weer achter zijn broek aan zitten........ (hahaha, zodat hij zijn vriend kan bellen, om het werk te doen).

O, die vriend komt morgen. Dan kan ik het zelf regelen. ;)

Leuk dat Tuur al verder aan het stappen is.

Deel Deze Pagina