Ik zou zelf toch zweren dat ik het nog niet zo zat was hoor...eind van de zwangerschap. Had er zelf wel op gerekend om overtijd te lopen.... Die Marin, helemaal zelf in d'r stoel klimmen...clown! Levensgevaarlijk. De koorts is gezakt..manneke slaapt wel veel.
@he Fem back in town! Ik snap je hoor, als je week helemaal anders is dan kan je zooo moe zijn! Accuzuurpoep is ook niet leuk! Arme Marin met de kapotte bips. Hihi tafel dekken, lekker ding! Wat groot zijn ze dan ineens zeg! Zooo in die stoel klimmen, dat is hoooog! (hebben dezelfde stoel) @Kirby maar wat doen kindjes van 2,5 dan op school? Spelen? net zoals de kleuterschool? @Imani, ok. Thanks. Ja Dean drinkt zo weinig ander drinken. Hij hij had tot nu toe nog 4 keer per dag bv. Vanaf gister ben ik naar 3 keer gegaan. Ik ben gestopt met savonds kolven dus sinds gister. Dan kolf ik straks alleen nog maar op mijn werk voor de melk bij zijn boterhammetje. En dan Thee en diksap tussen door. Dean eet ook al yoghurt, soms tussendoor, soms na het eten. Dus aan melkprodukten zal hij genoeg binnen krijgen. Ik ga geen opvolgmelk meer geven hoor, hij kan bijna aan de gewone melk. Karnemelk ben ik ook aan het proberen, vind hij beetje zuur hahaha maar goed. @lau fijn dat de koorts gezakt is! Hier had ik net 2 neven op de grond rollen op elkaar en maar lachen he.. hahahah zo grappig. 1 van 4,5 jaar en 1 van 10,5 maand er boven op!
Euh, spelen, er worden liedjes en dansjes aangeleerd, er wordt voorgelezen, tekeningen maken, beetje vanalles dus
Ok dus net als de kleuterschool maar dan veel jonger. Zijn er ook ouders die hun kinderen pas vanaf 4 op school doen? of gaan de meeste echt met 2,5?
Natas, Ik doe een beetje diksap of roosvicee door de karnemelk. Elmo, Je was het volgens mij ook niet zo zeer zat de zwangerschap. Maar je iets gezegd, waarbij het leek dat je erg van de uitgerekende datum uitging. En wat Fem al zei, zij probeerde iedereen te behoeden voor een teleurstelling Realiseerde me vandaag dat ik maximaal nog maar tien weken zwanger ben in mijn leven. Nog maar tien weken waarin ik het zo gezellig in mijn buik heb. Vreemde gewaarwording. Wat is zwanger zijn toch bijzonder!
De meeste gaan echt met 2.5 jaar, vroeger was het zelfs nog vroeger, dan mochten kindjes gaan naar school zodra ze proper waren, ik ging dus met 2 jaar en 2 weken naar school.
hier hebben we dan dus eerst nog de mogelijkheid tot peuterspeelzaal. heerlijk taaltje trouwens daar bij jullie: deur toe, proper. heerlijk
Zo de visite is de deur uit. Het rijk is weer voor onszelf. We hebben een ontzettende leuke dag gehad. Vanavond toen ik Tim in bed deed, was ik een beetje emo. Echt het gevoel van: Jee, wat gaat het snel! Hij is echt het mooiste wat ons is overkomen. *prinses die overspoelt is met liefde*
Sneeuw? Leuk zeg... hier alleen koud met heldere hemel. Prinses, wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!
Hier ook sneeuw! Manlief heeft de paden al sneeuwvrij gemaakt. Straks verjaardag....fijne zondag allemaal!
Hier een meisje dat de sneeuw leuk vond. totdat ze viel mevrouw houdt niet van vieze handen. hahahahaha
Wauw sneeuw! Hier geen wit te bekennen. Wel een koude wind. Vanochtend nog onverwachts visite gehad, en vanmiddag komt er ook nog iets. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het dan ook wel weer goed vind.
Ow, wat een scheetje is het toch die Marinneke! Wat een mooie sneeuw! Hier alleen koud en helder net als bij Kirby. Billen weer een beetje beter? Na donderdag had ik geen internet meer doordat de internetmaatschappij dacht dat ze ons per 1 feb moesten verhuizen ipv 1 mrt... Handig he!? Sukkels... Hopelijk gaat het volgende maand wel goed. Tim, een dag te laat maar niet minder gemeend, alsnog van harte met je 1e verjaardag! 3 dagen viste, gezellig hoor! Ben je lekker verwend? Lyd, zijn jullie nog op pad gegaan dit weekend? Lau, naar een verjaardag, veel plezier. En ook nog een beetje sneeuwpret? Imani, vreemd idee lijkt me dat om bij stil te staan ja, je laatste zwangerschapsweken.... Jullie hebben dus max 2 kindjes in gedachten begrijp ik hier uit? Kirby, fijn dat je zo'n superschooltje hebt gevonden zeg! Liek, bij jullie alles oke? Wat een verhaal zeg van dat CB. Natas, Nicky dronk de laatste maanden ook nog maar 2 keer. De ochtend en de avond. En tussendemiddag de laatste voorraad uit de vriezer... Toen ook begonnen met kaas en toetjes. Dat ging prima eigenlijk. Na haar 1e verjaardag de gewone melk gaan introduceren bij de boterham. Erna, tuur zo lekker zelfverzekerd aan het stappen. Stoer he? Ik vind het ook wel erg lekker dat je ze niet meer constant hoeft te dragen. Hier lijken de meds erg goed te helpen. Kan weer wat eten een daardoor weer wat meer energie. Dus daar zijn we erg blij mee. Alleen is het ook wel weer eng, want als je minder kwaaltjes voelt ga je ook weer andere dingen denken.... gelukkig morgen echo, dus dan weten we weer meer.... Meisje is wakker, ga haar uit bed vissen! Opa en oma komen zo.
Femke wat is ze alweer groot zo op die foto zeg! En bij jullie ligt toch echt meer sneeuw dan hier is gevallen (en alweer weg is). En ach gut...die laatste foto....koud, koud, koud! Prinses ook hier nog van harte proficiat met je mannetje hoor. Het klinkt iig als een zeer geslaagd feest! Leuke foto's ook gezien op je hyves. Lenneke fijn dat de meds werken en je niet meer zo misselijk bent. Succes met de echo morgen, lekker genieten van je mooie garnaaltje meis!