Leuke stampers Erna! Kletskletsklets? Ja, onze vaste maandagavond klets. Werd echter na een 45 minuten bruut afgekapt door een meiske wat haar knien (konijn) kwijt was. Ruben kan ook spruiten eten bij zijn aanstaande hoor. Madam (en haar ouders) vindt ze heerlijk. Met de handjes propt ze ze één oor één in haar mond. Lyd, wat goed dat Naomi steeds meer gaat stappen.
Natas: Sorry...buuf kwam ff langs (niet 1 van die twee leuke hoor) haar man is opgenomen en heeft flink wat hart troubles....ze moest ff d'r ei kwijt. Ben ik echt zo'n geschikt persoon voor zeg....pffffff Nou ja, ben nu echt op. Ohnee, heb nog een vriend met sores onder de knop.... *beukt met hoofd tegen de muur en wil eigenlijk NAAR BED*
Maakt niks uit Lau, had toch zere kop.. dus ben lekker gaan slapen. Hihi Door de berichten van Lyd en Lau zag ik Marin allemaal spruiten in haar oor proppen whahahahaha bleh! Ik had al eeuwen geen spruiten op, dus ik weet ook echt niet of ik het lekker vind. Manlief ook niet. Alle zieke kindjes weer helemaal opgeknapt? Billen heel, neuzen leeg? koorts vrij? Fem, pas je een beetje op jezelf.. je doet wel heel veel nu! Jaja mijn kleintje ook bijna een dreumes 5 wken en 4 dagen te gaan. Ben nog niet heel erg bezig er mee, al merk ik wel dat ik bezig ben met hoe het vorig jaar was. Ik had vorig jaar nog 3,5 week te gaan met werken. Collega van mij is nu precies even ver, dus dat is zo maf. Kleine mannetje was gister een beetje van de rel, veel huilen bij oma, en ook toen hij net in bed lag gister avond.. zo sneu, dat doet hij echt nooit. Dentinox gesmeerd want de tandjes lijken zeer te doen.. dikke bobbels ook. Nu is hij lekker aan het spelen. Dames, maak eens een lijstje van jullie top 3 kadootjes die jullie kids hebben gehad voor hun verjaardag? Ik weet echt niets te vragen. Vandaag vrij, ik ga even naar mijn oude huis, morgen bezichtiging. Wij dachten dat de makelaar de prijs al had aangepast (huis is even van funda af, nieuwe fotos, nieuwe prijs enz) maar ik checkte gister en hij is er nog niet terug op. Dus de kijkers komen nog af op de oude prijs. Ik ben benieuwd.
Hier ook iemand die even dacht dat Marin de spruiten om en om in mond en oor zou stoppen....zou me eigenlijk ook niks hebben verbaasd..is dat erg?! Lydia super zeg dat Naomi nu meer en meer stapt, idd voor je het weet stapt ze zo het hele huis door en wordt het nog beter in de gaten houden, haha. Hoe is het verder met je...ben je weer helemaal opgeknapt en al klaar met de AB? Kussie! Laura fijn dat mensen zich vertrouwd voelen om bij jou hun verhaal te doen....maar soms heb je genoeg aan jezelf en komt het eigenlijk wat minder uit...hoe is het met je? Voor jou ook extra kussie! Hoe is het trouwens met Ruby zijn kiesjes..nog veel last van? Natas spannend toch weer....en het zou helemaal mooi zijn dan als het wat zou worden met deze potentiële kopers....zeker als ze nog uitgaan van de 'oude' prijs. Ik duim heel hard voor je! En idd...nu Dean ook bijna een dreumes....joh wat gaat het toch weer hard! (mooie profielfoto op je hyves weer!) Sterkte met zijn tandjes! Hier vandaag en morgen nog vrij...nog even flink opruimen in de hut, want woensdag weer de nacht in, dan is het lekker als ik boeltje weer heel eind schoon heb. Morgen ook nog op kraamvisite bij collega....ze is inmiddels zelfs al weer aan het werk, maar goed...haha. Even gluren bij een mooie pindadochter!
Erna, ja ben klaar met de kuur. Het ziet er beter uit nu, nog wel rood maar het trekt minder. Verder gaat het zijn gangetje hier
Lyd: fijn dat je toet beter gaat! Sorry...helemaal niet meer naar gevraagd... Natas: Jij staat nu te swingen! hahahah Maarre..hoop dat die lui jullie hut kopen!
geeft toch niet lau, je had wel wat anders aan je hoofd. Natas aan het swingen heb wat gemist geloof ik. hoop ook dat ze jullie huis kopen voor de oude prijs
Gemene heksen zijn jullie hahahaha Beetje mijn lieve, brave meisje acties toedichten die ze nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit zou doen. Schaam jullie diep! Marin zou haar spruiten nooit in haar oor stoppen. In haar haar wel, dat dan weer wel.