Ik kreeg meer tranen in mijn ogen toen ik vanmorgen binnen kwam. Hij lag op zijn rug, netjes in zijn bedje. En naar het plavond te kijken. Wij zijn normaal makkelijk met uit logeren inderdaad. Maar zijn nu ook wel uit ons doen , dit is zo compleet anders. We stapten uit de auto en tja geen kind er uit halen. Gisteren zonder kind naar huis.
Getver Lieke! Wat een ontzettend naar bericht! Heel herkbaar hoor...wat je schrijft! Ruben was toen nog zo klein dat ik (gelukkig!) kon blijven slapen. Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat hij gauw opknapt! Fem: Tnx voor de mail!
dit is idd wel even wat anders. Vind die foto op hyves ook wel aandoenlijk. Zoals hij zijn knuf vasthoudt. Tis niets als ze zo loom worden he. Hij moet snel weer aan de rel gaan!
Ow Lieke, ik schrik heel erg van je bericht! Wat heeft hij juist? Is er een reden waarom hij zijn melkje enz niet binnenhoudt? Ach pff Hoop iig dat hij snel beter is hoor! Is helemaal niks als je kindje zo in het ziekenhuis ligt! Gelukkig kan je blijven slapen als het nodig is, heb ik toen ook gedaan als Ana-Lucia hersenvliesontsteking had. Fem, ik geef haar ook nog altijd een aai over haar bolletje en leg haar dekentjes goed, anders kan ik dus ook niet slapen.
Fem, auw je neus, kan echt pijn gaan doen... hoop dat je niet verkouden bent of wordt Oh Marin toch, p in de doesj! Slim dat mama het heeft laten opruimen door papa Imani, je laatste weekje werken! Is het nu nog lekker rustig in je buikje?
Sta er nu eigenlijk nog maar bij stil dat jij in dezelfde week als mijn zusje bent uitgerekend, zij is net 34 weken vandaag. Heeft afgelopen weekend een bloedtest gehad omdat we bij ons nichtje waren geweest en die nu blijkbaar de vijfde ziekte heeft, misschien dat Ana-Lucia die nu ook wel gaat krijgen, ze hebben drie uur samen met de Duplo gespeeld... we zien wel, is ook helemaal niet erg als het zo is.
Ach lieve Lieke wat sneu zeg....en die foto....echt zo zielig. Kan me voorstellen dat je prima thuis kon gaan slapen (dat het dan niet wil lukken is ook heel logisch natuurlijk) en fijn dat Leander iig goed heeft geslapen, maar dit is toch heel anders dan uit logeren...je mannetje is ziek. Hopelijk dat hij snel weer wat op gaat knappen....en een kilo afgevallen joh....die lange slungel (net als die van mij) heeft al niet extra wat om bij te zetten...ach gut. Hele dikke knuffel voor Leander van Tuurtje en van ons voor jou en je mannetje (to be). Kussie Erna.
Gedver liek, wat schrikken. Ben er helemaal stil van. Heeft hij buikgriep of ligt de oorzaak ergens anders? Ik hoop dat hij snel opknapt en aansterkt, zodat je hem snel weer mee mag nemen. Dikke knuff. Fijn dat je eventueel kan blijven slapen.
Even beetje uit mijn hoofd hoor... Imani laatste weekje werken alweer....wauw...super hoor! En dat broertje van Charlotte groeit lekker? Hoe is het met thuis...kamertje al heel eind klaar? Lydia knuffie meis...koppijn is niet fijn...Hopelijk snel weer beetje meer rust in je bolletje. Denk aan je! Kirby was Ana-Lucia nu al wezen wennen of is dat pas over tijdje (sorry, heb het niet meer zo goed bijgehouden)? En wie heeft nou bloed moeten prikken? Je zusje? 5e ziekte is toch onschuldig iets of niet? Femke wat een 'lekker ding' die dochter van je....maar haar moeder is minstens zo erg zeg...en papa die doet dat dus gewoon..wat een poepie zeg...haha. Lenneke hoe is het met Nicky nu? Ben vast nog een hoop vergeten..Natasja zou berichten bij nieuws omtrent huis....ik duim lekker door hoor...en als deze man het niet is hoop ik toch dat er binnenkort een ander is die jullie huis koopt! Ben strakkies ook wel heel benieuwd naar het kaartje van Dean, jouw kennende zal het een prachtcreatie zijn. Hier vandaag alweer werken (is toch rap als je zaterdag uit de nachtdienst bent gekomen, maar goed...heb ik mezelf aan gedaan). Paps is met zoonlief lekker wezen shoppen en hebben zichzelf verwend met speelgoed en kleertjes voor Tuur (papa ook speelgoed hoor....spel voor XboX). Vrijdag gaan we lekker uit eten met vrienden, we hadden nog een kado bon liggen en die is een jaar geldig...vrijdag psies een jaar verder, dus wordt het maar eens tijd, niet?! Hopelijk komen we er overdag uit waar we nu in augustus naar op vakantie gaan en kunnen we definitief wat boeken. Ga nog even verder, heb morgen jaargesprek en wil me nog even voorbereiden. Fijne avond nog meiden!
Aldonza, ik ben vrijdag met haar naar het schooltje geweest, na de krokusvakantie gaan we nog eens terug en vanaf dan regelmatig eens een half uurtje langsgaan, pas na de grote vakantie gaat ze echt wennen. Ben echt zo blij met het schooltje, ze zijn er supervriendelijk en ik mag gewoon langsgaan met ANa-Lucia bij de peutertjes en kleutertjes wanneer ik wil! Vijfde ziekte is voor kindjes heel onschuldig maar niet voor zwangere vrouwen, het is vooral een groot risico in het eerste en tweede trimester, ongeveer 10% meer kans op een miskraam dacht ik als je het krijgt. Papa's en hun speelgoed he Veel plezier vrijdag!
OOoow liek schrik me een hoedje! we hadden natuurlijk wel gebabbeld over Leander maar dat het zo erg was.. Pfff ik krijg er gewoon een dikke keel van! Fem dat is niet zo best van je neus! auuuuw! hihi en drollen in bad whahahahh vieziiiiig @lyd, lekker van je weekend genieten nu!