Jammer Natas. Elmo, ik ben ook maar eens gaan spieken bij je leeftijd. Hahaha, je bent nog een broekie!
He! Twee broekies samen dan Ik had altijd het idee dat jij ouder was Elmo, weet eigenlijk niet zo goed waarom...
Thx Prinses Moet dringend nog eens nieuwe plaatsen! Deze zijn alweer een aantal maanden oud! Tijd gaat ook veel te snel...
Zeg dat wel Natasja, straks alweer jouw mannetje zijn verjaardag... en wij zijn hier alweer goed op weg naar de tweede verjaardag *snik*
Pfff...voel hier gewoon nog een groot generatie verschil...haha...zit 'gewoon' ff een decennia tussen! . Maar goed....ik zie er natuurlijk wel super uit voor mijn leeftijd O . Haha..die Laura kent me wel....moed indrinken ja, hele fles gaat eraan vanavond!! Dus ga maar eens beginnen met voorbereiden.... :^o .
Ik kom wel op hyves, maar loop vast bij de krabbels. Lieke, Moest bijna huilen bij je berichten. Hoe gaat het nu met Leander. Lijkt me echt heel moeilijk om je kindje achter te moeten laten in het ziekenhuis. Aaargh, meisje huilt. Ik wacht het even af...... Even een vraagje. Hoe vaak poepen jullie kindjes op een dag? Billen-gate is hier nog steeds niet afgelopen. Vorige week was het weer drama na twee dagen KDV. Ze hadden vandaag opgeschreven wanneer ze haar verschoond hadden en hoe vaak ze gepoept had. Heb het idee dat zij vinden dat Charlot erg vaak poept. Zo'n drie keer op een dag, is dit vaak? Zegt de leidster vandaag: het gaat ook niet over bij haar. Ben toen maar even heel eerlijk geweest en heb gezegd: het gaat wel over, maar het begint iedere keer als ze hier is geweest. In het buikie is alles rustig. Voel me wel net een walvis (in de letterlijke zin van het woord ). Afgelopen weekend was een mijlpaal voor me, de 33 weken waarbij ik de vorige keer in he ziekenhuis belandde. Nu deze week nog en dan kan ik de stressfactoren n.a.v de vorige zwangerschap achter me laten. Charlot heeft vorige week donderdag de BMR weer gehad. Afwachten hoe het dit keer verloopt. Heb net een doos met zoenen weggewerkt. Waren eigenlijk als tractatie bedoeld voor mijn collega's. Woensdag maar een nieuwe doos halen.
Hahaha, sluit me hier helemaal bij aan., vooral het laatste stukje...... op een paar grijze haren na.
Imani, Fijn dat alles goed met je gaat! Zolang jij nog een doos zoenen wegkrijgt :-D Heerlijk dat je nu langer thuis bent dan met Lotteke! Fossielen: Jullie lijken er toch wat moeite mee te hebben....hahah Steekt het?