De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, Ruben poept ongeveer 1 a 2 keer per dag.
    Soms ook een dagje niet.
    Hij heeft bijna nooit een kapotte kont eigenlijk.

Goed dat je eerlijk hebt gezegd dat het gelazer altijd daar begint.
    Misschien letten ze, voor hun doen, wel op..maar blijkbaar niet goed genoeg.
    Kan je aan Charlotte zien dat ze poept?
    Misschien gekke vraag ... maar Ruben gaat er meestal even voor staan...aan de salontafel :-D

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Age ain't nothing but a number :)

Imani, voelt goed he als je zo'n mijlpaal bereikt! Herken het helemaal! Laat de zoenen maar smaken, nog zoenen genoeg in de super :)

Poepen, tot voor kort een keer om de tien dagen ongeveer... en dan was het echt huilen geblazen en ook elke keer bloed erbij. Laatste keer had ik het erover met de kinderarts en die stelde voor om iets laxerends te geven, een siroopje, maar dat wou ze dus niet en sindsdien drinkt ze nu dus twee bekers sinaasappelsap verdund met water per dag en nu kan ze zo'n twee keer per week gaan. Is een stuk beter. Maar om een antwoord te geven op je vraag, de meeste kindjes die ik ken poepen ook wel twee tot drie keer per dag, dus ik vind het niet extreem veel. Hoop dat ze er extra op gaan letten op het kdv en het niet meer voorkomt in de toekomst.

Hoop dat je meid geen last krijgt van de bmr!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Imani, nog een weekje he?
    Dean poept zeker 3/4 keer per dag! 2 keer is echt weinig whahaahha

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

1x in de 10 dagen....
    Ahhh..das echt zielig zeg!

En natuurlijke producten dan? Pruimenmoes bijv?

Fijn dat het met die twee bekers sap beter gaat zeg!
    Arme ziel.

5. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Elmo,
    Helaas kun je het niet zien aan Lotteke, ze doet het gewoon tijdens het spelen. Iets anders is dat ze bijna niet stinkt. Zat me al af te vragen wat ik haar te eten kan geven zodat ze meer gaat stinken. :)

Tja, het kindje ligt blijkbaar al vrij diep met z'n hoofdje naar beneden. Heb dus weer meer ruimte voor mijn maag. :)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Euh...veeeeeel knoflook hahahaha

Ruben meurt hier soms echt een uur in de wind hoor! En lachen dan he...de schurk!
    Terwijl we van alles eten.
    Gewoon aardappelen, groente, vlees tot pasta's, rijst etc.

Klein stinkdiertje!

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Er hielp echt niks, vijf mandarijntjes eten op een dag hielp niks, een kiwi, druiven... ook al niet. Maar ik heb er zelf ook al m'n hele leven last van en versgeperst sinaasappelsap helpt bij mij altijd, dus dat in overleg met de kinderarts geprobeerd en dat werkt dus ook bij haar... gelukkig, want vaak zat ze te huilen als ze moest poepen.

8. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Natas,
    Idd nog een weekje, 2 dagen om precies te zijn.

Kreeg vandaag al een heel leuk kadootje van een leerling. Haar moeder is fotograaf. Ze maakt echt hele mooie, aparte foto's. Als het kindje geboren is mag ik haar bellen en komt ze een foto maken, liefst zo pril mogelijk. Vind dat echt heel leuk.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Imani..dat is wel een heel leuk cadeautje!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Imani:
    Je verlof begint goed, met Femke en Marinneke op je pyjamafeestje!
    Geniet lekker van de tijd samen. Jullie kunnen het beide goed gebruiken denk ik!

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Een heel leuk cadeautje!

12. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ja, heb er ook zin in dat Fem met Marin komt.
    Ze mogen de nieuwe kinderkamer inwijden. Hoewel die dan nog niet helemaal af is.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Foto's?

Heb je zelf een geboorte-outfitje gemaakt? ;)
    Enne...namen nu helemaal rond?

Owww...vind het zo leuk en spannend!

14. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Zal idd nog even foto's maken van de wieg enzo. Het is heel anders geworden dan bij Charlot. Wilde eerst hetzelfde doen, maar toen kreeg ik van mijn tante drie kledinghangertjes van toen mijn vader baby was. In het oranje, rood en groen. Echt van die oude kleuren. Met silhouet afbeeldingen erop. Ja, daar ging mijn creatieve geest. Tussen alle lappen stof uit Afrika zat er 1 die qua kleur er goed bijpast, die hebben voor de wieg gebruikt
    Verf laten mengen die qua kleuren overeenkwamen met de hangertjes en daar de commode mee geschilderd.
    Zelfs het geboortekaartje wordt dit keer heel anders.

Zelf geen geboorte outift gemaakt. Maar wel iets leuk besteld in de uitverkoop bij kleertjes.com.

Namen? Hahahahahahaha! Nee, nog niet rond.

Enne, het lijkt me heel leuk als een aantal van jullie de mogelijkheid hebben alles live te komen bewonderen als de kleine er is.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik MAAK die mogelijkheid, als je dat wilt, hoor Imani!

Klinkt allemaal ontzettend leuk zeg....
    Is ook extra bijzonder he...als je het niet zomaar hebt uitgezocht.

Stiekem heb ik ook al wat ideetjes voor een eventueel volgende babykamer..

*stopt ze gauw weer heeeeel ver weg*

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier twee a drie keer per dag poep. Negen van de tien keer in de luier, soms in de douchebak. hahaha

Tjonge, weet niet wat het met mijn typekunsten is. Alle lettertjes zitten weer doorelkaar. Misschien van de alcoholdampen van Erna haar voorbereidingen?

Imani, maar ik heb nog een finishing touch voor de kinderkamer hoor. Denk dat je wel weet wat....

Hyves, ik had er geen problemen mee. Wel met hotmail. die loopt de hele middag al vast.

Laarsjes zijn nog niet binnen. Als ze er morgen niet waren, kon ik een spoedklacht indienen. Dus ik vragen waar dat voor diende. Nou, dan bellen ze je binnen 4 uur terug. Ik: brengen ze dan de laarsjes?
    Niet dus, daar is dan weer een procedure voor die de verzender moet opstarten.

Hihi, mooi stuk herrie hier. Er is nachtvliegen en er stijgen nu een aantal F16's met hun naverbranders op. Deden ze donderdag ook tijdens mijn cursusavond. Zat toen vlakbij de basis. kan je wel ff ophouden met de uitleg. Maar vind het niet erg. Als ze ergens anders zitten zoals een paar jaar terug in Amerika, dan mis ik ze dus echt.

Liek, hoe was het net bij Leander?

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De ene dag twee keer poep, de andere dag niets. Het wisselt nog al. hahaha, stinken doet het wel!

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Mochten we hier ooit nog het wonder van ene baby meemaken, dan verkast Marin naar een andere kamer en houden we haar kamertje gewoon zo als tie is. ben niet zo crea en houd het graag neutraal qua kleur.

19. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Fem,
    Finishing touch? Er schiet mij nog niets te binnen.
    Charlot heeft het al twee keer voor elkaar gekregen om in bad te poepen, maar ook dan doet ze of haar neus bloed.

20. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Elmo,
    Mijn gevoel zegt dat je ze niet al te ver moet wegstoppen. Mijn gevoel zegt ook dat jij en Fem op een dag samen gaan zwangeren.

Deel Deze Pagina