Hahahaha....hier nog niet gehad... Of wel! 1x..in het babybadje (toen nog op zijn kamertje). Toen hij in het zh lag had hij zulke spuitpoep dat het een keertje vanaf zijn bedje zo tegen het keukenblokje omhoog spoot. Zuster kon gelukkig wel lachen om het gebeuren zelf... Het was toen natuurlijk vooral zielig. Lieke, Ik zie je online... Ben ook erg benieuwd hoe het met je slingeraappie gaat! Ik hoop dat je hem gauw weer in zijn eigen bedje in kan stoppen!
Hoi meiden. Zal ff Leander updaten daarna ga ik ff douchen. Ben moe en gaar. Toen wij om 12.30 weggingen ging Leander slapen. Telefoontje naar afdeling om 14.15 sliep hij nog. Dus konden we rustig aan doen. Toen we om 15.45 door wat vertraging aankwamen sliep meneer nog. Om 16.00 wakker gemaakt. De uitslag van de kweek geeft rota positief aan. Leander is besmet met het rotavirus. Dat geeft braken en diarree. Boterham om 17.00 wilde hij niet. Wel 100 CC siroop gedronken. Papfles wilde hij ook niet. Helaas om 17.30 nog wel wat slijmdiarree. Maar geen overgeven meer, behalve vanmorgen de 200 CC papfles die binnnen 10 min er uit lag. Leander heeft zelf zo 400 CC gedronken en via sonde vanaf 0.30 opname zo 1200 CC binnen gekregen. Om 18.00 was hij weer moe, en hebben we hem zijn slaapzak aangedaan en geknuffeld. Leander zwaaide en zei dagdag tegen ons., Lief ding. En ging rustig liggen. We hebben nog op de gang gewacht, maar alles bleef echt stil. Wederom gevraagt te bellen als hij verdrietig en ontroostbaar wordt.
Jeetje Liek. Dat is allemaal niet niks. Het lijkt weer iets beter te gaan, toch? Hij zal wel helemaal uitgeput zijn, en slapen is altijd goed om op te knappen. Heftige situatie hoor. Hopen dat het morgen weer wat beter gaat met het slingeraapje. Knuff!
Lieke, Dat moet toch heel veel met je doen. Je mannetje die 'dag dag' zegt en begint te zwaaien als je weggaat. Aan de ene kant smelt je, maar aan de andere kant breekt je hart. Kan ik me zo voorstellen. Gelukkig is de oorzaak bekend, nu maar snel opknappen.
Jeetje Liek! Dat is echt een heel ander aanzien zo he....arm ding! Ergens gelukkig dat er een virus is geconstateerd! Het is "gunstiger" dan een bacterie (als ik het goed heb) en is een kwestie van uitzieken (zonder ab en toestanden). Ik hoop dat hij gauw weer zelf kan eten en dat zijn sonde eruit kan zeg... Dat is zo sneu! Wonderbaarlijk hoe makkelijk kinderen zo'n situatie accepteren he! Hoe gaat het met jou en je aanstaande? Kan je het een beetje handelen? Ben je vrij van je werk?
Aah, rotavirus :S Zo'n venijnig ding... kunnen ze zo ziek van worden Maar gelukkig weet je nu wel wat er aan de hand is. Hoop dat hij echt heel snel opknapt en weer in z'n eigen bedje kan slapen. Sterkte voor jullie!
Gelukkig weet je nu wat er aan de hand is Lieke. Weet je ook of Leander morgen naar huis mag? knuf voor jullie
Ja zeker heel aandoenlijk als er dag dag tegen je gezegt wordt. Dubbel gevoel hoor zoals Imani aangeeft. En andere kant geeft het je een goed gevoel dat er gezwaaid wordt en dag dag gezegt wordt. Alsof hij het accepteerd zoals Elmo zegt. Zal het echt heel erg vinden als hij zal gaan huilen omdat we weggaan. Ben vooral blij dat ik nu verbetering zie die we thuis niet zagen. Thuis werdt hij gewoon steeds meer lusteloos. En hij werdt zo slap dat hij niet eens meer op zijn beentjes ging staan. Dat vonden wij echt heel erg als ouders. en maak je, je toch zorgen. En een virus is inderdaad ondersteunde behandeling zonder AB kuren. Vandaag is vriend vrij geweest morgen werkt hij wel weer. Ik ben morgen vrij, en woensdag een vakantie dag genomen. Als we hem morgen mee krijgen weer ( wat ik persoonlijk niet verwacht nog, en als het gebeurd dan kan het pas einde dag worden. ) Dan kan ik hem absoluut niet brengen bij een opvang om te gaan werken. Gelukkig geen getrouwtrek op werk, maar gelijk begrip. Behalve het feit dat we toch aangeslagen zijn, en het niet leuk vinden zijn we er allebei over eens dat dit het allerbeste is voor Leander. En dat hij zijn rust goed nodig heeft nu, zijn we ook niet te lang gebleven maar hem lekker laten toegeven aan zijn slaapjes. ik ga zo nog even bellen hoe het gaat.
Fijn is dat he Liek..dat je altijd kan bellen. Ik mocht ook bellen als ik in de nacht wakker werd. In de ochtend belde ik meteen, vanuit bed.....meestal sliep hij dan inderdaad nog Nou, kindjes knappen soms ineens ontzettend op. Wij dachten ook dat Ruben toen langer zou moeten blijven maar kregen hem vrij vlot weer mee. Als je hem maar goed in de gaten houdt..maar dat doen jullie vast. Fijn dat jullie om de beurt vrij zijn voor Leander! Kop op meid!
Zeker wonderlijk hoe goed je , je kind kan inschatten in situaties. En het is inderdaad fijn dat je altijd even kan bellen, hier mag het ook inderdaad midden in de nacht. Ben inderdaad benieuwd hoe snel Leander weer mee mag. Morgen tussen 10 en 11 zal ik er wel weer wezen. Ben ook hier weer bijgelezen, maar blijf een reactie schuldig naar iedereen toe. Bedankt voor jullie oren en hart onder de riem.
@imani, aaah nog 2 dagen dus! En wat een lief kadootje van je leerling! @fem, dat is mega irri zeg dat de laarzen er nog niet zijn! Moeilijk toch wel een paar laarsjes afleveren. @liek aaaaaaaah arm vriendje van me! Rotavirus hopelijk snel verbetering en dat je hem snel mee naar huis kan nemen. Ik denk aan jullie!
ooowjaa... we hebben weer pech hoor.. rick zijn waterbedzak is lek.. straks even bellen met de winkel, maar gok dat we al voorbij de garantie periode zijn. Hoe we dat moeten gaan betalen..
Ai Natasja Is inderdaad een duur grapje... Heb daar totaal geen verstand van hoor, maar kan het niet hersteld worden? Liek, hoop dat je mannetje al beter is vandaag! Pffff... de hele nacht storm hier en nu nog steeds, heb bijna niet geslapen, Gianni werkt de nachten deze week en als ik dan alleen in huis ben, ben ik niet echt op mijn gemak, zeker niet als er allerlei geluiden rondom het huis zijn.
jee Natas het zit jullie niet mee he? nog niets gehoord van de kijker? Lieke, hoop dat jullie mannetje wat opgeknapt is en dat ie niet lang moet blijven. Kirby, als het stormt slaap ik altijd super goed heerlijk de wind en de regen tegen de ramen. Gelukkig draait remon geen anchten weet niet of ik het dan ook zo lekker zou vinden.
bleh en dan zeker met een storm! Nee het lekje zin op een naadje, die kunnen niet geplakt worden. Maar misschien goed nieuws.. we vallen nog net binnen de garantie (als ik het goed aflees! Dus ik wacht nog even op de waterbedden man, die belt mij straks terug. Anders moeten we 50 % betalen. De zakken zijn ongeveer 800 euro
Als Gianni thuis is maakt het mij ook allemaal niet uit hoor... dan mag het gerust stormen, maar zo alleen met m'n meisje, vind er maar niks aan. Het tikken van de regen op de ramen vind ik overigens wel leuk, 't is alleen die wind pff. Ooh nog net binnen de garantie... man wat is dat duur zeg!
HIer moe moe moe.....nog steeds! Bah! Maargoed: Is er een Leander update? Arme snuit! Natas; Balen van dat bed zeg! Logeerbedje over? hahaha
ja hoor we hebben een logeerbed op zolder. Maar misschien is het niet nodig.. meneer waterbedden was bezig om het vanaaf nog te regelen...