Logisch dat de was blijft liggen in zo'n hectische week. Denk je ook een beetje om jezelf. Als je geen zin hebt, dan de was lekker in een mand parkeren. Dat blijft echt wel liggen. Leander gebruikt natuurlijk al zijn energie om weer beter te worden. Dus slapen is erg belangrijk. Hier toch niet topfit, met een paar molletjes gaat het wel. Tim sliep vanmiddag ook nog niet en was chagerijnig aan het eind van de dag. Eerlijk gezegd ben ik blij dat hij er nu op ligt. Het was 1 van de eerste keren, dat ik het echt even zat was.
Ik heb ook nog een poepvraagje: Tim heeft eigenlijk altijd dunne poep. Hij heeft een periode vaste drollen gehad, maar nu niet meer. Hoe zit dat bij jullie kinderen?
Leander heeft eigenlijk wisselende poep. Vaak zijn het flinke plakkaten in de luier. Maar soms ook lekkere smurrie hoor. Hier ook een poos drollen gehad.. whaaha leuk onderwerp
Natasja volgens mij vroeg jij een poos geleden naar de top 3 van verjaardagskadootjes. Leander heeft hier veel plezier van zijn V-tech helicopter. Tim heeft hem ook. Megablocks zijn ook leuk om te vragen.
V-tech helicopter is inderdaad leuk. Het speeltafeltje (zie foto's hyves), is hier helemaal favoriet. Het treinstation van V-tech is ook superleuk. Verder heb ik foto's van onszelf, opa's en oma's en tante en ooms, ingeseald. Tim kan er dan naar kijken. Dat vind hij ook helemaal leuk. Inderdaad een leuke onderwerp Liek. Ahum... Ik heb zin in lekkers. Ik vrees dat de slagroombus (die in de koelkast ligt) zo'n grote aantrekkingskracht heeft, dat hij aan het eind van de avond leeg in de vuilnisbak ligt.
Fijn dat het met leander weer de goede kant op gaat. Verder.. voel ik me niet lekker.. hopelijk word ik niet ziek.. heb nog 2 drukke dagen te gaan..
Een hele slagroombus! Logisch dat je je niet lekker voelt. Of zijn die molletjes preventief? gatsie, van die nepslagroom. Wat de poep betreft: eet tim veel mandarijnen, druiven of kiwi's? Krijg je ook dunnere poep van. Liek, klinkt alweer fijner he. Blij dat het mannetje vooruitgaat. Sint Piter is afgelopen zaterdag aangekomen. we zijn daar idd naar toe geweest. De 21e hebben we de pakjesavond/middag en wortd hij weer uitgezwaaid. Alle cadeautjes zijn gehaald, moet alleen nog aan het dichten.
Nog even een MMM vraagje. Die spuitinstructies, duurt het lang voordat je dat onder de knie hebt? En hoe ging dat met oefenen? Als ik nl. naar Imani ga, heb ik niemand die voor me kan prikken.
De slagroombus ligt nog steeds in de koelkast. En niets van gesnoept. Best knap! Het blijft wel steeds door mijn hoofd gaan. Manlief heeft me al verwend met euchinaforce druppels. Nou het gaat gelijk een stuk beter. Tim eet niet veel mandarijnen, druiven of kiwi's, dus daar kan het niet aan liggen. Zou hij nu vaste drollen moeten hebben dan? Ik heb al gedacht dat hij misschien te veel vocht binnen krijgt, maar volgens mij kan het daar ook niet aan liggen (480CC bij de melk en dan vaak nog een beker diksap).
kijk uit wat je zegt! Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk hoor. Kijk maar eens op www.sintpiter.nl dan zie je de verschillen wel. o.a. de kleur van het paard (zwart of bruin), 1 piet die dan ook echt superzwart is, andere kleur kleding) En alles is in het Fries.
Dus eigenlijk vieren jullie 2 keer sinterklaas, maar dan onder een andere noemer. Wauw, leuk voor de kinderen. Grappig nog nooit van gehoord trouwens. En is dat dan alleen in deze plaats of in heel Friesland? En wat betreft mijn banner, het gaat snel zeg.
Hier ook vaak smeuige poep hoor! Lekkere fletsen Cadeautjes: Duplo! Draaitol Loopauto Ruben is echt een kind van blokken en stapelbekers. Spuiten. Femke, hier was 1x zien = doen (of kwam dat omdat ik gauw heel erg gewend raakte ) Pregnyl is wel rotspul...(die bedoel je toch?). Je moet ampullen breken en mengen (door middel van opzuigen etc.) Het spuiten opzich vind ik goed te doen..al is het natuurlijk eng een eerste keer. Je kan van te voren een prikinstructie vragen in het zh (kan vaak tussendoor wel even bij een verpleegkundige) Bellen mag meid! Wil het je wel uitleggen als je in twijfel raakt hoor!
Dat is alleen in deze plaats. Verder nergens. Financieel is het ook wel lekker dat je niet alles in december hebt. Bovendein is neefje op 4 december jarig. Manneke weet nu al van gekheid niet waar hij mee moet spelen. Met mijn ouders is het dus Sint Piter, met mijn schoonouders Sinterklaas
Super goed te lezen dat Leander het zo goed doet zeg! Kanjer! Bij Ruben hebben ze toen 1 van de virussen ontdenkt. RS ging toen erg rond. Het was geen bacterie, dat was het belangrijkste. Verder hebben ze ook niet echt gekeken...deed er immers ook niet echt toe. Hij spuugde echt hele bogen en spoot de diarree dus echt tegen het keukenblokje omhoog (vanuit zijn bedje). Na 1 dag thuis bleek hij dus een luchtweginfectie opgelopen te hebben (w.s. in het zh) dus zijn tweede opname was in verband met die infectie. Luchtwegen blijven hier een beetje een zorgenpuntje. Natas: Niet ziek worden hoor! Beterschap en rustig aan!
oh, had nog niet eens aan het breken van die ampullen gedacht. Die was bij Lyd toch een keer helemaal dwarsdoor? Hmmm, gelukkig heb ik Imani er dan bij voor de ondersteuning. had jij de pregnyl dan net uit de koelkast? lijkt me wel errug koud.
Leuk zeg! Echt iets traditioneels. Heb je trouwens een website van de school waar je werkt (via pb). Het lijkt me leuk om daar even rond te struinen. Ruben dus fletspoep. Gelukkig maar. Hahaha, is Tim dus niet de enige. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de voorkeur geef aan iets steviger. Vandaag had ik Tim in bad gedaan, pyjama aan en toen had het heerlijk tot hoog op zijn rug gefletst. Dat is dan wel balen.
Volgens mij wil dun er makkelijker uit Prinses Femke: Ja, hier deed manlief die ampullen altijd breken. 1x 1 gesneuveld maar gelukkig in grote stukken zodat de opzuignaald ze niet mee kon pakken. uurtje van te voren uit de koelkast, anders bijt die zooi echt idioot. Na in injecteren even goed over de plek wrijven..dat verdeelt wat beter Beetje voorover gaan zitten, rolletje pakken en de naald er recht en vlot injetsen (lijkt wel gisteren joh!).