Lenneke, wel op tijd rust nemen he tussen het soppen en verhuizen door (misselijkheid wordt trouwens ook erger als je oververmoeid bent!) . Ik weet dat ik me daar niet zo door mag laten opwinden maar toch is het elke keer weer van dat... en ik kan ook m'n mond niet houden als mensen zo'n dwaze dingen zeggen als zei daarnet deed. Maar goed, probeer nu weer rustig te worden Imani, hoe was je laatste werkdag (was toch vandaag he?)? Geniet van je verlof!
Len, rustig aan he! Ook met soppen! Hebben van het weekend nog even gezwaaid naar jullie! Aan je man zijn naam te lezen is hij italiaans? Ana-Lucia is ook een spaanse naam, dus ik tijfelde eerst..
Lenneke, drukke weken voor de boeg. Moet er veel gebeuren? Natas, buikgriep dus. Gedver, niets aan. Kirby, sommige mensen zijn het niet waard om je druk over te maken. Met Tim gaat het goed. Alleen een heel blauw voorhoofd. Maandag een dikke bult met blauwe plek, vandaag weer 1. Hij kruipt zo snel, dat hij het eigenlijk niet bij kan houden en dan .... boem, hoofd op de houten vloer. Vanavond heeft hij een beetje moeilijk met slapen. Hij is al een aantal keren in paniek wakker geworden. Een sprong misschien....
Gianni is evengoed Belg als ik, zelfs geen Italiaanse voorouders Zijn ouders vonden het gewoon een leuke naam... net als wij Ana-Lucia een leuke naam vonden Staat een foto op m'n hyves van hem. Auw Tim, doe voorzichtig menneke! Sprongetje kan heel goed zijn, er is er een hele heftige aan 13 maand. (tot dan geloofde ik niet in sprongetjes :S )
Zal wel rustig aandoen hier hoor. We hebben aardig wat hulptroepen gelukkig. Prinses, vooral even schoonmaken. Het is een huis dat te koop staat en dat mogen wij van die mensen huren. Dus we kunnen er weinig in veranderen, is toch nog gewoon hun huis!
hahahaha dat dacht ik wel. Ik ben zelf half spaans daarom vroeg ik het hihi. Mooie naam hoor Ana.. mijn spaanse oma heette ook zo.
Ik zat me ook al af te vragen of jij spaans of italiaans bloed in de aderen had Sowwy Prinses, maar toch lief van me dat ik je waarschuw he
Hoi meiden, Mijn verlof is nog niet officieel begonnen, eerst een week voorjaarsvakantie. Mooie spam op hyves! Wat heeft Ana-Lucia een ontzettende lieve lach. En Ruben, geweldig met die loopauto/ vliegtuig. Wat een flink ventje is het alweer zoals ie aan het stappen is. Hij heeft voor mij ook een heel hoog knuffelgehalte Natas, Lekker slapen en hopen dat je je gauw beter voelt. Lenneke, Laat de mensen maar lekker voor je werken tijdens de verhuizing. Lieke, Fijn dat Leander zo opknapt. De 13 maanden sprong was hier ook verschrikkelijk. Idd, vandaag de laatste dag werken. Toch gek he, hoe je je daar op instelt. Ben er nu ook echt aan toe. De kinderen hadden een hele leuke houten geboorteslinger voor me gemaakt. Als ie hangt maak ik wel een foto en komt ie op hyves. Nog twee trotse mama verhaaltjes: Gisteren was Lotteke met de vormenstoof bezig. Ieder keer het ronde staafje door de juiste opening. Was benieuwd of ze dat ook zou doen als ik de stoof een kwartslag zou draaien. Toen had ze het driehoekje voor haar neus. Dat paste dus niet, na 3 keer proberen tilt ze deksel op, doet het ronde staafje in de stoof en vervolgens de deksel er weer op. Net zoals het mannetje in de reclame. Vandaag zeg ik dat we naar boven gaan en schuift ze richting de trap. Ze liet merken dat ze wilde gaan staan. Dit kan ze nog steeds niet zelf, dus ondersteunde ik haar. Wat doet ze, zet ze haar voet op de volgende tree en zo loopt ze ondersteunt door mij (dat wel) zo een paar tredes omhoog. De beweging met haar benen deed ze echt zelf. Maf kind!
Trotse mama Imani. Heerlijk om je meisje, groter te zien groeien. Ik vind het zo knap, dat kinderen zichzelf ontwikkelen. Ook wonderlijk. Nu heerlijk genieten van je welverdiende verlof. Nog 6 weken te gaan. Het zou toch raar zijn, als je overtijd zou lopen.