De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    @Elmo,
    Omdat ik in het begin ook moest kolven heb ik een kolf gehuurd bij de thuiszorgwinkel. Dit was, zeg maar, een professionele kolf die alleen maar te huur is en die je dus niet zelf kunt kopen. Deze kolf heeft bij mij de productie enorm op gang gebracht. Misschien een idee....
    En wat ik al schreef in het andere walvissentopic, je kunt ook een lactatiekundige inschakelen. Ik heb begeleiding gehad van zo iemand in het ziekenhuis en ook daar heb ik erg veel aan gehad.
    En eigenlijk wat ik als eerste had moeten schrijven: Twijfel niet aan je zelf en heb vertouwen in je eigen lichaam en in Ruben natuurlijk!

@Lenneke,
    Wat heerlijk er zo even tussen uit, dat soort parken doen het altijd goed voor de ontspanning. Dus Nicky lacht al! Hier is het nog wachten op het eerste lachje, zal waarschijnlijk ook wel wat langer duren dan 'normaal'.
    Van het weekend heeft Charlotte ook voor het eerst met papa gedouched, was erg leuk om te zien.
    Dat gedoe met het badje vullen pak ik nu ook anders aan. Ik zet het badje onder de douche, laat het vol lopen en laat het daar staan. Charlotte neem ik mee in een badcape naar de badkamer, leg haar in de wasbak met cape en al. Van daaruit doe ik haar in het badje en weer terug in de cape die nog in de wasbak ligt. Met drie grote passen ben ik weer terug in haar kamer, dus zoveel kouder krijgt ze het niet.
    Hier geen ooievaarsbeet, maar wel een mongolenvlek op haar bips. Een mongolenvlek is een opeenhoping van pigment.

@Lydia,
    Die roze wolk is hier regelmatig ook ver te zoeken. Zou heel goed kunnen dat Naomi voelt dat je man weer aan het werk moet. Bij mij valt het op dat Charlotte op zaterdag uit haar doen is, als manlief thuis is. Wonderlijk dat die baby's dat zo goed aan kunnen voelen.

@Lieke,
    Dat vond ik bijna nog 1 van de vervelendste dingen, het niet prettig kunnen zitten na de bevalling. Had ook nog een knip gehad en was vrij strak gehecht.... Gewoon lekker onderuit blijven hangen, heb je er het minste last van.
    Wat lekker dat je Leander naast je hebt staan in de slaapkamer. Ik heb dat twee nachten geprobeerd en beide nachten is ze halverwege de nacht naar haar eigen kamer gegaan. Want ze maakt een lawaai in haar slaap!

Komen nu weer allemaal geluiden uit het kamertje vandaan, ze zal de indrukken van vanochtend wel aan het verwerken zijn.

2. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Als het goed is komt er zo iemand voor de droger, ben benieuwd of ie te redden valt....

Net een borstkolf gebracht door iemand hier uit de buurt. Via marktplaats gevonden. Ook maar eens uitproberen. Ik gebruikte de handkolf van avent, heb nu de mini electric van medela. Kijken of dat sneller gaat of fijner is. Ik hoor verschillende verhalen.

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat hangt van mijn bbui en tijdsschema af.
    Over het algemeen gaat ze heerlijk op haar kamertje in de tummytub. Ik heb een extra griote vand e hema dus daar kan ze nog goed in. legt tegenwoordig wel met een grote grijns haar voetjes zowat op de rand.

Het badje staat op een standaard in de badkamer naast het bad. daar heb ik dan eerst zo'n zitje in. is handig want dan kan je ze los laten en heb je je handen vrij voor het wassen. Daarna gaat 't er wel uit voor het spetteren. Dat wil beter zonder zo'n ding.

Afgelopen weekend zijn we samen in het grote bad geweest. ook errug leuk en nat.

verder gaat ze niet elke dag badderen. Is slecht voor de huid en ze krijgen sneller eczeem. En daar heeft miepsen toch wel wat aanleg voor denk ik aangezien ik het ook wel heb. Andere dagen wassen we lekker met de kant en klare washandjes van zwitsal.

Ik zal zo in het andere topic de sms posten maar het lijkt er op dat Dieneke ons vanaf morgen komt versterken aan deze kant van het (vis) net.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Douchen met papa...dat hadden we hier wel vroeg op de planning staan...leek ons zo leuk!
    Door het leed dat bevallen heet is het er gewoon nog niet van gekomen..
    Moeten we toch maar gauw gaan doen denk ik! Mijn twee mannen samen lekker onder de douche!
    Nu gaat Ruben om de dag in de tummy (of badje, meestal tummy) ook ivm zijn toch wat droge huid.

Thanks voor het meedenken meiden!
    Kolven gaat echt elke keer beter (heb ook een handkolf van Avent via MP, wel een nieuwe).
    Net gekolft (na de voeding van Ruben) en heb er met "gemak" 200 cc uitgehaald (twee borsten) hij drinkt ongeveer 100 cc dus heb meteen een voeding reserve!
    Weet iemand van jullie hoeveel jullie kroost drinkt aan bv?
    Het is dus sowieso goed op gang hier :-D

Ik lees ook een voordeel van mijn ks! Ik kan wel gewoon op mijn onderkant zitten. Helaas doet buikkie nog wel wat auw.
    Met niezen bijv. dit is echt niet leuk! Verder heb ik meer last van schuren van kleding dan daadwerkelijke auw eigenlijk.
    Vandaag dus ook voor het eerst weer auto gereden! Ging harstikke goed.
    Misschien ga ik nu ook wat meer ondernemen...

Eerste dag alleen thuis is me dus eigenlijk wel meegevallen.
    Gaan het nu met de voeding anders aanpakken dus krijg weer wat vertrouwen!

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had een behoorlijke knip (had het idee dat de gyn me tot aan me rug open knipte) maar ik kan er gewoon op zitten, nergens last van zelfs niet toen de hechtingen er nog in zaten.
    ik heb nu wel dat de litteken wat hard aan het worden is en dat merk je met een stuk lopen wel wat , beetje trekkend gevoel geeft het.

ik heb ook de hand kolf van avent, ook via mp gekocht was ook nog nieuw, scheelt je aardig wat geld.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

En...droger-gate al opgelost?

Hier net een telefoontje van schoonmoeder gehad. Ze had gekeken voor het "Oei ik groei" boek maar dat kost 30 euro!
    Op mp net een mailtje gestuurd. Paar dorpen verderop bieden ze hem aan voor 5 euro!

Ole, ole ole ole

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Jaja, droger-gate lijkt op te gaan lossen.
    Een monteur is geweest en heeft droger gelijk maar meegenomen want hij zat verstopt. Daar kon hij zo niet bij, moest hij in de werkplaats doen. Hij geeft hem gelijk maar een goede onderhoudsbeurt. Hij denkt dat hij voor vrijdag klaar is. (nu maar hopen dat hij niet belt als hij toch niet te repareren is...)

Koopje voor dat boek zeg! Anders leuk sint of kertskado....?!
    Heb die electrische kolf ook voor 1/3 van de prijs via mp. Echt super. Ik wilde die graag uitproberen voordat ik moet gaan werken. Kan ik kijken wat ik het fijnste vind om mee te nemen.

Enig idee waar ik zo'n klein koeltasje kan scoren?

Morgenochtend naar de VK voor een nacontrole, geen idee wat dat inhoud maar zien we daar wel.

En morgen weer een jaartje ouder. Ik heb maar gezegd dat ik het niet ga vieren, de kraamvisite is net opgedroogd en volgende week weer met 2 families sinterklaas vieren...
    Alleen mijn ouders en schoonouders komen even een bakkie doen.

Mijnouders kwamen net nog even binnenvallen, rechtstreeks vanuit het vakantiehuisje. Ze waren op weg naar huis en hadden Nicky toch wel gemist vandaag, hahaha...

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo'n koeltasje kan je misschien wel bij zo'n campingzaak scoren of de Welkoop bijv.?

Dat boek heb ik al op schoot liggen (voor 5 euro inderdaad) en het is echt hartstikke leuk zeg!

Leuk dat je ouders nog even kwamen en je meiske al zo miste :-D

Alvast super gefeliciteerd met je verjaardag!

Vraagje:
    Iedereen die kolft....hoeveel cc kolf je per keer en hoe lang doe je daar over?
    Kolf je 's nachts ook....?
    Ik moet vanacht wel omdat ik nog niet echt een voorraadje heb kunnen maken :(

9. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    KOLVEN: 100 tot 160cc per keer. heel soms meer of minder.
    Ik doe er zeker een half uur over....

hoop wel dat dat korter wordt als ik straks vaker ga kolven op het werk...

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even snel poging doen om op jullie te reageren.

Allereerst...Lenneke HIEP HIEP HOERA!!! Fijne (maar hopelijk wat rustige) dag voor je...lekker taartje gaat er natuurlijk altijd wel in ;).

Gelukkig droger-gate weer opgelost! Hier geen droger dus mis het ook nog niet echt. Maar als we straks verhuisd zijn komt er ook wel een droger in huis hoor, vooral nu we meer wasjes draaien.

Kolven: ik heb via thuiszorg de elektrische Medela (dubbelzijdige) kolf gehuurd...is niet al te duur en het setje wat je erop moet zetten kun je later ook als handkolf gebruiken.
    Helaas hier nooit veel gekolfd...geloof dat 50cc meestal wel de max was (tja...je hebt bv of niet dus). Ik kolfde max 15 minuten. Daarna kwam er eigenlijk ook echt niets meer en deden mijn borsten alleen maar zeerder als ik langer doorging.
    Maar hier er dus helemaal klaar mee. Zat nog wel weer tegen dreigende borstontsteking aan, maar ergste lijkt alweer voorbij. Masseer nu alleen nog onder de douche goed de borst, maar spanning is er grotendeels wel af. Heb nu nog wel klein beetje mm in vriezer (maar zal hooguit 1 volle fles zijn).

Koeltasje.....ik heb er hier nog wel 1 voor je liggen Lenneke als je wilt....zal hem straks eens op de foto zetten en ff in mijn album. Als je hem wilt dan hoor ik het wel. Had hem toen gekocht om meds in mee te nemen als ik moest spuiten en niet thuis was. En met de gedachte dat ik hem later voor de afgekolfde mm kon gebruiken om in mee te nemen. Maar, dus nooit daarvoor gebruikt en zal ook wel niet meer gaan gebeuren.....

Met papa onder de douche.....hier ook al wel paar keer gebeurd en Arthur vind het heerlijk.....leek zelfs relaxter bij afdrogen en aankleden daarna (dit terwijl hij anders de boel aardig bij mekaar kan gillen dan). Heb er natuurlijk wel foto van (maar paps zit er niet op te wachten dat deze foto op worldwideweb komt ;) )
    Verder zo eens in de 2-3 dagen in tummytub of onder douche dus. Daar tussendoor alleen met washandje even opfrisbeurtje. (dit ook ivm gevoeligheid van babyhuidje).

Oei ik groei! boek lijkt me ook wel leuk..nog niet aangeschaft....(komt misschien nog wel). Leuk gescoord Elmo! En jij trouwens alweer auto gereden (hier ook wel, maarja....heb ook geen keizersnee achter de rug).

Onderkantje....was wel gevoelig, maar kon er in het begin toch ook wel goed op zitten. Werd me ook aangeraden, dit omdat het de zwelling zoveel mogelijk zou verminderen en hiermee ook herstel zou bespoedigen. Veel beterschap voor de meiden met de pijnlijke onderkantjes (elke dag een stukje beter hopelijk).

Roze wolk (of blauwe...net wat je wilt) is hier ook regelmatig ver te zoeken hoor! Het is natuurlijk een hele happening als je kleintje er eenmaal is, heeft een hele impact op je leven. Ook heb ik nu het idee dat er weer een stukje verwerking van de MMM op me af komt (net als ik in 1e helft zwangerschap had). Verder natuurlijk nog die heerlijke hormonen die nog steeds wel in je lijf rondrazen. En hier nog steeds een eigenwijze mama die wil dat alles alweer loopt en schoon is in huis zoals het was en daardoor nog niet altijd voldoende rust pakt....gelukkig gister met mijn moeder tijd gesproken en lekker ff tranen laten gaan...lucht alweer een heel eind op.

Femke dus lekker weer aan het werk, scheelt idd alles als je een goede oppas hebt.
    Moet hier dus weer op zoek naar nieuwe oppas, want tegen die tijd dat ik weer ga werken gaan we dus ook al snel overhuizen als het meezit....pfff, al dat geregel.....kan weer opnieuw beginnen.

Vandaag weer met Arthur naar cb...denk wel dat meneertje nu wel goed gegroeid is hoor, maar toch ook wel benieuwd naar daadwerkelijke gewicht.

Ga er weer vandoor....ontbijtje achter de kiezen en nu nog even zelf onder de douche.

Groetjes, Eva.

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lenneke,
    van harte gefeliciteerd meid.
    Op naar een mooie dag voor jullie.

Pfff gisterenavond was het weer bal hier.
    We hebben van die geweldige jonge buren die het schijnbaar normaal vinden om lekker hard met de deuren te gaan slaan.
    Naomi lag er net lekker in en ja hoor daar ging de deur weer.
    Hup Naomi weer wakker.
    Gek word je er van.
    Als dit lang duurt ga ik er toch eens naar toe om te vragen of ze de deuren wat achter dicht willen doen.
    En dat als ze last hebben van Naomi ze even moeten komen zodat we kunnen uitleggen hoe en wat.
    Want ja een baby van 3 weken heeft natuurlijk wel huil momentjes.

Ga vanmiddag even lekker de stad in met Naomi.
    Moet wel met de bus want de auto is nog steeds niet terug.
    Gek word je ervan.
    Maar gelukkig vind Naomi het niet erg zolang de bak maar beweegd.
    Denk dat ik ook weer een kleurtje voor mijn haar ga halen.
    Moeten wel even kijken wanneer we het dan gaan verfen want ja ze komt nog wel eens op tijden dat je denkt van alweer?
    Maar ja het hoort erbij.

Eva,
    hier kreeg ik ook de tip i.v.m. een pijnlijke onderkant om zoveel mogelijk te zitten en het liefst op een harde stoel.
    dit om zwelling te voorkomen en de genezeing te voorspoedigen.
    En dat heeft gewerkt merk ik wel.
    Vloeien doe ik amper meer.
    Dus dat zal eerdaags ook wel over zijn denk ik.( lees hoop ik, ben het alweer zat)

Zo ga hier gauw even de stofuiger er door jassen en de was op vouwen en de vaatwasser leeg halen en dan lekker met mijn meid de stad in.
    Ze moet wel leren winkelen dacht ik zo.
    Hahahaha.

liefs lydia

12. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ff een break in;

Lenneke gefeliciteerd!

Ikke ga snel weer terug... :)

Liefs Nollie

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Zo ben weer terug.
    Lekker met de kleine meid de stad in geweest.
    Met de bus heen en ik ben lopend terug gekomen, het is zulk lekker weer hier dus lekker wezen lopen.

Nog een paar leuke kleertjes gescoord.
    En ja hoor ook een jurkje terwijl ik altijd zei als ik een meid krijg dan geen jurk en zeker geen roze, en wat koop ik?
    Juist ja een roze jurkje, om je te bescheuren toch?
    hahaha.
    Hoe is het met de rest van de mama's?

liefs lydia

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ha moeders!

Bedankt voor de felicitaties!

Lydia, lekker hoor even shoppen. En een roze jurk, hahaha!
    Hier hebben we ze ook hoor, terwijl ik ook dacht dat nooooit aan te zullen doen. Maar het staat wel heel schattig!

Eva, ik heb wel belangstelling voor je tasje eventueel!

Vanmorgen bij de VK geweest voor nacontrole. Nou dat stelt dus echt niets voor. Even vragen hoe het nu ging en de bevalling heel kort besproken en dat was het weer.
    Ohja en of ik al had nagedacht over anticonceptie....

Nou ga nu snel stofzuigen voordat de ouders op de stoep staan!

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Pieuw meiden wat een verhalen hier.
    Ik kan het nog even niet allemaal in mij opnemen.
    Ben nog niet helemaal into mama als jullie.
    Ben net even naar buiten geweest met zijn 3 tjes voor het eerst even.
    naar de apotheek en thuiszorg winkel.
    Zitten hier beide op 5 min loopafstand van mijn huis.
    Lees wel met mijn tempo iets langer dan 5 minuten haha.
    Het ging best lekker buiten, ff de frisse neus halen.
    Lopen geeft veel druk op de onderkant . geeft het gevoel van de oprek als het hoofdje geboren gaat worden, niet pijnlijk maar onaangenaam.
    Dit trekt door tot aan de achterkant van het perineum.
    Voelde dat bij jullie ook zo ? omschrijven kan ik het ook als beurs en uitgezakt.

Borstvoeding, voelt mij nog als twijvel.
    Of ik wel genoeg heb. ( alhoewel vandaag het beter lijkt als gisteren)
    Vandaag nog niet bijgevoed met de fles en hij ligt toch tevreden te slapen.
    12.00 voor laatste 2 borsten gegeven.
    Ga hem zo maar weer wakker bonjoeren dat kind blijft anders slapen.
    oja hij heeft bij zijn hielprik gisteren geen kik gegeven.
    Wat een vent he.... :D :D :D
    Ik houd jullie kolf verhalen ook even in de gaten.
    Vind het nu nog even te duur om te huren ( ben net gaan informeren)
    Denk dat ik nog even marktplaats afstruin.
    Maar als het zo goed gaat als vandaag is het nog even afwachten hoe of wat.

Douchen Wij doen al 3 dagen Leander met ons onder de douche.
    Eerste dag badje en de 2 de dag met papa.
    De andere 2 dagen heb ik hem zelf gedouched dat vond hij heerlijk.
    Kan hem niet te lang vast houden dus paps blijft er naast staan om hem weer aan te nemen.

Kraamzorg
    Krijg maar 4 uur perdag ivm personeels gebrek.
    Dat vind ik zwaar ................... :( :( :confused:
    Ze kan niet eens voldoende haar taken uitvoeren.
    dus o.a sanitair wordt niet dagelijks gedaan.
    Mijn wc heeft volgens mij nog niet eens een grote beurt gehad.
    ja een borstelje erdoor en doekie op de rand.
    mijn verband emmer was 3 dagen niet leeg geruimt deze zat gisteren tot de nok vol ( heb zelf maar geleegt )
    Bed heeft ze nog niet eens naar gekeken.
    dus slaap al vanaf thuiskomst in zelfde dekbed.
    Vriendlief gaat zo maar verschonen.
    Ze is wel ok, maar komt weinig pit uit.
    dus 4 uur is voor haar te weinig ze red het niet.
    Maar ja ik leg het naast mij neer.
    Ze doet haar best, maar ik zal het liefste pepers in haar r......t stoppen.

goed ik laat hem f hierbij.

Wil Lenneke nog wel ff feliciteren... :D :D

16. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vanmorgen ff langs me werk geweest met Esmee, de bewoners vonden het helemaal geweldig.
    vanmiddag wat kraam viaite gehad en weer allemaal leuke kadootjes waaronder zo een schattig kante bikini.
    Esmee slaapt al 2 nachten geweldig, krijgt nu gewone flesvoeding savonds en snachts en ze tukt nu lekker door tot aan de volgende voeding.
    ga nu de bv ook afbouwen, heb het idee dat er niet genoeg voeding in zit en ik kolf me eigen rot en er komt amper wat uit.
    zal zo eerst een slaapzakje gaan passen bij Esmee en de mouwtjes wat dicht stikken zodat de armen er niet zo makkelijk uit kunnen want ze trapt elke keer de dekentjes van haar af , hoe strak je het ook in stopt ze wurmt zich er steeds uit.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke, nogmaals van harte!

Lieke,
    Wat slordig zeg, die kraamzorg! Ik was zo onwijs blij dat ik extra heb gekregen. Twee dagen extra en 2 uur per dag extra.
    Elke dag alles schoon, bed verschoont en genoeg tijd voor mij en Ruben! Was echt een must, heeft me ontzettend goed gedaan.
    Wel heerlijk dat je al lekker buiten bent geweest.
    Onderkantprobleempjes...die heb ik dan weer niet....(helaas).
    Geeft niks dat je het nog even niet bijbeent hoor...ik red dat ook nog niet.

Myself:
    Knoop doorgehakt. Alles kolven en met de fles geven vind ik gewoon geen doen!
    Na 1 dag heb ik het bekeken....met dikke tranen neem ik afscheid van de bv. Om af te bouwen geef ik nu om en om en kolf om de voeding beide borsten leeg. Mijn rechter doet nog steeds erg zeer dus heb de ha maar gebeld. Ben ook bang voor een beginnende borstontsteking.
    Ik heb rechts veel meer voeding dan links en denk dus eigenlijk dat de bv problemen ontstaan zijn door de vele voeding in deze borst. Ruben krijgt deze natuurlijk NOOIT leeg, dan wordt het gevoelig en dat voedt niet prettig voor zowel Ruben als mij.

Gisteren kunstvoeding gehaald en meneer doet het er hartstikke goed op.
    Eindelijk een nacht lekker geslapen! Hij kwam pas om 04.15 ipv 02.00! Dat scheelt zeg!
    De wijkverpleegkundige belt straks nog even om te horen hoe het gaat en zij ondersteunt me bij het goed afbouwen.

Oh....hij begint te gillen...over een half uurtje "mag" hij weer......
    Even troosten!

Sorry voor de beknopte reactie op iedereen....ach...we hebben het allemaal even heel druk denk ik!

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    :idea: Elmo Jammer van de bv maar als het beter is voor mannetje dan is het goed.
    Ik krijg Leander niet wakker soms dan slaapt hij en neemt niet de tijd om even flink te zuigen.
    Drinkt dan wel slapende flesje leeg, we hebben geprobeert dan te wachten tot hij zelf wakker wordt maar dat is soms veel en veel te laat zodat hij niet aan zijn voeding komt.
    Dus gaf eigenlijk gisteren met pijn in mijn hart een flesje omdat hij de borst niet nam.
    Vanacht wel weer links en rechts aangevuld met flesje 30 CC dat was om 4.00 om 8.00 melde hij zich wel dus wederom borst aangevuld met fles.
    Ik blijf proberen of ik het kan stimuleren en anders is het jammer.

OJAAA , Gisteren moest ik aan de strontbommen van Femke denken...
    Het kwam langs de pijpenvan de rompertje haha.
    Wij hebben in een deuk gelegen. Vriend vond het maar niets en ik wist niet hoe te beginnen met die bewegelijke beentjes haha.
    LIEK

19. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    hier ook gestopt met de bv , ik kolfde me rot om de paar uur en er kwam amper melk en esmee heeft er niet voldoende aan en aan gezien ze toch niet drinkt aan de borst zijn we over gestapt op kunst voeding, ze drinkt gelijk meer en verslikt zich ook niet meer als ze drinkt, dat had ze met bv om de haver klap.
    ze drinkt nu ook 70 cc ipv 50 cc.

wel lekker elmo dar Ruben om 4.15 pas kwam ipv 2 uur.
    Esmee komt 2x per nacht , om 2 uur en om 5 uur

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hier vandaag weer echt hommels.
    Naomi bleef maar honger houden.
    Ze kwam om 7 uur, toen de borst.
    Yoen om 9 uur weer de borst en toen om 11 uur een fles.
    Daarna bleef ze maar oeken en uigen.
    Dus weer aan de borst daar heeft ze een half uur uit gedronken.
    Nu ligt ze dan eindelijk te slapen.
    Kind moet doodop zijn is al vanaf 9 uur wakker en aan het jenegelen.
    Is dan ook niet te troosten en als het mevrouw te lang duurt gaat ze krijsen.
    Morgen maar eens naar het inloop spreekuur van het bd.
    Ik denk echt dat ze te weinig voeding krijgt.
    Maar dat weten we morgen pas.

Liefs Lydia

Deel Deze Pagina