Kirby: Met jouw lijf hoef jij ook echt NOOIT te lijnen hoor! *gelukkig dus* Prinses: Doorzetten meid! Je moet en zal in string op het strand in 2009 *toch?* Natasja: Voel je je weer wat beter dan gisteren? Hier een echte vrijdag.... Ohja, ben vergeten mijn ha over die vermoeidheid te vragen. Daarmee tot de conclusie gekomen dat het w.s. wel meevalt dan Ik kijk het nog wel even aan. Denk niet dat die 2e zalf gaat helpen dus met een beetje pech heb ik donderdag weer een date bij de ha
Huh? Hoe kan jij dat nu weten Elmo? Hmm... hoop dat het zalfje toch nog aanslaat, je moet het ook wat tijd geven he. En anders kan je de ha donderdag alsnog spreken over je vermoeidheid.
Dat wordt wel een eindje rijden voor Prinses, om met string op het strand te kunnen zitten. Idd, die foto spreekt boekdelen, denk ook niet dat je hoeft te lijnen Kirby. Elmo, Dan kan je donderdag als nog een vraag stellen over die vermoeidheid. Net weer kleertjes binnen voor de zomer van kleertjes.com. Zo leuk! Uitverkoop van 2008, merk voor leuke prijsjes. Zo dit was effe pauze, nu weer verder met nesteldrang.
En dank je... ik ben wel gezegend hoor, heb nog nooit moeten lijnen en kom geen grammetje aan, wat ik ook eet. Ben gelukkig al niet meer zo mager als vroeger, want toen kreeg ik de hele tijd de vraag of ik anorexia had Hubbie zou het trouwens wel fijn vinden als ik iets zou aankomen... maar zelfs tijdens mijn zwangerschappen ging dat maar moeizaam... 2 kg en 5-6 kg.
Het is echt erg met me vandaag... lees ik nu wat Imani schrijft en denk ik weer van huh? welke foto? Komt niet meer goed vandaag
Imani (oei oei oei..ik leer het nooit), Is er een richtlijn voor stringdragers dan? hahahah Enne..ja, als het donderdag nog zo is dan vraag ik wel ff. Volgens mij gaat het al beter :-D Kleertjes.com: moet ik nodig weer eens kijken. Vind het zo lastig om vooruit te shoppen (qua maat). Je gelooft het nooit..ben aan het werk! (en dan zoveel babbels). Nee hoor, ik heb nu pauze..en die pauze breng ik met jullie door. Gezellig he! *whahahahahaha...owwww wat een pestbui vandaag!*
Pffff....ik ben na 20 kilo gestopt met wegen! Walvis was te zacht uitgedrukt..was meer maatje Walrus!
Geloof het of niet, maar ik had er op gerekend om 20kg aan te komen en was echt ontgoocheld dat ik nog panlat was, had alleen een heeeeeleeee mooie buik, was daar wel trots op. Zusje nu 34 weken en ook al 20 kg bijgekomen, zij vindt het niet zo leuk... ze had ook al een maatje meer voor de zwangerschap.
Dit is mijn doelstelling: Dat moet toch makkelijk te halen zijn! * Prinses zit schuldbewust aan de tafel, want heeft net 5 lange vingers (koekjes) naar binnen geschoven.*
Whahahaha...jah...zucht...hahahahah Ik zie nu ook dat ik Imani haar post verkeerd heb gelezen. Ze had het over afstand *sorry Prinses en Imani!*
Kleertjes kopen voor komende zomer... heb ik al gedaan... heel veel, vier rokjes, vier jurkjes, twee broekjes en een boel shirtjes en truitjes
Ik weet het, ik ben een muts. Ik hou nu eenmaal niet van lange afstanden reizen. Maar aan het strand ben ik wel geweest hoor. Maar altijd met iemand anders erbij. Als ik Flip nu zo ver kreeg, dan was ik bij alle meetings geweest.