Ik gok 86. Tim zit nu ook op 80, maar aangezien het groeien nu minder hard gaat, gok ik op 86. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog even wacht met kleertjes kopen. Hahahaha, Tim zit heel gek te doen met zijn eigen pyjama. Whahahaha, echt leuk dit!
Geen idee, weet niet hoe groot Ruben is. Voor Ana-Lucia heb ik maatje 98 gekocht voor truitjes en jurkjes en maatje 92 voor broekjes en rokjes.
Imani komt met een bekentenis: Heb een foto op de koelkast hangen, Imani in bikini tijdens vakantie op Madagascar, dat is mijn streefdoel voor over een tijdje. By the way, foto is niet van het kaliber als die van Prinses. Vorige zwangerschap +25 kilo aangekomen, bevallen met 34 weken. Nu 15 kilo aangekomen, maar er zat nog 10 kilo aan. En dan zeggen ze dat je met borstvoeding weer snel op je oude gewicht zit. Hahahahaha!
Kirby: ik doe dat ook soms....*zwijmel* Mag ik wat foto's van jou zien? Prinses: whahaha Er zijn echt meer mannen die meegaan hoor! Ik zit net op kleertjes.com en wat zie ik: Ruben is officieel, qua maat, een peuter!
De kilo's van de zwangerschap heb ik er bijna af. Ik was 101 na de bevalling en zit nu rond de 82. Als er nog 2 afgaan, dan is het mijn oude gewicht. Het liefst wil ik er dan nog 5 af, zodat ik op 75 kom. O, ja even iets uit de wereld helpen. Ook al val ik nog 20 kilo af, je zult me niet zo snel in string op het strand zien. We gaan namelijk naar Centerparcs. Whahahahahahaha!
Ik heb nu maat 92 besteld, qua lengte komt ze er nog lang niet aan. Maar Oillily en Noppies hebben een slanke pasvorm en mevrouw heeft nogal een buik. Hema kleertjes koop ik nu in maat 86
Imani, een foto op de koelkast zou een idee zijn. Alleen de zoete dingen liggen hier niet in de koelkast. Maar wat een bekentenis..........en wat een kwelling.
Al die kleertjes voor Ana-Lucia heb ik gekocht toen ik het gevoel had dat ik nooit meer zo zou rondlopen: Dan verwen ik haar altijd Soms kan ik er goed mee omgaan en soms niet... en dan voel ik me weer enorm schuldig tov de meiden die zelfs maar kunnen dromen van die ene keer
Ik zou voor maatje 86 gaan. Ze groeien nu niet meer zo snel, Ana-Lucia heeft toch wel een hele tijd maatje 86 aangehad.
Oh, Noppies en Mexx vallen ook wat smaller inderdaad. Nou heeft mijn zoon helemaal geen bol buikje... *die koop ik dus inderdaad 1 slag groter *
Dan komen we naar Centerparcs kijken naar het resultaat Welke Centerparcs trouwens? Ana-Lucia is een lange, slanke, nog geen elf kg maar wel 85cm of zo of meer haha. Elmo... ik was toen 35 weken.
Prinses, Hmmm, string in Centerparcs. Weet je het zeker? Kirby, Hele mooie buik! Voor de eerste zwangerschap woog 63, nu 88. Dat zei Femke ook al, dat ze lange tijd in maat 86 zitten. Had laatst wat in 86 gekocht en dat zat toch echt te strak om dat buikje van haar. Charlotte meet nu waarschijnlijk iets van 75 cm.
Hangt idd sterk af van merk tot merk. M'n buikfoto van toen ik 17 weken was haha, toen was ik zo trots, ik vond echt dat je het al begon te zien en als ik nu terugkijk is er eigenlijk echt niet veel te zien hoor, een lichte welving ja haha. Ik weeg nu 58... 63.7 de dag voor ik ben bevallen.
Haha, dat zei manlief toen ook bij mijn buikfoto's achteraf. Het enige wat er bij mij te zien was, was een blubberig buikje in die begintijd.