Ow, zie op Hyves dat ie het als vanouds doet! Super zeg! Wat een opname niet kan doen he....ff resetten en hoppa! Fijn hoor, serieus! Ik kan maar beter offline volgens mij...blijf vervelend Zou vlekken-gate dit veroorzaken.....?
Volgens mij had je deze buien ook al voor vlekkengate. Dus denk niet dat het een symptoom is. Serieus, wel erg vervelend zeg. Nieuwe zalf werkt dus ook niet. Ik wou vanavond gaan sporten, maar de bank wint denk ik. Aangezien er wedstrijden zijn, kan ik pas rond 23.00 uur een tegenstander vinden. Dan wordt het wel erg laat. Ik ga volgende week wel. Ik heb wel een uur op de wii gestaan, maar dat mag je geen topsport noemen.
Het zijn een soort rode, vlekken, iets dikker dan mijn huid en ze voelen wat droog/ruw aan.... Oh...vind het zelf zo ranzig! Ze zijn niet ranzig hoor..maar voel me zo gespikkeld :S
Elmo, de uitslag komt toch niet van de nieuwe zalf. Hahaha, dat zou wel een beetje humor zijn. Sorry.
Whahaha..jij met je Wii :-D Nou ja...misschien had ik dit "virus" ding al heel lang in mij Prinses...en veroorzaakte het altijd deze buien al? Whahaha...nee..grapje. Ik weet nog niet zeker of die andere zalf niet werkt...pas 2x gesmeerd. Nou moet grote Elmo helpen smeren...op mijn rug kan ik er niet bij. Mag ik bloot rondjes draaien en Elmo man aanstippen...rotleven heeft hij toch zeg *gaaaaaap*
Whahaha..nou Imani...daar had ik nog niet gesmeerd.... dus lijkt me sterk. Zou wel wat voor mij zijn zeg! HA vond het raar....alles bij elkaar klopt het nergens bij zeg maar. De vlekken zouden a kunnen zijn...maar daarvoor zitten ze dan weer op de verkeerde plek. Snap je het nog? Misschien wordt ik morgen wakker en zijn ze zomaar verdwenen... Heeft grote Lau ze! whahahhaa
Prinses ik wil de Wii Fit, heb ik toch het gevoel dat ik iets doe haha... maar ik heb nog geen WII en vind het zo'n zonde om dat ding alleen te kopen om Fit te spelen.
Ik heb ook een tijd lang van die rode ronde ruwe kringen op mijn been gehad. Het ging jeuken als ik onder de douche of in bad was geweest. Is dat bij jou ook zo? Uiteindelijk heeft hormoonzalf geholpen.
Dit is een hormoonzalf Nou ja, beetje hormonen zitten erin. HA zei wel dat beetje meer hormonen (gnagna...ja die ja) ook zouden kunnen helpen!
whahah...toch wel? Buren hebben dus 1...en vind het echt heel af en toe leuk (met de nodige borrels zeg maar)...
Het is de vijfde ziekte niet? Krijg je ook rare vlekken van... groot, klein... meestal op armen en benen, soms ook op de romp.
Ja dames...ik ben de arts niet :-D Ik heb geen flauw idee..en de ha ook niet. Ach, tis een leuke vent hoor, ga volgende week gewoon weer (of die zalf slaat ineens alsnog aan natuurlijk he!). Nou ja....het worden er wel steeds meer...nou ja.
Ze moeten eens zo'n fit ding voor de xbox uitbrengen.... hoef ik tenminste de console al niet meer te kopen.