Slingeraap is de oude weer... Heeft volgens mij last van zijn 15 maandensprong dat wel. Vervelend dat de vlekken uitbreiden, niet leuk.
Gaat het zo snel inene? Manlief zit naar Uri te kijken. Zucht! Meisje is aan het miepen in bed. En ik snavel de ene rijstwafel na de andere weg. M'n kaken zijn de afgelopen tijd hyperactief, vandaar. Manlief loopt nu enigzins geirriteerd naar boven. Hij wil Uri kijken (zucht) en vrouwtje reageert niet op kindje. Maar trap oplopen is tegenwoordig een hele bevalling voor haar.
Whahah Imani! Snavel jij maar lekker wat wafeltjes weg hoor! Dag mag als je hoogzwanger bent! Manlief vindt je toch wel lief hoor :-D
Laat je mannetje lopen en laat de wafeltjes smaken! Jij bent hoogzwanger en mag nu eens lekker genieten!
Slingeraap de oude! Elmo solliciteert voor panter (met al die vlekken). En Imani lijkt juffrouw Ooievaar wel. Dierentuin compleet!
Tjee moet ff lachen hoor om je Imani. Zie het helemaal voor mij, jij met plofbuik op de bank en manlief die zuchtend naar boven gaat. Snoep ze van de cracker en straks van de olijfen
Jaaaaa... ze wil pas slapen rond 22u30 *zucht*, dan slaapt ze door tot een uur of zeven. Als ik haar vroeger op bed leg wil ze ofwel niet slapen, ofwel wordt ze dan rond middernacht weer wakker en wil ze de eerste paar uur niet meer slapen. We hebben al vanalles geprobeerd... ze is gewoon heeeeeel energiek.
Best vermoeiend dan Kirby. Slaapt ze overdag dan wel? Anders heb je helemaal geen tijd voor jezelf/elkaar. Imani, die foto op de koelkast werkt nu niet? Lekker genieten van al die lekkere dingetjes. Ik wil ook!
Soms slaapt ze een uurtje, max. anderhalf uurtje na de middag... maar lang niet elke dag hoor. Jij mag niet Prinses! Bikini! Bikini! Bikini!
Jawel hoor, manlief ligt te pitten naast me op de bank. Maar owee, als ik van kanaal verander, dan is ie zo wakker en wil ie weer Uri zien. Kirby, Blijft Ana Lucia tot die tijd beneden? Ach, de kabouterdans is nog wel gezellig. Charlot zou alleen maar om mijn benen hangen. Charlot wordt tegenwoordig rond 11 uur en 1 uur wakker. Dan wil ze water drinken en gaat dan weer verder met slapen.
Zal ik bekennen dat we hier gegourmet hebben saam. En dat ik net 2 baileys achter de kiezen heb. WAAROM dacht ik niet TROUWJURK whahaahahhha
Ik zit al heel bewust aan de rijstwafels. Is toch iets beters dan een doos negerzoenen. Er gaan zo'n vier pakken rijstwafels per week doorheen, onbelegd. Das toch best vernatwoord. De olijven overleven het weekende vaak niet.