Ja ze blijft beneden Imani, als ik haar naar boven breng gaat ze alleen maar huilen en dat is voor niemand leuk. Ze zit nu te spelen met de boerderij van Fisher Price.
Baileys is het laatste alcoholische drankje dat ik gedronken heb. Dat was kerst 2006...... een eeuwigheid geleden voor mijn gevoel.
Hier heb ik ook als Leander te lang beneden blijft een rokkenhanger. Hij gaat daarom ook vaak naar bed omdat het niet vol te houden is met hem. ( Uiteraard is hij dan ook moe hoor. ) Als hij zich zelf lekker vermaakte was het ander mocht hij best langer opblijven. Imani join the club hier slaapt vriendlief ook op de bank nu.
Je hebt dus geen kind aan haar, bij wijze van spreken. Wij houden Charlot ook weleens beneden, als we echt merken dat slapen niks wordt. na een uurtje tussen ons in op de bank lukt het dan wel.
ik was je maar aan het plagen. Lekker genieten van alle lekkere dingen. Lijnen en verantwoord eten komen straks wel weer aan de beurt. En rijstwafels zijn erg verantwoord. Olijven volgens mij ook wel, toch?
Ja de hele dag actief, kan zich prima vermaken, soms heeft ze rond 17u een hangmomentje en dan kijk ik samen met haar even naar de teletubbies of plop of zo. Daarna gaat ze weer vrolijk door tot bedtijd. Ik ben ook wel elke dag zeker 4-5 uur intensief met haar bezig, mag ze me helpen met de vaat, schilderen of tekenen we, lezen we boekjes, spelen met Little People of met de poppen... ze is best een vermoeiend kind, maar ik vind het heerlijk!
Weet je waar ik mij de ongans aan zat te eten in mijn zwangerschap. Tortilla chippies, ik ging ze gewoon halen als ik ze niet had. Gelukkig begon dit zo rond de 38 week anders was het niet goed gekomen hier..
Lieke, Gezellig he, zo'n vrijdagavond. Nu mag hij van mij lekker uitrusten, morgen meot hij aan de bak. Huis schoonmaken e.d.
Geen kind aan haar is veel gezegd, nouja, ze wil veel spelen en dansen enz... maar ze is eigenlijk zelden vervelend.
Ik heb honderden Kinder Buenos gegeten tijdens mijn zwangerschap elke dag zeker een! Gelukkig at ik voor de rest heel gezond haha.
Gaat hier meestal zo de vrijdagavond. Wens hem succes morgen met schoonmaken. Pss weet je wat het ergste is, als je rond 23.00 zegt ga je mee naar bed dan zijn ze niet moe...
Zo net even een halve bak olijven naar binnen gesjoeld. Manlief is weer wakker, vraagt ie wat er gebeurd is bij Uri. Ja, alsof ik ga zitten kijken voor hem. Nou, Charlot kan regelmatig erg vervelend zijn. Vandaag waren we weer naar de fysio. Bij binnenkomst zei ze meteen: Oh, ze is weer erg ongeduldig zeker.
Bij precies deze zwangerschapsduur van Charlotte was ik nu aan het bevallen. Dat is wel een vreemde gewaarwording. Chocola, daar hoef ik niet zwanger voor te zijn. Hahaha!