Ik mag ook nog wijzigen hahahaha ben nog in het uurtje. JAaa hij ging 2 keer ik dacht ff iets anders ervan maken. Viel zo op he. die 2 bakkies.
Imani: Ben zeer blij dat de baby nu nog veilig in je buikje zit hoor! Neem er een wafeltje op (of een doosje zoenen)
Twee jaar geleden hadden we net de tp van Ruben gehad! Precies vorig jaar lag Ruben nu voor de 2e keer in het zh... We zijn voor het eerst eens thuis deze dag!
werkse! Wij gaan even wat boodschappies doen, daarna naar mijn zus. Die was dinsdag jarig en viert het vanavond met een etentje. Bizar zeg de tp al weer 2 jar terug!
Heel veel plezier Natas! Ja, dat het alweer 2 jaar geleden is he! De vliegt echt voorbij! Voor er een tweede komt is hij zeker 2...misschien wel bijna 3!
Wat klinken jullie allemaal vrolijk. De tp alweer 2 jaar geleden. Waar blijft de tijd? Natas veel plezier en Lieke werkse. Net weer even rondje huis gedaan. Ben er soms zo zat van. Als het af is, staat er alweer wat. Blegh! Ik voel mijn buikspieren vandaag, dus de wii heeft geholpen. Ik ga zo nog even of misschien even een rondje fietsen als Tim wakker wordt.
Eetse vanavond Natas! Hoop dat je misselijkheid weer gezakt is, anders is het lastig eten... Laura, tjee alweer 2 jaar gelden de tp! Ongelofelijk wat gaat dat snel. Leuke spam op hyves van je mannetje! Imani, hier ook zo'n dikkerdje hoor! nicky heeft echt superleuke truitjes die ze haast niet meer aankan door dat bolle babybuikje. Fijn dat die kleine van jou nog lekker binnen in je buikje zit. Jezelf verwennen met rijstwafels en olijven vind ik zeer verantwoord hoor! Ik moest erg lachen om je opmerking over manlief in slaap en tv kijken. Hier ook af en toe, dan moet en zal hij journaal kijken.... Als hij het 2e item haalt is veel, maar owee als ik ga zappen.... Liek, fijn dat het met Leander weer goed gaat! Kirby, leuke huizen om te zien. Jammer dat 1e tegenviel. Ga je dinsdag dan bij die 2e kijken?Pfieuw wat heeft dat dametje van jou veel energie als ik dat zo lees! Prinses, succes weer met nieuwe moed voor je lijnpogingen. ik ga mijn gwichten hier echt niet neerzetten, hahaha, ik heb nu weer de komende maanden een goed excuus om er niet zo erg op te letten, dat komt na september wel weer! Trouwens hier net weer 2 kilo erbij nadat ik er 5 was afgevallen door de misselijkheid. Ik kan nu weer een klein beetje genieten van lekkere dingen, lang leve emesafene. Vanmorgen sleutel van tijdelijke woning opgehaald. Het zag er netjes uit, goed achtergelaten. De moeders maar aan de sop zetten komende week en dan over 2 weekjes verhuizen! Hoe zit het bij jullie? Zijn er nog romantische valentijnverrassingen geweest? Mijn echtgenoot DOET HIER NIET AAN! Dat roept hij al een maand vant evoren zodat ik ook echt niets hoef te verwachten! Voor het eerst dit jaar heb ik hem nu ook eens niets gegeven... Vanmiddag maar even bloemen kopen voor mezelf dan...
Misselijkheid is er nog wel maar dan eet ik kleine beetjes hihi moet toch eten. Pff nee hoor hier ook geen valentijnsverrassing.. Ach vorig jaar kreeg ik bloemen terwijl ik voor de klas stond! whahahah daar kan ik dan wel even mee vooruit!
Natas....emo momentje of niet..die banner! Nog 1 maandje...vorig jaar rond deze tijd... Brrr..krijg er zelf kippenvel van! Hier hebben we elkaar vooral super stevig geknuffeld vanmorgen! Ruben nog even lekker in ons bed laten piraten..gewoon gezellig! Manlief had wel wat lekkers meegenomen (maar wel "gewoon" zeg maar). Ruben is onze ultieme Valentijn! Vanmiddag een heel leuk carnavals-outfitje voor Ruben gekocht! Tjah, bij de Bengels vieren ze het ... dus ik wilde hem niet als enige niet verkleed laten gaan. Vorig jaar was hij net 3 maanden en net terug uit het ziekenhuis..dus dit jaar maar even goedmaken. Alleen bij de H kunnen slagen! Een heel stoer kattenpakje! Je lacht je suf joh, erg leuk! Hier stilletjes vandaag zeg!
Hey dames, Heb even gezocht, maar geloof dat ik nu ook hierbij hoor 2 weken geleden is ons prinsesje Myrthe Esmee geboren We zijn dolgelukkig, maar het is ook echt wennen nu. Ze wil nog niet zo in haar eigen bedje slapen overdag en heeft ook echt nog geen ritme, maar dat komt vast nog wel..... Ga proberen beetje mee te lezen en te schrijven hier Liefs Daffie
Nou, heb alles ondertussen hier weer bijgelezen, maar ik val er hier maar weer in. Klinkt erg gezellig en heb regelmatig weer moeten lachen om die kippies! Vandaag Valentijnsdag, waar ook niks aan gedaan wordt hier hoor, blijft idd wel een bijzondere dag door de tp in 2007 met resultaat ons pindaatje. Ga hier een potje thee zetten...manlief heeft zo'n zere keel van zijn serenade die hij me vanmorgen gaf (yeah right)...nee, stumperd heeft echt zere keel dus ga hem maar eens verwennen met potje thee en honing. Fijne avond allemaal, Erna.
Ow, gezellig...een vers meeschrijvend walvismama! Welkom Daffie en nog van harte met de geboorte van je meisje; Myrthe Esmee! Neem de tijd om te wennen, dat komt vanzelf. En bij veel dingen is het ...ow...nou heb ik het door en dan bedenken ze zich weer en gaan ze het weer helemaal anders doen....houdt het leuk zeg maar...haha. Nee hoor, lekker genieten van je meisje. Na zolang wachten en zoveel dromen...als ze daar dan zijn is het nog heel erg wennen hoor!