De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Daffie!
    Helemaal wat Erna zegt hoor (owww...de eerste instinker...) Aldonza :-D

Wij hebben aan Ruben altijd een heel makkelijk kind gehad dus veel tips uit ervaring zou ik je misschien niet kunnen geven.

Jullie moeten beide (alledrie eigenlijk) nog heel erg wennen. Geef het lekker de tijd en vertroetel haar maar lekker hoor!

Ze is een prachtig meiske!

Erna,
    Arme grote Pinda!
    Nou, verwen hem maar niet TE veel dan....*had hij die serenade maar moeten overwegen*

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Welkom Daffie! Nog niet druk maken over ritmes enz. komt wel :) Vooral lekker genieten nu!

Imani... doet raar he als je zo'n mijlpaal bereikt, al een dagje in je buikje dan Lotteke! Nog neuzen naar binnengewerkt om het te vieren? ;)

Natasja, nog een maandje en dan is je kereltje ook al een jaar!

Wij hebben ook gewoon extra geknuffeld voor Valentijn en lekker gegeten :)

Lenneke, we gaan niet naar een van die huizen kijken die ik heb getoond, is nog een ander haha! Heb een lijstje van zestien huizen af te werken :D

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Goedemorgen ladies! Ikke ook weer in de buurt.
    Vrijdag was ik pas tegen zessen terug van school. Toen ook nog boodschapjes doen. Was een latertje geworden op school omdat er nog even een paar knapen opgevoed moesten worden. Hadden bij vertrek uit de school stopekrijt gevonden en niet al te briljante leuzen op onze nog o zo mooie nieuwe muren van de school gekalkt.
    Heb dus even naar ze opgebeld of ze langs kwamen met een emmertje met sop. Ze balden als een stekker, maar het was uiteindelijk wel weer schoon. Lekker begin van de vakantie.
    Gisteren die herdenkingsdienst van de man van die oud-collega. Errug indrukwekkend en bijzonder. Watheeft die man een onuitwisbare indruk bij zijn omgeving achtergelaten. Heel bijzonder.
    vanmiddag gaan we op kraamvisite bij mijn nicht. We hebben elkaar door veel toestanden voor het laatst gezien toen marin twee weken oud was. Ik denk niet dat het contact weer goed hersteld kan gaan worden, maar dan heb ik nu tenminste mijn plicht gedaan en de eer aan mezelf gehouden. Haar familie zal niet kunnen zeggen dat wij het laten afweten. Heb een ontzettend leuk kledingsetje gekocht. Want ook al hebben we elkaar zo langniet gezien/gesproken, elke kindje is bijzonder en krijgt van ons een zorgvuldig uitgezocht cadeautje.

Verder even uit het blote hoofdje:

String en foto's, vind het een dodelijke combinatie. Is wel heel erg lang geleden dat ik gestringd heb. Vind het eigenlijk niets. Zo'n blote kont met putjes e.d. en vaak nog erg wit ook.
    Walrus: tja, was denk ik ook wel een 25 kilo aangekomen. Zit nu weer op mijn IUI gewicht.

hihi, komt een walm uit de box, maar er blijft iemand stug ontkennen dat er poep is.

ff posten en EOD inschakelen

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Valentijn? nee, daar wordt hier niet aan gedaan. Ik ben hier de hork in huis en heb dus helemaal geen zin aan dat gedoe.

*wordt er hier een boos en slingert haar rozijnen vanuit de box de wijde wereld in*

Terug naar Valentijn. nee dames, ik ben zelfs zo erg dat ik bijna elk jaar jubilea vergeet. Moet zelfs in mijn ring kijken om de precieze datum te weten. Zit er vaak in gedachten een dagje naast.
    Ik zou ook echt niet weten wat ik voor vriendlief zou moeten kopen. Zijn verjaardag en kerst zijn net geweest. Volgend weekend sint piter, dus het wensenlijstje is wel aardig leeg nu. Ja, er staat één hele duur iets op, maar daar wordt al hard door menig arts aan gewerkt. hahahaha

Huizen kijken: wij hebben in 1,5 jaar ook 22 huizen bekeken hoor. Het moet echt goed voelen en anders moet je het dus niet doen.

len, slavendrijfster! De mama's moeten twee hele weken van je schoonmaken in het huurhuis? Nu al nestdrang, is dat niet wat overdreven? Of is het een villa?

Dus Imani, de komende avonden zitten we aan de olijven en de rijstwafels? hmmm, van te veel olijven krijg ik wel de poeperazzi hoor. Moet ik trouwens ook dekbedje vor mezelf meenemen?
    Oh, heb er zo'n zin in. Ga straks maar eens even wat spullen pakken. Ik zet het nog niet in de auto, eerst morgenochtend afwachten. Kan dus ook zomaar zijn dat het uiteindelijk dinsdag wordt. Kom ik lekker na de IUI naar jou toe. (o zo romantisch, na een IUI met dinnetje op de bank ipv met mannetje; zien jullie wel, ik ben een hork)

Liek, fijn dat die lange slungel weer grumpy is. Zo ken je 'm weer he.

Zo, nu posten want ik ben de draad verder toch kwijt.
    ha dik goed begrepen dat daar stippenfoto's staan?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gister bij zus gegeten, was gezellig. Ondanks dat ik nog wat misselijk was heb ik wel wat kunnen eten gelukkig.
    Vandaag voor het eerst met een normale maag opgestaan.

pfff lekker snugger die mannekes Fem!

He Daffie, welkom hier. Nog gefeliciteerd met je dochter.

Vandaag maar niet zwemmen, misschien lekker in de vakantie een extra keer.
    Ik moet nog een weekje werken.

Gister weer een staaltje dreumes gedrag gezien.. tis echt geen baby meer hoor.. Hij zat bij zijn neef op een stoeltje aan tafel. Vervolgens wil hij er af en klimt zo op de stoel met een knietje en gaat staan op de stoel :confused:

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    pfff staat er iemand zich helemaal te verkneukelen omdat ze aan alle kanten van de box rozijntjes strooit. Wist niet dat er zoveel in een doosje ging.

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, string en foto vind ik ook geen goede combi voor hier....vind string sowieso helemaal niks....
    Femke fijn zulke schoffies....maar goed dat je ze te pakken had en ze hun eigen rommel hebben opgeruimd. Daarmee dus wel een latertje geworden. Ligt ook weer zo sterk bij mekaar....zo heb je een herdenkingsdienst van iemand en zo ga je op kraamvisite.
    Veel succes bij kraamvisite.
    Haha....zonde van de lekkere rozijntjes, die kunnen idd lekker ver weg schieten.
    Lenneke lekker hoor de sleutel..en helemaal handig..de hulptroepen ingeroepen om te poetsen.
    Imani ik ben niet zo van de rijstewafels, maar olijfjes...mjammie!!
    Heerlijk joh....eindelijk een verloftijd....hoop dat je er nog even van mag genieten zo en straks een heerlijke, onbezorgde kraamtijd met de hele familie thuis.
    Natasja gelukkig dat je wat minder misselijk bent...hopelijk is het nu over. En Dean dus al druk aan het klauteren...1tje om in de gaten die houden!

Pfff, hier werd vanmorgen mijn kokhalsreflex uitgetest. Tuurtje zat onder de shit (grappig fenomeen eigenlijk...mais).....dus huppakee....alles onder de douche. Mannetje inmiddels weer fris. We hebben besloten dat moeder en zoon vandaag huispakkendag doen (paps is werken).
    Wasmasjien draait en zijn kamertje is ook weer schoon.
    Ga zo lekker ff wat fruit snijden. Meneer is nu nog druk met zijn bal in de weer. Moet zo lachen...overal naar wijzen...en alles is 'ka!'

Ben er vandoor...misschien tot later, Erna.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha..nou, dat hadden wij gisteren Erna!
    Ruben zijn zaterdag begon ook met een warm bad..ach, t kan erger toch!
    Lekker, huispakkendag!
    Wij gaan zo nog even op visite.

Femke,
    Die Marin is er ook eentje zeg! Dat ze nog steeds de box prima vindt he!
    Moet zeggen dat Ruben het, die enkele keer dat hij erin zit, ook nog best vindt hoor.
    Ik herken dat "de eer aan jezelf houden" ook wel hoor, in de familie. Jammer dat het soms zo gaat.

Natasja,
    Gezellige avond gehad dus! Fijn!
    Die Dean...nog geen jaar oud en nou al op stoelen staan :-D

Ik heb van Ruben al wat foto's gemaakt in zijn carnavals-outfitje. Zal ze gauw op Hyves zetten ;)
    Ook zegt hij al steeds meer!

We hebben veel poezen in de tuin, door de voederplank, dus Ruben zit steeds: Poeh, Poeh = Poes...slimmerd he!

Gisteren heeft hij echt veel stapjes gezet (of had ik dat al verteld?) nou ja...denk dat het echt los lopen niet heel lang meer gaat duren nu!
    Met schoenen loopt hij trouwens wel echt veel beter dan op leren slofjes..dus wachten tot ze echt goed lopen vind ik (misschien door onze vloer) niet het beste advies.
    Zo zie je maar weer...doe je eigen ding ;)

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hallo dames!

Na wat heen en weer pben met Fem kom ik toch maar voorzichtig om een hoekje spieken...... hoor hier niet thuis maar ik hoor dat het hier heel gezellig is.

hihi Fem wat een dondertje :). Vind Marin dat niet meer vervelend in de box?

Ik las iets over een foto en een string?!? Nou ja das niet zo erg tenzij iemand die string aan heeft natuurlijk ;)

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Erna, gezellig zo'n huispakkendag, lekker rustig aan :)

Ooh Natasja, ook al zo'n klein klauteraapje! Fijn dat je weer beter bent!

Fem, je hebt die jongens goed aangepakt, hoop dat ze hun lesje wel hebben geleerd nu! Marin hihi, rozijntjes strooien, jij kleine deugniet! Is ze helemaal van de hoest verlost?

Elmo, misschien voelt Ruben zich zekerder met zijn schoentjes aan, als die minder glijden dan die slofjes bvb., kan best hoor, ach je moet gewoon beetje uitzoeken wat je kindje het fijnst vindt... schoenen dus voor Ruben, hier nog het liefst blote voeten of kousen met anti-slip :)

Haaaaai Koek :)

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    HEej meiden bijgelezen.

Welkom Daffie, Koeky.

Leuke verhalen.
    Dreumes in spe Dean boven op de stoel.
    Tuur onder de maispoep hihi.
    Ruben aan de stap.
    Marin die krentjes rondstrooid.

Tja ik ga zo weer werken.
    Leander gaat helemaal goed mbt eten en drinken.
    Hij verslind ontbijtkoek..
    Burpt het weg met citroenlimonade.
    En in de ochtend normale poepluiers.
    Hij heeft alleen zijn 15 maanden sprong dus meer Grumpy haha Femke dan anders.
    Kortom ventje is weer in orde.
    Papa en mama hebben het wat op de darmen nu.
    Papa meer dan mama.

Valentijnsdag, hier niet zo in trek ook.
    Wij hebben vrijdag al gezellig gourmet gedaan met een heerlijk drankje achteraf.
    Laterz.

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Werk ze Lieke! En beterschap voor jullie!

M'n banner :confused: M'n meisje is echt al 1 jaar en 8 maand :confused: :( :)

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Welkom Koeky

Werkse Liek!

Kirby, die banners....pffff...tijd vlieg!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Koeky,
    Jij hebt geen vruchtbaarheidsbehandelingen gehad?

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hey, zo lijkt het wel of ik reclame probeer te maken voor de walvismama's. Het is een twijfelachtige eer hoor Koeky.

Elmo: Koeky ken ik ook van de juli2007 mama's. Samen met Kirby is ze één van de "goeden". Ik geloof dat ze nieuwsgierig is geworden door de enthousiaste verhalen van Kirby en mij. We zijn hier ook zo'n contrast in vergelijking met de juli2007 mama's. Tuurlijk hebben we hier ook wel eens gekibbel e.d. maar in principe doen we hier niet aan oude koeien en inder de gordel. Dus volgens mij is het nieuwsgierigheid en nét geen MMM voor Koeky. (ik geloof wel dat ze lang op Rianne heeft moeten wachten)

Maïspoep, propt zo lekker door het doucheputje.

leander heeft dus zijn paps en mams aangestoken. Zolang hij dat dan maar niet weer overneemt. Hoe zit dat in de zorg als je aan de diaritus bent? Mag je dan wel bij de oudjes? Tis ondanks zoveel voorzorgsmaatregelen toch besmettelijk toch?

Ruben aan de wandel. Ik denk dat ze met name bedoelen om nog niet de hele tijd schoenen te dragen als ze nog niet zo lang stappen. Ze halen een stuk zekerheid uit de stevigheid vand e schoentjes, maar halen meer balans en evenwicht uit de blote voetjes. maar daar zijn plavuizen in dit jaargetijde niet handig voor. Denk dus dat je hetnu idd goed aanpakt door af te wisselen.

marin gaat hier elke ochtend nog in de box. Ze wil soms wel eventjes tegensputteren, maar geeft ziche r snel aan over.
    Soms denk ik wel: weg met dat grote ding. Aan de andere kant is het wel errug handig hoor. Denk dat ik 'm toch even laat staan nog. Ze klimt er nog nét niet uit maar begint al wel uitbraakpoginge te laten zien door alle blokken op te stapelen.

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nee, zover waren wij nog niet. Wij wilden juist even pauze inlassen en dan naar de HA gaan voor een plan want we waren inmiddels 11 rondes aan de klus en een MK verder. Daar dacht Rianne alleen anders over ;)

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Welkom Daffy en Koeky!

Hier hebben we het knuffeldrama. Ik heb 5 dezelfde knuffels. Alleen wil meneer niet met een schone slapen. Het is dus de hele tijd gekrijs voor het naar bed gaan. Gisteren is hij uiteindelijk wel met de schone in slaap gevallen, maar vanochtend en nu is het weer drama.

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    vervelend.
    daarom wassen wij alle vier konijnen van marin regelmatig.
    Helpt het als je met tim de knuffel in bad doet? zo pak ik het wassen aan. marin doet het konijn zelf in de wasmachine en zelf het deurtje dicht. Zij noemt het ook wel knien doesju

19. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Daffie/ Koeky,
    Welkom!

Elmo,
    De fysio gaf mij ook als tip om Lotteke schoentjes aan te geven van tijd tot tijd. Nog niet echt die stevige, maar met een flexibele zool. Dit omdat Lotteke nogal soepele gewrichten heeft. Als ze staat, knikken haar enkels door, de schoentjes geven haar dan meer stevigheid.
    Zo zie je maar, ik moet naar de fysio voor dit soort brilliante ideeen en jij komt er zelf op. :)

Lieke,
    Leander weer de oude, bijna. Nu de 15 maanden sprong nog doorkomen. Volgens mij heeft Charlotte die laatst gehad, na de 14, 13, 12, 11, 10, 9 etc sprong. Hahaha!

Valentijnsdag:
    Manlief gisteren in de winkel: Ik ga chocola kopen voor je, voor Valentijnsdag.
    Even later komt ie terug met witte chocola (zijn favoriet, de mijne melk). Ikke: Nu koop je chocola voor jezelf voor Valentijnsdag. :)
    Uiteindelijk heeft ie ook mijn favoriet gekocht.
    Enne, in principe hoef ik geen 'zoenen' te kopen, ik krijg ze elke dag. En die zijn een stuk minder calorierijk. ;)

Olijven,
    Ik denk dat ik die dingen toch maar uit mijn dieet moet gaan schrappen. Hou erg veel vocht vast, vooral in mijn handen. Mijn vingers doen de hele dag zeer. Wordt in de loop van de dag wel minder.

Jemig, ben me daar toch een partijtje moe. Zou ik alles opgespaard hebben, zo van: nu kan het?

Fem,
    Dekbed heb ik, maar als je liever onder die van jezelf slaapt.....
    Heb er ook zin in! Ben al druk bezig met alles in orde aan het maken. Hmm, volgens mij was dat nou net niet de bedoeling, hahahaha!
    Ik heb het vermoeden dat je dinsdag pas deze kant op komt.

Len,
    Wat goed om te horen dat je misselijkheid minder wordt. En nu eindelijk aankomen, mooi! Zie je al een buikje bij je?

Prinses,
    Lastig hoor zo'n knuffeldrama. Mijn eerste idee is om die schone knuffels een tijdje bij je te dragen, onder je shirt. Ruikt ie naar jou en is ie al weer wat minder schoon. Dat laatste staat een beetje raar, maar zo bedoel ik het niet.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk dat we de knuffel maar eens meenemen in bad. De vorige keer was het ook al zo;n drama. We moeten gewoon vaker een schone geven. Deze stinkt echt. Bah! Alleen Tim vind anders.

Deel Deze Pagina