Imani, dat kan ik me ook nog herinneren van mijn verlof. Je geeft je er nu aan toe. Tot die tijd, had je er geen tijd voor. Lekker uitrusten dus voor de bevalling!
Flip is vandaag niet thuis. Hij doet mee aan een pokerwedstrijd (echt mannen dit). Hij denkt ook nog dat hij met de grote prijs thuis komt. Hhahaha, die is vanavond blut!
Gelukkig nooit knuffeldrama hier... ze heeft nog nooit een knuffel meegehad naar bed (ze heeft wel een bumba trekmuziekje daar), deze week is Musti favoriet en die sleurt ze de hele dag overal mee (behalve dan naar bed), vorige week was het Pluto en volgende week is het weer een andere... Imani, lekker toegeven aan die vermoeidheid (als het kan natuurlijk).
Ja, ik denk nog steeds aan mijn bikini. Momenteel kan ik het wel weer aardig volhouden. Heb momenteel buikpijn van de buikspieroefeningen. Ik denk ook dat ik het niet goed doe, want heb ook hoofdpijn vanuit mijn nek. Ik denk dus dat ik nog iets te veel aan mijn nek loop te trekken ipv aan mijn buikspieren. hahahaha!
meiden, ik lees wel mee maar heb even geen moed om te reageren. hopelijk trekt dat in de loop van de week bij. liefs lyd
Prinses: whahahaha! Heeft hij zelf ook zo'n goede zelfkennis? Kirby: Leuk huisje zeg! Wij willen straks ook een schommel-ding in de tuin! Imani: Ja, die zoenen zijn vast nog lekkerder ook (op zijn tijd 1 uit een doosje is natuurlijk ook onweerstaanbaar :-D). Ja, die schoenen. Op het KDV heeft hij ze wel altijd aan en thuis vooral 's middags. In de ochtend lekker pyjama en sloffen en in de avond ook lekker slofjes. Dus denk dat ik het aardig doe zo inderdaad. De zolen zijn heel flexibel. Lyd, Neem je tijd meid! Alle begrip! Euh....was er verder nog iets?
RTL 5, Wipeout! Waarom doen mensen dit zeg... Sommige doen echt alles voor geld. Ik ga me suf lachen hier denk ik...dombo's!
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kinderc ... -(14263109).aspx En hier het Carnavals outfitje van Ruben!
Morgen het huisje halen en gezien het op een steenworp van m'n zusje is, daar ook even binnenspringen, eens zien hoe het met die buik van haar gaat. Imani, alles nog rustig in het buikje? Prinses, en? Was je voorspelling juist? Mannetje blut thuisgekomen?
Denk dat haar Prins nog niet thuis is hoor! Veel plezier bij je zussie morgen! Nog even en dan ben je weer tante! (je was toch al eens tante?.