Goeie Prins! Toch maar abb. sportschool dan maar? Kan je meteen iemand mee laten kijken als jij je buikspieroefeningen doet
Oh Kirby, voor de eerste keer tante! Dat is ook wel heel bijzonder! Weten ze of het een jongen of meisje is? Lenneke/ElviraR: Willen jullie eigenlijk het geslacht weten? Van Imani weet ik dat het antwoord nee is
Het wordt een jongetje! Zo'n klein schattig kereltje! Ik kijk er zo naar uit... ben wel bang dat hubbie het moeilijk krijgt... (ik ook wel hoor, maar vind het erger als hij het moeilijk krijgt)hij wil zo graag nog eens... en ook graag een jongetje (al maakt dat niet echt uit, maar als hij zou mogen kiezen...). Hehe Koek, was Ri'tje niet vergeten hoor
Ja, blijft moeilijk he. Ook al heb je er dan eindelijk 1..... Denk dat we dat hier allemaal wel hebben hoor. Tenzij je 1 natuurlijk meer dan zat vindt Blijven hopen!
Hier verder geen diarree meer gehad na 2 keer We hadden gisteren vooral veel last van opgeblazen gevoel. Vriendlief had echt last van zijn buik, maar het was niet erger geworden. Niet elke diarree is natuurlijk besmettelijk. Als je echt aan de race bent kan je niet werken lijkt mij hahaha. Bij uitbraken is dus goede hygienne verrijst. Vaak werken we dan ook met schorten en handenalcohol. Vaak steken de oudjes dan toch ons aan.
Liek, gelukkig zijn jullie niet echt ziek geworden. Het gaat met jullie gezinnetje dus weer de goede kant op. En nog maar 204 dagen voor de grote dag. Hoeveel kilo wil je nog kwijt? Het huis van mijn oma is verkocht. Nu alleen nog de formaliteiten en kijken of alles gefinancieerd kan worden. Dus helemaal zeker is het nog niet, maar het begin is er. Vanochtend wederom mee geweest naar de makelaar. Ik mag het niet zeggen, maar wat een lekker ding. Hahahahahaha, als Flip ooit de benen neemt, weet ik wel met wie ik een beschuitje wil eten.
whahahahah prinses toch en dat na 160 euro winst! Hier is het lekker rustig, het is repetitieweek, dus ik was vroeg thuis.. ik mams bellen.. zitten opa en oma met de 2 boys in de dierentuin, dus im ben naar huis gegaan om even te poetsen.. eeeeh eerst even hier lezen. (heb de box al uit elkaar gehaald!) Dean zit er niet meer in dus weg met dat ding.
Ook wel lekker om even in alle rust te poetsen. Leuk zeg dat opa en oma, de twee jongens lekker mee uit nemen. Nog maar 1 weekje Natas en dan vakantie.
Ja morgen vrij, woensdag halve dag cursus, donderdag bij toetsen zitten, dan lekker vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Ik zit ook heerlijk te relaxen dat Leander al ruim 2 uur aan het tukken is. Fijn een rustig weekje voor je Natasja. Prinses, ik wil graag 14 kilo eraf hebben voor ik trouw. dus heb daar 204 dagen de tijd voor hahahaha. Ik stond bijna op 5 kilo, maar er is toch zo`n onsje of 8 aangevlogen hier. Dus vandaag maar weer rustig gedaan en vanaaf maar crostrainen.
Dus nog 9,2 kilo? Tim heeft ook een tijd geslapen. Is nu wakker. Ik denk dat we even naar de winkels gaan, alhoewel het wel nat is. Bij de C1000 kun je een zak met vlees vullen voor maar 10 euro. Dus ik denk dat we dat even doen.
nope 14 kilo. Dan heb ik die 4 er al afgerekend. Klinkt goed zak vullen met vlees. Is dat overal bij c1000 of een reclame.? Ik moet ook een keer naar C1000 voor kip ( smuldier ) voor de kat. Maar ik moet dan met de auto, beetje onhandig. Maar een combi maken daarmee maakt het wel aantrekkelijk.
Ik denk dat het overal geldt, maar je moet wel zo'n zak hebben om te vullen. Misschien verkrijgbaar bij C1000? Even surfen misschien?
Ik vind het c1000 vlees echt niet lekker.. heb de zak dus de prul in gegooid.. anders had ik hem even bij je in de brievenbus gedaan Liek. en die 9,2 kilo gaat je vast lukken (whahahah krijg flasbacks van een liek die als een gek om de plas heen aan het fietsen is) Ik ga maandag beginnen met sonja bakker.. zit echt niet lekker in mijn velletje, dus ga er nog wat af proberen te krijgen. Ik heb nog maar 2 borstvoedingen en als ik het hou op 500 gram per week moet die combi kunnen.