Is het vlees niet lekker? Ow, dan is het misschien beter dat ik het niet koop. Ik kom eigenlijk nooit bij C1000, dus ik weet het echt niet (ik hou sowieso niet van vlees).
Ik had laatst bij de c1000 (waar ik dus ook nooit kom, maar ze hadden 100 dingen voo`r 1 euro) biefstuk en rundersnitzels... bleh.. niet te eten beide... Biefstuk leek net leer.. en dan was het net rozig van binnen en die andere dingen hadden geen lekkere smaak.
Ik heb hier een etiket op de brievenbus dat we geen reclame en drukwerken ontvangen dus ik ontvang hem niet. Verder weet ik niet of het vlees lekker is dus omdat ik nooit bij C1000 kom, wij hebben hier een AH en een Super de Boer op loopafstand. Maar omdat ik dus voor de kat smuldier caloarme rauwvoer wil hebben is de C1000 de enigste die dat heeft. Maar ja de aanbieding is weekende al weer over, en ik ga pas volgende week een keer naar C1000 omdat de DA er in de buurt zit. Dan combineer ik het weer met een zak voer daar kopen.
Whahahah en ik snapte maar niet waarom ik dat laatste weekende zo vreselijk moe was en die plas niet rond leek te komen.LOL. Succes met bakkeren.
Ik heb tim met een lange vinger voor de Teletubbies geparkeerd. Waarom moet het nu toch steeds zo regenen. Ik heb ook vakantie. *Zucht*
Succes met afvallen, bakkeren, rondjes fietsen... Slecht weer, baal er ook zo van, ik verlang naar de zon! Maar heb gisteren op het weerbericht gezien dat we voor maart nog zeker geen beterschap moeten verwachten! Allemaal goed hoor voor mij, maar dan wil ik dat het van 1 april tot 1 november stralend zomerweer is, 25-30 graden en alleen tussen middernacht en 5u regen haha! Prinses, geniet van je vakantie! Oe Natasja, lief van oma om naar de dierentuin te gaan zeg! Jij ook bijna vakantie... leuk! MiniMe ligt te slapen, al sinds 14u... doet ze nu elke keer als ik ergens naartoe wil gaan, zit ik hier maar te wachten...
Ze ligt weer te praten in haar slaap... zo lief! Gaat meestal over de poes hier of ze zegt gewoon een paar keer seg seg seg na elkaar.
aaaah wat een lieffie! hihi ja oma heeft een abbo op de dierentuin van ons gekregen, dus zo kan ze op de oppasdagen eens gezellig naar de dierentuin. Vandaag was mijn neefje ook vrij van school en opa werk voor zichzelf dus deelt zijn eigen tijd in! Ze belden net.. ze gingen nog even wat drinken hahahahahah hihi lijkt me een goede deal voor het weer Kirby! Zo ik ga nog een een dettolsopje maken en even een doekje over wat oppervlakten halen! Vind dat zo lekker ruiken. Manlief was er al bijna.. die zei, moet ik Dean al halen? hahahah nee hoor, die heeft nog plezier met opa en oma!
Gezellig hoor die Dean zal vast lol hebben met opa en oma. Kirby lief zeg een pratende meisje in haar slaap. Hier Leander wakker, en gelijk lekker bruine boontjes met vis en een toetje gehad. Liek
Ze is wakker en heeft net een halve meloen alleen opgegeten! Nu huisje ophalen en naar mijn zusje! Tot later!
Hey lieve meiden! Fietsen, veel lijnen, leuke kindjes, slaapkopjes, klinkt goed dames! Ben zelf een beetje gaar..hou het kort. Hier geen gekke dingen.. Vlekken-gate onveranderd
ah dat meen je niet he... wat vervelend voor je! Ik heb het zooooooooooo koud! heb al een lekker bakje thee gekregen, hoop daar wat mee op te warmen.
Aaah zo vervelend Elmo, heb je al de huisarts gebeld? Huisje is in perfecte staat, geen schrammetje, geen deukje, geen vuil, geen verkleuring! Niks, gewoon als nieuw! Echt leuk hoor! En voor 40 euro