De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Natasj, lekker op de bank onder het dekentje met je kopje thee, zal je wel van opwarmen :)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook een heerlijk bakkie thee op.

Ja, Lieke..zit al 2 a 3 weken met uitslag in mijn gezicht / hals.

Nog niet gebeld..kijk het, zoals afgesproken, tot donderdag aan. Wie weet...verdwijnt het alsnog met die andere zalf ;)

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Imani, vakantie en verlof en de vermoeidheid slaat toe... Tja, nu 'mag' het pas van jezelf waarschijnlijk.... Natuurlijk netjes je werk afgemaakt, alles overgedragen, thuis voor meisje zorgen, kamertje in orde maken enz... Jij, druk geweest? Nee toch?!
    Daarvoor is verlof uitgevonden en deze keer hoop ik dat je het er minimaal 4 weken van kan nemen! Dat die kleine nog maar even binnen blijft.

Je vroeg naar een buikje, nee nog niet, wel bovenste knoop open na het eten op de bank...

Laura, of wij willen weten wat het word? NEE! Ben wel erg nieuwsgierig natuurlijk, maar de verrassing lijkt me nog leuker.
    Wat gaat Ruben hard zeg, met lopen en praten. November lijkt alweer zo lang geleden, dat we elkaar gezien hebben!

Daffie welkom en nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

Koeky, welkom.

Natas, Nog minder dan een maandje las ik. Zo leuk, die kleine Dean ook alweer grote Dean! Zelfs klimmen op een stoel!

Ik ook nog 1 weekje werken...
    Morgen van 12.00 tot 18.00 wachten op de keukenleverancier voor de nieuwe bewoner..... :(
    Woensdag naar de 9 maandenbeurs met vriendinnetje.
    Donderdag en vrijdag nog werken en dan vakantie!

Kirby, het huisje binnen? En hoe was het met je zus?

Erna, erg soms he die stinkerds! Nicky roept tegenwoordig al 'bah' als je haar kamer binnenkomt als ze een vieze broek heeft!

Liek, gelukkig valt het mee voor jullie met de poeperitis!

Prinses, joepie, centjeswinnende hub! Altijd leuk!

Fem, handig toch die rozijnen overal? Is er steeds weer wat te eten als je rondwandelt! Heftig die afscheidsdienst. En lekker zeg, die knullen zo net voor de vakantie aan het 'rellen'... Strak aangepakt hoor!
    Lekker vakantievieren nu!

Euh... Iedereen gehad geloof ik?
    Nu lekker naar private practise kijken!

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    ow dat bedoel je met vlekkengate. :oops:
    Dacht dat je misschien een verkleurde was had of iets dergelijks.

Maar vervelend dat de combihormonenzalf niet helpt.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elmo, ik vrees ervoor hoor, dat de zalf alsnog zal aanslaan :(

Liek, beetje in de war? :)

Ach Lenneke, niet leuk, morgen zolang wachten en dan zul je altijd zien dat ze tegen zessen komen en je hele middag naar de knoppen is...

Zusje krijgt een behoorlijke buik! Groeit een reusje in haar denk ik!

Had ik al verteld dat ik een broertje krijg? Paps en vriendin weten dus ook al het geslacht! Ze hebben trouwens samen een huis gekocht nu en gaan verhuizen 1 juli, kleine drie weken voor ze uitgerekend is... zal het alvast in mijn agenda schrijven dat ik kan gaan helpen. Ze hebben het nog niet gevraagd hoor, vriendinlief denkt dat ze nog alles alleen zal kunnen doen, nou, mag ze lekker niet van mij haha!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Leuk je weer voorbij te zien komen Lenneke!
    Hoe gaat het met jou en Nicky?

Kan ze al heel veel meer nu? Veel kletsen zeker?
    November lijkt inderdaad lang geleden! Vooral als je kijkt wat bijv. Ruben nu al weer meer kan.
    Je lacht je dood om dat kind!
    Dat heeft iedereen vast thuis met het spul ;)

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar die kleine dametjes en kereltjes van jullie :)

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Ik moet hier ook lachen om Leander inderdaad.

Pakt de poot van de kat en zeg dag....
    Haalt plukjes uit zijn mond die hij opstruind en geeft ze aan mij en zegt bah.
    als ik wil zitten klap in de handjes gaat hij op zijn hoofdje slaan hahaha.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Kirby...dat wordt op de eerstvolgende meeting een eindje tuffen!

Lijkt me ook erg leuk om jou en Ana-Lucia te ontmoeten! (je man ook uiteraard!).
    Je ligt volgens mij heel lekker in het groepje hier!

Lieke,
    Ruben is ook zo inderdaad! Hij zat vanavond aan tafel voor het eten klaar was (anders is ie niet te houden). Zit ie met zijn lege bordje en lepen in zijn handen: Op...Op...Op...hahaha

Wij: Nee: LEEG! Je moet nog gaan eten..dan is het Op! hahaha

Bij drie of vier liedjes doet hij er meteen dingen bij die ze bij de Bengels ook doen.
    Liedje over vingertjes op tafel, handjes op tafel en vuisjes op tafel.
    Helicopter en natuurlijk klap eens in je handjes.

Van het weekend zei ik iets in de trant van: Ja, Doe (is Gronings voor..ja, doei zeg...) gaat meneer zitten zwaaien!
    We gingen helemaal niet weg..

Etc. etc. etc. Kan nu al een boek schrijven over dat ventje!

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Jaaaa, zo herkenbaar! *Lenneke barst los:*
    Mijn hulp was vanmorgen met mams aan het poetsen geslagen in nieuwe huisje. Zij had Nicky al een paar maanden niet gezien, ze sloeg stijl achterover toen Nicky begon te kletsen tegen haar!
    Lopen, rennen, kletsen, het gaat zo hard en het is zo leuk!
    En ze verbaasd ons steeds weer, dan zegt ze opeens weer een nieuw woord en denk je he? Hoe komt ze daar nou weer aan?
    Of dat ze opeens verbanden gaat leggen tussen dingen. Prachtig.

Ze is helemaal gek van Hopla, dus heb ik een paar afleveringen opgenomen. Gaat ze voor me staan, hoofdje schuin in haar nek en heel lief stemmetje, hopla? Kijkij? En wijzen naar de tv!
    Zo'n slijmbal! Ze weet al goed hoe ze iets voor elkaar moet krijgen, haha.

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zijn toch schatten he! Die kleintjes van ons! Ik vind het echt zo wonderbaarlijk hoe ze zich ontwikkelen! Sta nog elke dag vol verbazing naar Ana-Lucia te kijken, hoe ze bvb. de Plopdans staat te dansen... of hoe ze haar stoeltje omdraait en doet alsof het een glijbaantje is!

Ze doet niks liever trouwens dan op de stofzuiger te gaan zitten en die vooruit te duwen met haar beentjes, net alsof het haar autootje is.

En kletsen... pfff... ze kan er wat van hoor, zit vaak nog wat chinees tussen maar al veel die verstaanbaar is ook! Ze zegt (of probeert toch) rugzak, ze kijkt graag naar Dora en heeft het daar opgepikt, als er nu wordt gezongen van rugzak, rugzak, gaat het hier: uhzak uhzak, zo cute!

Ik heb het zo een beetje allemaal bijgehouden in een boekje, haar ontwikkelingen, woordjes die ze voor het eerst zegt, dingen die ze voor het eerst doet, wat ze fijn vindt enz... heel leuk om dat terug te lezen.

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Leuk al die dreumes verhalen

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geweldig Lenneke!

HIer ook een mama die veel opschrijft!
    Ik heb zo'n leuk boek voor de eerste 2 jaar (van de serie: Raad eens hoeveel ik van je hou).
    Erg leuk inderdaad!

Ruben doet zelf zijn trui en broek al uit trouwens (jaja...tot wanneer dat handig is is af te wachten natuurlijk ;)).

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

*pffff....die domme Clarie van Clear Blue is nou al wel 3 x mijn avond komen verzieken*

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tssss...pak net de bak popcorn op schoot....haalt die lange hem zonder te verblikken of verblozen weer van schoot en zet hem zo weer op tafel...zou hij ook willen?

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieke:
    Laptop loopt vast op Hyves sinds je linkje er staat. Ik probeer het straks weer en anders morgen.
    Ben wel benieuwd!

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hallow lady's :)

Ben terug van naailes :) Ja echt naailes hoor :) ben nou al 5 weken bezig met een jurkje en 't wil maar nie lukken :( nou ja 't gaat niet snel genoeg.... GRRRRRRR hihihi

Ow jee elmo in je gezicht is wel flink balen. Jij trouwens ook al zo'n hekel aan die CB reclame.

:oops: :oops: Dingen opschrijven ik vergeet echt een hoop.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk hoor om te lezen allemaal!
    Ik zie Dean ook echt met sprongen vooruit gaan.
    Hij wijst alles aan en roept dan Die! hij kletst hele verhalen in het chinees.
    Alle poezen zijn Luna (zo heet onze witte kat) en hij kan zo lief spelen.. echt wel een half uur helemaal alleen scharrelen met zijn spulletjes.

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    ben hem aan het uploaden bij foto/video nu

Deel Deze Pagina