De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hehe Elmo de wasmasjien :)

Ana-Lucia'tje ligt lekker te slapen, ze was al weer vroeg wakker vanmorgen en kon wel een dutje gebruiken :)

Straks naar de kinderarts voor de MenC (eindelijk komt het er van), hopelijk krijgt ze er geen last van!

Daarna nog snel naar een huisje gaan kijken hier in de straat! Zou handig zijn met verhuizen haha!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hahahha de wasmasjien.. Die ziet Dean nooit want die staat op zolder.

Succes met de prik Kirby! Hopelijk heeft ze er geen last van!

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik hoop het echt ook, de schrik zit er hier wel in na de bmr!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat wasmasjien is gestolen van Erna hoor!
    *vond het zo leuk staan*

Hier staat ie in de bijkeuken, komt Ruben normaal dus niet maarja...tegenwoordig drentelt hij dus echt letterlijk achter me aan.
    Ik vind het heel gezellig hoor!

Kirby:
    Spannend, die MenC inenting!
    Komt vast helemaal goed.

Wij jagen ook op het huis van de buurvrouw...ze moet alleen nog weg ;)

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zoo, Ana-Lucia is weer helemaal goedgekeurd, weegt nu 11300gram en is 86cm!

Prikjes gingen vlotjes, niet eens traantjes! Een gil en aanzet tot wenen maar dan was het al weer over :) Vandaag en morgenochtend mag ze eventueel wat koorts hebben maar als ze morgenavond nog koorts heeft moet ik eens bellen.

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zo we zijn alweer terug van huisje bezoek, makelaar is gewoon niet komen opdagen... ik sta daar netjes om 17u, niemand te zien, snel gebeld met mijn gsm want ik had al zo'n voorgevoel... OOOh mevrouw, ik ben uw afspraak helemaal vergeten en ik kan nu niet onmiddelijk komen want ik zit hier met andere mensen... tsja... zo heb je al geen zin meer om een huis te kopen :S

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een goede maten van Ana-Lucia!
    Stoere meid hoor! Niet eens huilen.
    Ik dacht dat ze juist na een paar dagen pas last kunnen krijgen van zo'n prik?
    Tussen dag 5 en 10 toch? Of ben ik nou in de war?

Wat een sukkel van een makelaar inderdaad! Hij zal je huis maar in de verkoop hebben zeg!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    De kinderarts zei van deze eigenlijk alleen vandaag en eventueel morgen nog een klein beetje, van de bmr is het na een weekje of tien dagen.

Ja die makelaar, ik bel hem net terug voor een nieuwe afspraak en hij vloekte aan de telefoon, niet tegen mij hoor, maar gewoon tegen zichzelf omdat hij die afspraak was vergeten, maar zijn toch ook dingen die je niet doet als je een potentiële koper aan de lijn hebt.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tjonge jonge wat een vakman! :( Niet te geloven toch. Misschien een balletje opgooien bij die mensen uit je straat?

Fijn dat alles goed ging met de prikken!

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Dat vrouwtje woont daar niet meer, woont nu ergens in een rusthuis, dus ik kan het haar niet laten weten... anders had ik het zeker gedaan!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat klinkt inderdaad heel onprofessioneel!
    Lekker dan :S

Oke, nou maar hopen dat ze dus geen koorts krijgt en er lekker doorheen hobbelt.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prinses,
    Hoe staat het met de hoofdpijn?

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, nu weer weg. Iedere ochtend als ik opsta, voel ik me beroerd. Heb dan echt vervelende hoofdpijn. Na een paracetamol gaat het beter. In de middag is de hoofdpijn verdwenen en heb ik er geen last meer van. Misschien moet ik eens op zoek naar een beter kussen of zo. Hahaha, ik weet het ook niet hoor.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nachtrust kan zeker meespelen hoor!
    Hebben jullie een goed bed verder? Hier was het idd een verademing toen ons nieuwe bed kwam (was ook een gate....maar hij ligt heerlijk!)

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgens mij hebben we wel een goed bed. Alleen slaap ik op 2 kussens, en dat is natuurlijk te hoog. Ik denk dat ik maar eens uit moet kijken naar een andere. Alleen vind ik het altijd zo moeilijk om uit te proberen. 's Nachts voel je hem echt, maar in de winkel maar zo kort. Snappie?

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    En zo'n kussen met zo'n neksteun in, is dat niks voor jou Prinses?

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jemig, moet echt ff mijn best doen om het bij te houden hierzo....zelfs op een 'rustige' dag moet je nog een aantal pagina's bijlezen....kletskippen!

Prinses balen van je hoofdpijn....zou natuurlijk best hormonaal kunnen zijn (I know), maar als ik het zo hoor dat je het juist in de ochtend hebt als je wakker bent....zou je toch ook aan je manier van liggen kunnen zijn....misschien lig je toch gespannen ofzo? Ik snap wat je bedoelt...je zou een kussen eigenlijk op proef moeten kunnen krijgen. Maar misschien toch eens naar een goede beddenzaak dan.
    Hee, en die pokerkoning van je....ondanks 'vertrouwen' van zijn wederhelft in zijn kunnen komt ie toch met mooi prijsje thuis hoor! Zou zo'n geluksvogel niet laten lopen hoor....ook niet voor een woest aantrekkelijke makelaar!
    Kirby je kleine meisje heeft dus al een prachtig huisje (ziet er erg leuk uit zeg....en al helemaal voor die prijs!) Zit hier nu ook al regelmatig te denken hoe ik de tuin straks aan wil kleden voor Tuur...zandbakje, schommel, huisje..Laat het mooie weer ook maar komen!
    Nu jullie dus nog op zoek naar een mooi huisje. Wel spannend hoor. Mag ik vragen, zitten jullie nu ook in koopwoning of een huur en kunnen jullie zo opzeggen (dat zou nu wel makkelijk zijn dan als je dan je huis hebt gevonden). Veel succes met huizenjacht...nu nog makelaars die hun agenda beetje in orde hebben...
    En Anna-Lucia haar MenC prikjes gehad...stoer wijffie! Fijn dat ze er geen last van lijkt te hebben.
    Heftig dat je vader en zijn vriendin 3 weken voor uitgerekende datum nog gaan verhuizen (vind dat zelf nooit zulke handige combi's...), ze zullen vast heel blij zijn met je hulp!
    Imani ow meis...wat heerlijk dat je nu aan het genieten bent van je verlof...onder het genot van rijstwafels...olijfjes (jammie!!) en zoenen (ik vind beide lekker....kan die chocozoenen zo een hele doos van opvreten en zoentjes van mijn zoontje....heeeeeeeeeeeerlijk en dat is nog niet eens slecht voor de lijn). Van de week lekker bezoek gehad van Femke en dochter...hopelijk is het gezellig geweest ( haha...alsof je je dat af moet vragen bij jullie...zal vast leuk zijn geweest)
    Lydia wow Naomi loopt ook al lekker rond....leuk hoor. Alle stapjes zijn leuk!
    En Daffy nogmaals welkom....jouw meisje ook weer lekker gegroeit...ach en dat lopen...dat komt nog wel. Het is idd een cliche, maar dat is niet voor niets....het gaat echt zo snel! Als we jou dan weer horen met deze dingen dan is dat ook weer zo heerlijk om te horen hoor....dat kleine, prille babyspul....heerlijk hoor! Hopelijk weerhoudt je het 'leeftijdsverschil' van de walvisjongen niet om hier mee te schrijven...ach en binnenkort dus ook het 2e jong van Imani...is alleen maar weer leuk!
    Laura zo zie je maar weer dat je eigen inzicht prima is! Tuur loopt nog niet zoveel op zijn schoenen...ja buiten, maar zodra we binnen zijn gaan ze uit hoor. Bij hem heb ik niet het idee dat hij daarmee beter loopt..hij moet er echt aan wennen. Al gaat het echt steeds beter.
    Leuk hoor dat outfitje van Ruben voor de carnaval! Hier in het zuiden is er wel meer voorradig voor die kleintjes, maar voor dit jaar heb ik voor Tuur alleen een lief boerenkieletje en rode zakdoek hoor....zoveel zullen we nog niet meedoen aan carnaval dit jaar. Voor volgend jaar lijkt het me wel leuk om iets anders voor hem te kopen. Trouwens, mijn vriendin had voor de 2 jongens van haar hele leuke kabouterpakkies gekocht van 10 euro p.st. bij de Blokker....ook erg leuk hoor!
    Echt vervelend dat deze zalf ook niks lijkt te doen aan die vlekken en je er zelfs plekjes bij krijgt. Veel succes morgen bij de huisarts...enne, anders verwijzing naar de dermatoloog hoor...die heeft er net wat meer verstand van (niks ten nadele van je huisarts).
    Koeky ook welkom hier. Fijn dat jullie meisje zo lekker eigenwijs is geweest en je de MMM bespaard is gebleven!
    Zal toch wel een mooi jurkje worden...als het je zoveel bloed, zweet en tranen gaat kosten..haha. Maar ben benieuwd naar het resultaat. Wel stoer zeg...op naailes. Neem het me hier ook telkens voor om voor Tuur wat zelf te maken, heb ook al verschillende leuke patronen....een zeer handige moeder voor raad en een naaimasjien (jaja..de variant op de wasmasjien...uh...schrijf je dat trouwens niet zo dan...?) staat er ook al, alleen op zolder nog in zijn koffer..
    Lieke jullie dus nu ook nog ziek geweest...inmiddels weer genoeg opgeknapt...bij jullie allemaal weer rustig in de buik? Succes met afvallen meis....gaat je zeker lukken.
    Leuk dat filmpje van Leander en de katten op hyves. Welke is nou die met die suiker, die grijze of die rooie?
    Natasja jij dus de box al opgeruimd...uh..hier staat ie nog steeds. Vanmorgen nog even heeeel erg handig om een zeker verhit pindaatje ff af te laten koelen. 5 minuten in de box en dan kan hij ineens weer heel lief zitten spelen.
    Lekker dat manlief lekker voor je heeft gekookt...zeker op een vrije dag! Mag dan ook wel eens toch?! Haha, moest lachen om Kirby haar opmerking....ze hecht te veel aan het leven....
    Voor de meiden die mijn pindaman (van verhalen) nog niet genoeg kennen...hij is dus de keukenprins, ik ben het gevaar in de keuken (al gaat het de laatste tijd steeds beter hoor)
    Lenneke was het leuk vandaag naar de 9-maandenbeurs...druk zeker? Nog leuke dingen gezien/gekocht?
    Werkze nog morgen en vrijdag en dan lekker genieten van een weekje vakantie!

Hier vanmiddag echt even gedachten op nul.....skeelers van de zolder afgeplukt. Ik had echt al jaren niet meer met die dingen gereden....dus het was heeeeeeeel erg wennen, maar zal steeds meer stukjes weer moeten rijden. Tuur lekker ingepakt en kon de wagen zo ook beetje als steun gebruiken. Maar voordat je dan op een stukje fatsoenlijk asvalt of fietspad bent....moet je eerst van die authentieke kinderkopjesstraat heen....pfff, had het al heet toen ik hier net het dorp uit was (en ons dorp is écht niet groot, dus kun je nagaan). Maar toen ik eenmaal op weg was was het wel lekker.
    Hopelijk kan ik het plan om meer te gaan bewegen weer ten uitvoer brengen, als het weer nou ook een beetje meewerkt zo...
    Helaas zitten hier nu de vrije dagen er weer op en staan er 6 in het vooruitzicht. Dus vanavond maar bijtijds naar bed.

Kus allemaal, Erna.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    We hadden een koop, maar is al verkocht, wonen nu in een huur, dus kunnen hier binnen de drie maand weg :D Lekker handig idd.

Lekker skeeleren! Lijkt me ook wel weer eens leuk!

Werk ze! (wel veel zo zes dagen na elkaar!)

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ach Erna...en zo druk was het hier de afgelopen dagen niet eens!
    het kan veel erger ;)

Lekker joh, even een stukje skeeleren! Ik dacht ineens: ohja, die hebben wij ook nog liggen :-D
    Ik hou het eerst wel bij mijn gymjuf ghehehe

Hier staat de box ook nog hoor..maar hij zit er echt steeds minder in. Dacht hem het weekend af te breken..maar dat idee dan weer. Dan KAN ik hem niet even veilig wegzetten ..
    We denken nog even.

Lenneke,
    Inderdaad: hoe was de 9-mnd beurs?
    Voel je je weer helemaal mommy-in-spe?

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ff in vogelvlucht:

Dettolsopjes? Ieuw!
    Ik asocieer dat altijd met overgeven en ziek zijn. Mijn moeder maakte het kotsteiltje altijd met dettol schoon.

Pratende slaapmeisjes: hier ligt er ook eentje te jeuzelen nu. Wordt steeds leuker nu ze ook te verstaan is.

Vlekkengate: verdulleme, ksssssssssssssssssssst vlekken!
    heb je alweer een afspraak gemaakt?

Len: hoe was de 9 maandenbeurs? Vind het daar ook altijd zo leuk. We zijn er nu twee keer geweest. Dit jaar werd het niets aangezien mannetje op oefening is. En in het weekend daar naar toe is volgens mij je reinste zelfmoord :)
    Prachtig he, die taalontwikkeling van dit moment. Vind het ook zo knap dat Marin al weet dat een hand en een hân hetzelfde is. Komt ze naar je toe en zegt beide woorden terwijl ze op haar handje wijst.
    En hoplageslijm hebben wij hier met Bumba. Met een heel lief hoog stemmetje.

Kirby: grappig, ik moet soms twee keer lezen wat je hebt geschreven. Vind Belglands errug leuk klinken en lezen.
    En je vader en vriendin helpen. Tuurlijk zet je die datum vast, maar het moet wel een vraag waard zijn he.
    Hoe ging de prik? En hoe was het huisje? Oh, laat maar. heb het antwoord ook al. :) Ik heb het gevoel dat ze je angst wat betreft de prikjes goed serieus nemen. Zo uitgebreid kregen wij de info hier niet mee hoor.

Lyd: wat fijn dat je zonnestraal loopt! Wat kan je dan trots zijn he.

Prinses: uit eten en proppievol. Hmmm, waarom heb ik het idee dat bikiniweer nog heel lang op zich moet laten wachten?

Natas: ben je weer helemaal SMART? (ghehehehe)

Daffie: ja, vergeleken met jouw prinsesje zijn die van ons bullebakken. Maar wees gerust over een maandje komt er alweer een baby bij. Dus nu niet weggaan, maar nog ff een maandje geduld hebben. Trouwens, we praten hier ook zo ontzettend graag over hoe het vorig jaar was enzo, dus we hebben snappen je wel als je met bepaalde zaken komt. En voor jou is het een kijkje in de toekomst als je onze verhalen hoort.
    De tijd gaat trouwens snel he. Myrthe is alweer bijna 3 weken. Voor je het weet is de eerste vermaanddag een feit. Hoe bevalt het je zo met haar thuis? Miste je in het begin je kraamhulp ook?

Wasmasjien: hier snapt madam dat ze aan de knoppen moet draaien. Niet handig als je een 30 graden wasje doet. Eén dezer dagen staat 'ie ineens op 90......... Kan ze mijn kleren aan.

Elmo: huisje van de buuf. dat is toch die met die garage?

Erna: Hier staat de box ook nog steeds hoor. Vanmorgen heeft maarin we laten zien dat het niet lang meer duurt voordat ze er uit is geklommen. Zonde opstapje had ze haar rechterbeen al op de rand liggen en bungelde het andere beentje net boven de bodem. Ze vindt het vooral 's ochtedns nog zo lekker om in die box te spelen. "s middags gaat ze altijd e achterkamer op stelten zetten. Mem vindt het ook nog wel fijn zo. Krantje is anders ook niet te lezen aangezien zij het als kiekeboerekwisiet ziet.
    Fijn dat je ff hebt kunnen skeeleren. Ga ja al dermate hard dat je hoofd ook wat schoonwaait? Werkse de komende week. Wat voor diensten moet je?

Ego:
    Uiteindelijk zijn we gisteren om vijf uur weer de afsluitdijk over gegaan richting huis. Imani voelde zich echt niet lekker, dus het was wel ahndig dat ik er was. Heb mooi haar tweelingwagen uit kunnen proberen zodat Imani even kon bijslapen. Wat een afgunstige blikken zeg als mensen me zo zagen lopen met mijn prachtige duopenottimeiden. Echt leuk. En wat is marin dan alweer groot en lief naar Charlotte. De dames hadden in de wagen en broodje gekregen. Toen Lotteke haar broodje ophad, boog Marin zich naar haar deel van de wagen om Lotteke haar mond even met een doekje te poetsen. Valt niet op dat haar mem smetvrezerig is he. :lol :)
    Imani net aan de lijn gehad en gelukkig gaat het daar weer beter. Die film maar ff in de kast bewaren dus. Zal wel een poosje duren, maar we gaan hem hoe dan ook zien! We hadden ff een echte wijvenfilm aangezet toen Lotteke zich liet horen. vanaf dat moment wisselden de dames zich af. moest tijdens ampulgate zelfs de babyfoon uitzetten anders had ik die spuit nooit klaar kunnen maken. Uiteindelijk hobbelde marin om 12 uur 's nachts lekker in haar slaapzakkie door de slaapkamers terwijl wij het door Lot ondergespuugde bed verschoonden.

Deel Deze Pagina