Jeetje Fem...nou, dat klinkt als een beregezellig slaapfeestje zeg! Mijn zus had toen ook die rare blikken. Haar dochter in de wagen, 1 jaar jonger mijn knappe zoon en met een bolle buik .... Dat snepte de meeste toch niet :-D :-D Fijn te lezen dat Imani zich alweer wat beter voelt! Ik hoop dat het nog even genieten is de laatste weekjes!
hihi. ja........ Inderdaad, zulke blikken maar dan ook nog duopenotti. Je ziet ze kijken. Een kind van jezelf en dan óók nog een adoptiekinjde? En zo snel achterelkaar? Dat kan toch niet? Heb lekker trots en brutaal teruggekeken. Lotteke voelt soms ook gewoon een beetje van mij.
Er was volk bij aanwezig....maar jij toch niet Femke? hahaha Heerlijk toch! Het zijn ook twee heerlijke meiden!
Oeeeh ik zou ook best beetje jaloers zijn hoor als ik je zo zou zien lopen Femke, met die twee meiden! Maar jullie hadden het erg gezellig lijkt me en die meiden van jullie ook... kleine nachtuiltjes Ik heb echt wel een schat van een kinderarts nu, die al mijn angsten serieus neemt en me altijd probeert gerust te stellen en mijn vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, heel fijn hoor! Belglands, haha, zeg maar gewoon Vlaams hoor En je hebt me nog niet horen praten dan... zal je vast nog veel grappiger vinden
Fem, ja dan an ik echt trots zijn op mijn messie ( niet dat ik dat anders niet ben hoor) Maar na die start die wij gehad hebben is dit een genot. en zo trots als ze loopt echt een smelt moment. na het eten was ze dus boos omdat ze nog in de kinderstoel zat en niet kon lopen haar er maar gauw uitgehaald. Met mij gaat het alweer wat beter hoor Lau, bedankt voor het vragen. verder vandaag op het werk een drukke dag gehad, ik heb nu bijna alle zorgplannen af en had vanmiddag een pittig fam gesprek. Heeft 2 uur geduurt had het toen ook wel gehad maar goed hoort erbij. In het vervolg plan ik die dus in de ochtend. Verder ben ik het kwijt nu. Liefs Lyd
Laura ja dat bedoel ik dus...was het zelfs nog eens rustig voor hier...anders is het nog meer pagina's doorspitten. Al is het dan ook wel vaak verdekte slowchat..haha. Ik doe dus nog helemaal niks aan extra beweging, dus het skeeleren weer oppakken zou niet verkeerd zijn. Wil van de week eigenlijk de crosstrainer (lees dat manlief dat moet doen) in mekaar zetten. Femke pffff...fijn he...ampullen. En jullie duo penotti dus nog aan het spoken geweest zodat jullie jullie film nog niet konden zien...welke hadden jullie opgestart? Zo en Marinneke dus al aan het uitbreken...nee, dat zou idd een reden zijn om hem toch maar eens op te bergen ja...eng ding! Nou, sinds jaren weer begonnen met skeeleren...voelde allerlei spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had..moet weer opnieuw erg wennen aan die dingen aan mijn voeten...voelde ook vooral mijn scheenbenen tijdens het skeeleren. Stond er nog niet geheel relaxed op, maar toch beetje hoofdje op kunnen frissen hoor...thanks! Kirby ja zal zeker lachen zijn om je ook te horen spreken, maar goed...dat heb jij misschien wel weer bij ons. Lydia heerlijk dat je zo kunt genieten van je meissie..paps en mams en zijzelf ook lekker trots..heerlijk! Pff, klinkt als heftig dagje...2 uur intensief gesprek, hopelijk is het verder beetje goed gegaan. Nou, even spullen klaar zetten voor morgenvroeg en ik duik mijn bedje in...ben hundsmeujjjjjjjjj.
Ja het gesprek is verder wel goeg gegaan. Fam dacht er hetzelfde over als ik dus dat scheelt maar het even tijd nodig om bij de beste man door te komen. gelukkig stond ik uitgepland.
Zwaai! Net ANa-Lucia op bed gelegd, heeft toch licht last van de prikjes, geen koorts of zo, maar mocht haar armpje niet aanraken, ze ligt nu dus te slapen in het shirtje dat ze vandaag aan had, vond het anders zo zielig, ze begon al te huilen als ik het aanraakte, laat staan als het shirtje af moest en dan de pyama aan... Hoe gaat het met Naomi? Vrolijk rondstappen?
Nee die ligt nu lekker te slapen. als we beiden werken gaat ze rond half 8 naar bed anders rond 7 uur. Maar ook vandaag weer flink rondgesapt hoor. En het gaat haar steeds beter af. zelf eten is ook helemaal in nu. Wij doen het op haar lepel en geven die aan haar en ze smult het er zo af. Ze eet ook weer als een bootwerker. ze heeft die energie ook wel nodig haha
Ja, ik bedoelde overdag ook hoor, dacht al wel dat ze nu zou liggen slapen Hihi, ik kan me nog zo goed die eerste dagen herinneren dat Ana-Lucia liep, zat de hele tijd vol bewondering (en angst voor het vallen) naar haar te kijken Fijn dat ze weer goed eet ook! Anders ga je je als mama toch al snel zorgen maken he als ze minder eten...
Ik was bij een vriendin, maar Flip belde dat Tim niet lekker is. Dus ben maar snel naar huis gegaan (ik was gelukkig dichtbij). Echt ziek lijkt hij niet. Misschien toch last van het eten (met kruiden) of toch melk (we zijn namelijk aan het uitproberen). Maar eens afwachten wat de nacht brengt. Geen koorts of zo. Misschien toch kiezen of de beruchte 13 maanden sprong?
Kan vanalles zijn he Prinses, soms wel vervelend dat ze het niet kunnen zeggen he Hoop dat hij niet ziek wordt en het gewoon kiesjes zijn of de 13 maanden sprong!
Femke, dat klinkt echt als een aardig bezoekje. Imani niet lekker, kinderen van de leg, gedoe met ampullen. Grappig dat Marin, de goede gewoontes van jou overneemt. Hahaha, lekker poetsen die mond van Charlotte. Aldonza, lekker je hoofd even leeg geskeelered. Het klinkt als een barre tocht. Ik doe het je niet na (al zou je misschien anders zeggen door mijn foto's op de schaatsen). Werkse de komende dagen. Lijkt me weer behoorlijk druk, maar misschien ook wel lekker.
Het kan ook nog zijn dat hij het te warm had. De verwarming stond aan, en Flip had het gewone witte truitje met lange mouwen onder zijn pyjama aan gelaten. Pff, ik kreeg het al warm toen ik er naar keek.