Hihi, alles wat niet belangrijk is, delete ik uit mijn geheugen. Hahaha, is niet altijd handig hoor. Laatst vroeg een leerling met hersenschudding (hij kon zich een half uur niets herinneren), wie van ons nu een hersenschudding had. Hahahaha, op dat moment was het een hele goede grap!
Ik onthou altijd veel te veel haha, zat me gisteren nou af te vragen of Elvira ondertussen al haar nieuwe broek heeft aangehad en daarnet nog of jij nog aan je bikini denkt en dan bedacht ik dat ik die foto beter had opgeslagen voor als je weer een dipje had... lol, zo blijft een mens wel bezig he
Oh Prinses Ik jou ook! Haha Mag ik er dan van uit gaan dat je me niet zal vergeten? Ik zie nu de hele tijd die leerling voor me zitten die aan jou vraagt wie er eigenlijk de hersenschudding heeft haha...
Hahahaha, Jij en die bikini zitten in mijn geheugen gegrift. Net als alle andere walvissen trouwens. Alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen dat ik soms wel eens terug moet bladeren om te kijken wat er ook alweer geschreven was.
O, Ja Fem, het bikiniweer moet inderdaad nog even wachten. Vanochtend wel op de weegschaal gestaan (stom natuurlijk), en hij gaf 1 kilo zwaarder aan (logisch ook). Zondag ga ik weer uit eten en dan hoop ik dat het even afgelopen is met de eetuitjes. Zo wordt het nooooooooit wat!
Ik snap jullie hoor... maareuh, mag het dan tenminste ietsje warmer worden? Zit hier al de hele avond te rillen!
Lenteweer daar lijkt het me tijd voor! Heerlijk lezen in het voorjaarszonnetje of wroeten in de aarde. Jaaaaaaaaa, ietsje warmer mag het worden kirb!
Oja! Ik wil ook de tuin eens onder handen nemen... ooh zo zalig lentezonnetje! En de was weer kunnen buiten hangen zonder dat ze vervriest! Lekker gaan fietsen met m'n meisje in het zonnetje, bloeiende bloemen en bomen,... Oke, ik hou van de lente! Ben dan ook een echt lentekind
Ik ben een zomerkind, maar gezien de bikini, moet dat maar even wachten. Eerst de lente, heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! En weer langer licht 's avonds. Dat is ook zo lekker. Ik ga zo naar bed. Morgenvroeg krijg ik visite. Ik zal eerst even kijken of ik nu nog wat op kan ruimen, dan hoeft dat morgenvroeg niet..... Tim slaapt volgens mij. Ik zal zo nog even checken. Hopen op een rustige nacht.
Jaaaa langer licht! Heerlijk! Slaap lekker Prinses! Hopelijk idd een rustige nacht! Ik ga zo nog een mandje strijk wegwerken
Valt best mee hoor Heb meestal de hele dag wel veel energie, alleen een dipje zo kort na de middag haha... Denk dat Ana-Lucia op mij lijkt 8)