Is het nou gemeen om te zeggen dat mijn mams hier gistermiddag de was buiten aan de droogmolen heeft gehangen en toen heerlijk in de luwte in het zonnetje heeft gezeten? Zonder jas? Ja, dat is gemeen. Maar ik zeg het lekker toch! Hahahahaha Nu sneeuwt het, dus ik denk dat het een bijzonder lekker mazzeltje was gisteren. Prinses, ik meen mij nog te herinneren dat Flip Tim met kleren en al in de slaapzak had gedaan ofzo. Het kind was sowieso erg verhit en mams daarna ook toen ze hier haar gal er over spuwde. Weet iemand anders het nog wat gedetailleerder?
Heerlijk Fem de was buiten kunnen drogen. En ook lekker voor mem dat ze in de zon heeft kunnen zitten. Hopelijk word het snel beter weer en kunnen we allen in de zon zitten en was buiten hangen. Hier was het gisteren ook lekker weer nu hellaas niet meer. Ik kan me niets herrineren van de acties van flip, weet wel dat ie vaker van die acties heeft maar specifiek nee dus. Het lopen van naomi gaat steeds beter, ook op haar slofjes gaat het goed. Met schoenen aan iets beter maar op de sloffen dus ook goed. Ben dus een hele trotse mama. Mag wel toch? Vanvond een avonddienst en dan lekker weekend. manlief is ook vrij morgen omdat we naar het ziekenhuis moeten. Pas in de middag maar hij heeft de hele dag vrij genomen. Heerlijk 3 dagen met ons drietjes.
haaaaaai nog ff snel voor ik me nichie mee sleur de 9m beurs over Nee hoor Fem helemaal niet hier was 't prachtig fiets weer gister. Niet gefietst lang verhaal einde van het verhaal was Rianne wilde niet meer die zat los in 't zitje fiets was kapot en buggy die tja heb ik bijna dubbelgevouwen omdat ie nie mee werkte. van mij mag 't wel gaan vriezen heeerlijk met een zonnetje! Lekker schaatsen. Of onwijs hard sneeuwen met een zonnetje, de sneeuw onder je schoenen knisperen. Of gewoon 30 graden Ik hou van bijna alle seizoenen behalve de herfst. Althans het weer wat erbij hoort.
Lekker Lyd, dat manlief de hele dag vrij heeft genomen. En dat jullie zo een lang weekend hebben. Vriendlief is de hele week op oefening, maar was gisteren om bekende redenen een dagje thuis. is dan toch ook wle erg gezellig ook al vind ik alleen thuis zijn op zijn tijd ook wel erg lekker. Vanavond de laatste HP maar in de DVDspeler. Vindt hij niets aan. logisch trouwens dat je apentrots bent op je kleine meis. Tis een hele mijlpaal dat ze gaan lopen hoor.Sterker nog, ik zou het raar vinden als je niet trots zou zijn!
Hihi stoer op naailes hahaha de meeste mensen vinden 't suf. Kep al heel wat dingetjes gefabriceert nu. Zal een keer m'n naaiblog geven staan al me creaties op . Dit keer wordt 't een stoer jurkje van joggingstof maar op sommige plekken is 't zo dik dat 't wat lastig gaat. En ik had nog wel een simpel patroon uitgezocht dit keer Net trouwens Rianne afgegooid op het KDV. Ze is verkleed als dikke fee iedereen riep owwww wat een mooie vlinder. ze was er zelf iig laaiend enthousiast mee. Rennen door de kamers daar en naar iedereen zwaaien alsof ze de koningin was. Terwijl ze hier thuis de hele tijd riep UIT! en aan 't jurkje liep te trekken en die vleugels daar ging ze achteraan als een hond achter z'n staart. maar daar was ze helemaal blij er mee hihihi
Hahahahahaha, nu snap ik waarom hij niet mee wil naar meetings. Het is geloof ik mijn eigen schuld. Hihihi! Fem, ik geloof dat het inderdaad zoiets was. Gek dat ik dat zo snel vergeet. Lyd, lekker trots zijn op je meisje. Is toch heerlijk dat ze het al zo snel, zo goed kan. Koeky, dat zegt wel iets over je naaikunsten. Ze is een dikke fee, en iedereen ziet haar als vlinder. Hahahahaha, nog even doorgaan met naailes dus. Tim zit heerlijk te gillen in de box. Vannacht 1 x wakker, maar niets bijzonders. Ik geloof dat er niets aan de hand is, hij maakt in ieder geval geen zieke indruk. Hij kwijlt wel, dus misschien toch de kiezen of kwijlen ze daar niet bij? Hahaha, anders is hij misschien aan het solliciteren voor een Sint-Bernardfunctie in huize prinses! Ik krijg zo visite, dus het zal wel tot straks worden!
Sintbernardfunctie. heb je dan wel zo'n bijpassend kruikje? Kwijlen? bij tanden, kiezen, eten,slapen, en later bij vrouwen. Mannen zijn toch allemaal hetzelfde?
Hahahahha, het zit wel in de genen ja. Ik wist alleen niet dat dit al vanaf het begin zou zijn. Hahahaha!
Oke, dit waren veel pagina's! Flip had Tim volgens mij veel te warm (van de zomer) aangekleed en vond het toen gek dat Tim niet blij was. Was dit het niet? Hahaha Hier gister middag ook heerlijk weer. Wij hebben even gewandeld met de woeffies. Vanmorgen lag er weer sneeuw..dat smelt nu langszaam weg. Vanmorgen om 8.00 uur was die schurk wakker. Verschoont en terug gelegd....hij slaapt nu nog! Komt goed uit. om 12.00 uur bij de HA zijn en als hij op was gebleven..was het dan net zijn slaaptijd! Nu kan hij mooi in 1 roei door...tot de middag dan Als hij blijft tukken moet ik hem nog wakker maken ook! Ik moet over ongeveer een uurtje toch wel weg *heeft al dagen: Lentesneeuw van Marco Borsato in het hoofd*
Hier was het helemaal niet zo'n heerlijk weertje gisteren! Het was niet aan het regenen, maar dat is ook het enige wat je er over kan zeggen... wind en donkere wolken waren present! Ben wel te voet naar de kinderarts geweest met Ana-Lucia (half uur stappen) dus toch een frisse neus gehaald Vanmiddag even inkopen gaan doen net over de grens, is maar kwartiertje rijden en 20% goedkoper dus Sorry Elmo voor de pagina's Ben benieuwd wat de huisarts straks zegt! Hahaha, Fem en Prinses tsss Lydia, je MOET gewoon trots zijn op je meisje! Het is toch heel wat he als ze gaan stappen, zijn dan onmiddelijk geen baby meer... maar een echte dreumes! Fijn dat jullie een lekker lang weekend in het vooruitzicht hebben!
Ik ben ook benieuwd wat de Ha over de vlekkengate te melden had? Ben je doorgestuurd? Kirby, Is Nl goedkoper dan Belgie? Vanochtend leuke visite gehad. Is nu weer weg. Tim ligt lekker te tukken. De stofzuiger roept, maar die moet maar even wachten tot vanavond of morgen. Het sneeuwt hier!
Update vlekkengate: Dermatoloog Wist ik natuurlijk al wel maar de ha wil je altijd toch nog ff zien. Ook om je eigen wensen etc. nog te bespreken. Hij liep maar een uurtje uit..... Gelukkig heeft Ruben lief gespeeld en de show staan stelen...t was bijna gezellig (kind is onderhand kind aan huis daar). Maargoed, 2 bammetjes naar binnen gewerkt en meneer ligt nu weer lekker te tukken. Om 11.15 uur moest ik hem er dus uit halen he...hij was wel wakker (net) maar bleef heerlijk opgefrommeld liggen! Slaapkop! Hij gaat bij de 3 zh informeren waar de wachtlijst het kortste is. Dan stuurt hij me door. Hij belt vanmiddag ff.
O, maar een uurtje...... Tjeeminee, best wel lang eigenlijk. Dermatoloog had ik inderdaad ook al verwacht. Ik hoop dat je snel terecht kan, voordat je een en al vlek bent.
ik niet, want het beperkt je wel erg in je doen en laten. ja, misschien is het handig als je zelf niet fit bent.
Ik ook vaker wel dan niet hoor (hier ook al eens aangegeven ). Dermatoloog had hij zelf vorige keer al gezegd hoor...dus stond hier volgens mij zelfs al