De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    goeiedag, wat een knipogen gaan hier weer over en weer. hahahaha

(kan er ook een smileyslot op dit topic hihihi)

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahahahahaha, i love smileys! :D :) 8) :) :p ;) :D =D> :-k :) :sick: :({|= :thumup: :thumup: :whistle: \:D/

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik blijf het toch gewoon doen hoor ;) *oh! Daar floepte er weer 1 op mijn scherm*

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  5. Elmo

Elmo Niet meer actief

6. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ik wil wel, maar het lukt niet. OP ZP hetzelfde probleem als op hyves.
    Toppie loopt voortdurend vast. Wel opvallend....... nadat femke er op gezeten heeft. Dit is niet letterlijk bedoelt. ;) ;) ;) :) Maar dat begrijp je toch wel, Fem. ;)

Als ik Flip was zou ik ook niet meegaan naar een meeting. Al die rare verhalen die over hem de rond gaan. ;) ;)

Elmo,
    Toch naar de Derma.
    Ruben die veel slaapt. Tja, af en toe mag Charlotte van mij ook wel eens wat langer slapen, maar dat komt doordat ze soms heel veeleisend is en veel neg. aandacht vraagt (en ik vind dat best vermoeiendd. :oops: ). En volgens mij is Ruben onwijs gezellig als hij wakker is en kan hij zich heerlijk vermaken in bed. Zodra Charlot wakker is komen er hele harde kreten uit haar kamer. Heb eigenlijk nooit een babyfoon gehad :) .

Kan voor de rest niet reageren, kan de pagina's niet teruglezen want dan loopt toppie vast.

Voor de rest, druk druk druk. Koppie thee is nu op dus ga weer verder.
    Waar ik het druk mee heb? Vooral met mezelf. WHAHAHAHAHAHAHAHA! *Vond hem zelf wel grappig*

Fem,
    Genoeg smileys gebruikt? :rolleyes: O:)

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk toch dat het kiezen zijn hier. Rode wangen en kwijlen zijn de symptomen. Hij voelt ook wat warm.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Imani:
    Je hebt helemaal gelijk vwb Ruben zijn persoontje! Gisteren heeft hij de hele middag niet geslapen..maar lag wel in bed. Ligt ie te kletsen en te keten....tussendoor lange tijden stil...(slaapt ie denk ik). Pas als hij het zat is gaat ie piepen.

Ook beneden vermaakt hij zich heel lang zelf. Hij speelt dan heerlijk alleen. Alleen rond etenstijd veranderd hij in een terrortubbie :-D
    Verder is ie lief! hahaha

Heerlijk dat je lekker om jezelf denkt nu! Dat heb je dubbel en dwars verdiend hoor!
    Helemaal beter?

Prinses,
    Succes met kiezen-gate!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    skeeleren.. pfff nou de laatste keer dat ik wilde skaten pleurde ik zo hard op mijn reet... nooooit meer!

@fem whahahahah jaaaa vet SMART! (twas wel een beetje saai hoor, dat over smart vond ik nog het interresanst hahaha)
    hihi die dames van jouw en imani hebben de boel flink op stelte gezet samen geloof ik.

@lyd, dikke knus (kus/knuf hihi zegt mijn neefje altijd) enne ik ben ook trots op mijn schoondochter! lekker ding!

@prinses, alles ok met kind? whahahaha die leerling was erg funny zeg!

@lau, hmm toch dermatoloog dus.. nou hopelijk dan wel snel iets voor de huis dat helpt.

Hier ligt kind in de maxi cosi te slapen (ja daar zit hij nog in, is nog geen 9 kilo) Had helemaal niks geslapen bij oma.. en dat terwijl ik hem vanmorgen om 6:20 moest wakker maken.
    Mama is ook moe, bleh!

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    tsssss...... toppie in de war nadat ik er op gezeten had.
    Had 'm expres dicht gedaan voordat ik ging zitten.
    het is ook nooit goed......

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    pfff waar komt U vandaan dan?

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lijkt me duidelijk..

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Eum voor gewone inkopen, pampers, frisdrank e.d. zijn zowel Nederland, Frankrijk als Duitsland zo'n 15-20% goedkoper dan België :) Maar ben dus naar Frankrijk geweest vandaag en niet naar Nederland, dichtsbijzijnde in Nederland is toch wel een uurtje rijden.

So Elmo naar de dermatoloog dus, had de ha echt geen idee?

Ben toch stiekem ook een beetje jaloers op slaapkopje Ruben :)

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    eigen schuld dikke bult. had je die hypergenen maar niet door moeten geven. Lekker voorbeeld heeft dat meisje ook. Een mama die om half twaalf nog staat te strijken.
    hoe weinig slaap heb jij trouwens genoeg aan?
    Ik lig er toch echt uiterlijk elf uur in. bij voorkeur half elf als ik de volgende dag moet werken....

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hihihi

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Met 4-5 uur kom ik de dag door, 6u is ideaal, meer dan 7u en ik loop rond als een zombie.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    zo, meisje slaapt, thee is gezet.
    Ik duw zometeen de laatste harry potter in de dvd speler. een reclame dus ik zie jullie aan het einde van de avond wel weer.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Trouwens Fem :evil:

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    sowhee.....
    ik ben toch echt wel een 8 uren tiepje.
    Marin ligt dus nu net en slaapt morgen tot ongeveer kwart voor 8. dan blijft ze liggen kletsen en dommelen tot wel 9 uur. Heerlijk om naar te luisteren en er niet uit te hoeven.
    maar ja, morgen komt haar kapster hier om 10 uur dus dan moeten we wel gedouched en gevoederd zijn he.

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0

Deel Deze Pagina