De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Goedemorgen dames,
    Hier een korte nacht. Gisteravond wezen sporten. Veel te laat thuis, toen kon ik niet slapen. Dus om 3.00 uur zag ik de wekker nog steeds. Vanochtend om 7 uur een fles gegeven, toen nog heel even terug. Maar ik ben wel een beetje brak. Hahaha! Morgen gelukkig uitslaapdag. Ik loop zo even naar de bakker. Tot straks!

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Koeky, ben trots op je.

Lau, ik zal niks zeggen over die rattebijen. Maareh.... is een fototoestel met accu (of aggregaat) niet meer iets voor jullie?

Hier lekker sfeertje vanmorgen.

Vriendlief ging er met meisje uit. ik kon nog wel even blijven doezelen. Staat hij binnen een half uur naast mijn bed te heuen dat hij onder de douche wil want meneer heeft het in de kop om nog ff voordat we vanmiddag naar mijn ouders gaan de stad in te gaan.
    En dan wordt hij pissig omdat ik me ineens door hem opgejaagd voel. Waar ik dat nou weer vandaan haal.
    in het algemeen is het een leuke vent, maar soms!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Soms.....mannen! Waar is de gebruiksaanwijzing?

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Mijn schoonvader vertelde toen d'r tijd dat ie de gebruiksaanwijzing kwijt was en dat de onderdelen niet meer verkrijgbaar waren.

Hier is het een grote puinhoop, manlief is begonnen met het slopen van de keuken.
    althans de keuken..... de steenstrips en een deel tegels eraf halen.
    Jeetje wat geeft dat een zooitje zeg.
    Maar goed als het goed krijg ik er wat moois voor terug.

Verder vanmorgen even naar ikea geweest.
    Nieuw servies daar gekocht, en een nieuwe kapstok.
    Waren eigenlijk opzoek naar een dichte computerkast en een fautuil voor Naomi maar die hebben we dus niet gevonden.

Laura,
    Jullie hebben de fautuil voor Ruben toch ook bij ikea vandaan of heb ik het mis?

liefs

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lyd ik heb ze vorige week nog gezien bij woonstore. Ze hebben ze ook bij Loods 5 denk ik (zaandam?)
    Anders bij de prenatal.

Dean is nog niet helemaal zichzelf, huilt veel en heeft elke keer rommel in z'n oogjes.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah Natas, wat sneu voor Dean?
    Ontstoken oogjes? Alles wat hij nu heeft heeft ie op zijn verjaardag niet!
    Jeetje, ik word gewoon nerveus als ik je banner zie!
    Nog even en meneer is 1 jaar!

Lyd,
    Goede plannen zeg! We moeten dus maar echt lekker koken het weekend van 7 mrt ;)
    Ruben zijn stoel is van de Prenatal :-D

Kapper geweest....loop er weer keurig bij!
    Geschopt:
    4 truitjes voor Ruben en een trui voor manlief voor maar 19 euro! Dat voelde ff goed zeg :-D

Ook nog een cadeau voor schoonouders gekocht (nog voor de verjaardagen, ze komen morgen).
    Bij Praxis gekocht...zien we later percies dezelfde (alleen andere kleur) bij Tuinland voor de 17 euro minder!
    Die hebben we dus ook gekocht en dat ding van de Praxis terug gebracht...zijn niet helemaal gek natuurlijk!
    Jammer van de airmailes :-D

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Femke,
    Ja, das inderdaad akelig zeg!
    Denk je te kunnen blijven liggen :S

Ik zou er op tijd uit (voor de kapper) en dus de hondjes doen.
    Kom ik terug, hoor ik manlief onder de douche stappen (door het geluid van de douchedeur ;)) en Ruben huilen.
    Ja hoor...weer helemaal onder de stront. Dus bad vol laten lopen...was ik nog bijna te laat.

Gisteren gingen wij net op bed...Ruben huilen. Maar heeeeel zielig. Hij wordt anders nooit wakker in de avond.
    Hele luier propvol met waterdunnen poep. Kont rood, pielemans rood, zakje knalrood....arme ziel.
    Ik heb met een warme washand schoongemaakt, afgedroogt, nieuw pyjama'tje aan en getroost in ons bed. Wat had hij het slecht zeg...zo zielig!
    Ik hoop dat die flauwekul gauw over is.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ach lau, die arme Ruben! Dat vind ik echt sneu zeg!

Weet niet of de oogjes dan ontstoken zijn? allemaal gelig spul elke keer.
    Mannen zitten nu samen in bad..maar hoor af en toe boos gehuil. Ga zo maar eens vissen.

pfff fem ik zou geloof ik errug boos geworden zijn op zijn rotterdams whahahaha
    Rick is ook zo'n ster in plannen... NOT!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Arme mannetjes. Natas, het klinkt wel als ontstoken oogjes. Ga maar snel een lekker bink aan je hengel slaan.
    Elmo, Ruben ook al zo zielig. Nu moet het klaar zijn met de zure poep. Dan kan hij weer even bijtanken.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Natas, je kan altijd een paar keer per dag met gekookt afgekoeld water en een schoon watje zijn oogjes schoonmaken.
    Misschien redt je het daar net mee?
    Stekte!

Wij zitten toch maar vakanties uit te zoeken!
    Leuk werk..hoop dat het nog lukt allemaal.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja daar was ik inderdaad al me begonnen, hopelijk is het dan snel over.

Leuk vakanties uitzoeken! Ik heb ook al zo'n zin!

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Elmo,
    we kunnen nog koken hoor we zijn met de muur en de deur begonnen.
    Het ziet er niet uit nu maar goed.

Maar dat er lekker gekookt word voor ons is natuurlijk nooit weg.
    Had je iets in gedachten of ga je ons verassen?

Natas,
    vervelend dat mijn schhonzoon last heeft van zijn oogjes.
    Als ie straks Naomi nog maar goed kan zien haha. ;)
    Wat Elmo al zei met afgeloed gekookt water.
    Maar dat doe je al dus goed bezig.

Fem,
    hoe was je dagje winkelen? ;)
    Ik ben eigenlijk altijd de gene die iets bedenkt en dan meteen weg wil.
    manlief heeft dan zoiets van ja ja rustig aan hoor.
    Ik wil dan echt meteen weg. :oops: :oops:

Prinses,
    Beetje bij kunnen slapen vandaag of ga je vanavond met de kippen op stok?

Imani,
    Alles rustig bij jou?
    Kan je een beetje genieten van je verlof of heb je het druk?

Liefs

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Vakantie uitzoeken hoeven wij niet te doen.
    We gaan al een aantal jaar naar dezelfde plek.
    We willen nog wel een weekendje naar Londen.
    Met de boot jaja ik op een boot, doodeng maar een stuk goedkoper.
    Ben wel Nederlander he ;)

En ws volgend jaar toch naar de sneeuw..............

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    de eurotunnel is ook niet duur hoor! Als je ruim van te voren boekt. Tis eventjes rijden naar Calais, maar dan heb je ook wat. 45 minuten, dan sta je in engeland. Zeer centraal aankomen daar.
    Helemaal met de trein is ook leuk! rij je van lelystad zo naar hartje londen!

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Nee ik heb manlief beloofd dat we met de boot gaan dus dan gaan we ook met de boot.
    Al sch**t ik 7 kleuren we gaan met de boot.

Wie weet ga ik het nog leuk vinden.( de boot dan ;) )
    En we willen de auto niet mee hebben, ik durf daar niet te rijden en manlief wil daar niet rijden.
    Dus met de boot, metro, trein taxi naar hartje londen.
    Voor Naomi natuurlijk ook een feestje.

16. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Effe snel, want ja ik heb het druk. Ben manna (gepofte en gekleurde rijst) aan het sorteren voor een kraamtraktatie. En aangezien ik nog niet weet wat het wordt, moet ik naast wit ook blauw en roze sorteren. :)

Lyd,
    Wat geweldig dat Naomi losloopt!
    En wat leuk, naar London.Ben vaak met de boot naar Engeland geweest, maar nooit in London terecht gekomen.

Natas,
    Een paar druppletjes borstvoeding in de oogjes schijnt ook wonderen te doen.
    Charlotte had hier laatst ook last van. Ook met water en een watje in de weer geweest. het was snel weg.

Elmo,
    Arme Rubie! Denk je nog steeds aan kiezenpoep of is het meer een buikgriepje?

Fem,
    Waar is je vrouwelijke instinct gebleven? Jij had toch heel gewoon, doodnormaal, niet meer dan logisch kunnen aan voelen dat het mannetje nog even de stad in wilde. Ik vind dit een beetje tegenvallen van je, hoor.
    * Ik zou dit hele stukje natuurlijk nog een beetje kunnen nuanceren door smileys te gebruiken, maar volgens mij ben jij daar niet zo van gediend, dus die laat ik maar achterwege.*

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ik twijfelde gisteren wel wat...maar vandaag weinig / geen last verder. Alleen vanmorgen vroeg nog wat.
    We zien het wel.

Leuke hobby joh, sorteren van gepofte en gekleurde rijst!

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Goed zo Lyd, houd je poot stijf. Ik weet nog wel ene leuk hotel wat vij centraal ligt. Zijn vriendlief en ik toen samen geweest.
    Hebben jullie al een idee wanneer jullie gaan? Ik zit er eigenlijk ook weer op te broeden. Heb het een aantal jaren teru als verrassing voor ons tweetjes geboekt. Zijn toen vlak nadat vriendlief terug kwam van uitzending gegaan.

Och, Lau, dat is sneu. Geschopt vanwege 19 euro. Kunnen die mannen van je niet aradiger zijn?

Natas, als dat met dat water niet helpt, zou ik toch ff met dientje naar de huisarts gaan. krijg je een zalfje en ben je er zo vanaf. Het schijnt nogal besmettelijk te zijn.

Zomervakantie. Tja, ben er nog steeds niet over uit. Twijfel over meivakantie of zomervakantie (hangt van een aantal factoren af hihihi)
    Vervolgens zijn Berlijn, Tsjechie, Frankrijk, Zeeland, Ardennen en Ameland in beeld. Je snapt, wordt zo nog helemaal niets.
    Ohhhhhh ik kan zo slecht kiezen.

Vrede is hier terug hoor. Eigenlijk moest ik het gewoon ff heel erg kwijt.

Gistermiddag gesintpiterd. Wat een feest was het weer. Mijn moeder kent geen maat. Inclusief de grabbelton was het om tien uur gisteravond klaar. (om vijf uur begonnen en een uurtje pauze ertussen om te eten)
    Goh wat hebben we genoten van dat grut. Sint Piter nam gistermiddag nog afscheid door op een sjees door het dorp te rijden daarna wordt hij op de kade uitgezwaaid. het feest wordt hier dus ook echt goed afgesloten voor de kids. Maar goed SP kwam ook door de straat van mijn ouders. Piet er achteraan rennend (was een collega van mijn vader). Die stopte uiteraard even bij ons om de kids veel pepernoten te geven en mijn zwager (echt hard) te bekogelen met dire handen pepernoten. Die had namelijk sint skieter gezegd vertelde mijn neefje snel aan Piet.
    Marin zat te kijken!
    Toen we weer binnen kwamen begon ze te pruilen, zei Piet! en begon toen te huilen. De scheet.
    Maar de score is weer huge: LP trein van het circus, grote bak met duplo, duplo bouwplaten, prinsessentent, pyama, boekjes, puzzels en vast nog meer. Te aso dus.
    Vroegerwas het sint vieren bij mijn oma ook altijd veel en indrukwekkend. Dat probeert mijn moeder ook oor de kleintjes te bereiken. Denk dat dat wel gelukt is. (oh wat ben ik blij dat dit niet allemaal in december is samen met de familie van vriendlief, dan weten die kleintjes helemaal niet meerwaar ze het moeten zoeken)

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elmo, hoe is het met Ruben zijn billetjes?

En Natasja, hoe gaat het met Dean, nog steeds gelig spul in zijn oogjes?

Imani, wow al over de 35 weken! Gaat snel zo! En goed! Hoe voel je je?

Londen met de boot, nog nooit gedaan! Wel met de Eurostar, is maar zo makkelijk voor ons, trein opstappen in de stad, een keer overstappen in Rijsel en in goed een uur zijn we er!

Femke, vakantie... Berlijn is heel erg leuk en HEEL erg groot! Je moet het echt goed plannen wat je gaat doen of je loopt gewoon verloren, wij zijn drie jaar geleden geweest en vonden het erg leuk, we moeten nog een keertje terug want we zijn paar dagen vroeger teruggekeerd omdat het plots heel slecht ging met mijn oma. Tsjechië is ook heel erg leuk, vooral Praag, is echt een prachtige stad! Ben er twee keer alleen geweest en probeer nu hubbie te overhalen om een keer samen te gaan haha! Welke streek in Frankrijk had je in gedachten?

En wow, wat is Marin verwend door oma :)

Gisteren hier een hele rare dag dus, Gianni zijn pa die een hartinfarct kreeg tijdens het mountainbiken... met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, fiets en auto stonden daar nog ergens in een uithoek van Ieper... Toen we wisten dat hij stabiel was, zijn we dus op zoek gegaan naar de auto en fiets, heeft een hoop energie gekost! Hij wist dus niet meer waar de auto geparkeerd stond en we hebben ruim een uur straat in, straat uit gereden op zoek naar de auto! Fiets was ook eerst spoorloos, was sprake van dat hij gestolen zou zijn, toen draaide onze maag ook wel even om, is een die ruim 2000 euro kost en wie steelt er nu een fiets van iemand die een hartinfarct heeft gehad! Maar gelukkig bleek de 'dief' iemand van de organisatie te zijn die hem mooi ergens achter slot en grendel had gestoken tot we hem kwamen ophalen. Gelukkig maar.
    Het is nu nog even afwachten of hij er iets aan overgehouden heeft. Ze hebben heel snel doorblazingen gedaan en de mug had hem onmiddelijk drie soorten bloedverdunners gegeven zodat de klonter zou oplossen of toch op zijn minst kleiner worden zodat het bloed weer door kon stromen.

Was trouwens zo raar he, normaal toont hij niet echt veel interesse in Ana-Lucia, maar gisteren, toen hij haar zag... hij was echt blij toen!

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Fem,
    eigenlijk nog niet echt een idee.
    word ws mei denk ik.
    Misschien wel met moederdag.
    Wanneer had jij plannen dan?

Kirby,
    Kan me voorswtellen dat je erg geschrokken bent,
    schoonvader in het zkh, auto spoorloos en fiets weg.

gelukkig de laatste twee weer terecht.
    Nu de eertse nog uit het zkh en dan kan het alleen maar beter gaan.

Hier word vandaag de keuken weer verder gesloopt.
    Tubbies op voor kindlief niet dat ze er naar kijkt meer voor het geluid.

Deel Deze Pagina