Lyd, ergens in een schoolvakantie want ik heb geen snipperdagen. Kirby wat een verhaal zeg. Toch lijkt schoonpapa me een heel sterke man als hij zo aan het mountainbiken is terwijl hij al 2x eerder een infarct gehad heeft.
Zo Kirby, wat schrikken zeg voor je schoonvader en jullie! Gelukkig lijkt het goed te gaan nu! Lyd, succes met klussen! We horen wel wanneer we mogen komen kijken hoe het geworden is, hahaha.... Hier ook dunne zure poep. Er zijn 4 hoektanden tegelijk aan het doorkomen. Op de beurs heb ik van zarqa die billenspray gekocht, dus gaan die nu maar eens testen. Marin, lekker verwend meis! Is ze vandaag erg versleten nog of valt het mee? Leuk, al die vakantieplannen. Klinkt goed. Hier nog geen idee ivm oplevering van het huis. Al zou ik nog wel graag even met zn drietjes weg willen. Even nog wat qualitytime voor Nicky voordat broer of zus arriveert. (Niet dat ze niet elke dag alle aandacht krijgt hoor, maar even nog er tussen uit...) Hier drukke dagen voor de boeg, ik weet niet of het lukt om hier elke dag langs te komen en hoe het gaat met de verhuizing van de internetprovider... Ik doe mijn best! Opa en oma zijn onderweg dus ga even gauw brood smeren!
Gisteren heb ik volgens mij de baby al gevoeld! Ik dacht echt dat het mijn verbeelding was, maar even later voelde ik het weer. Ik heb maar eens gegoogled want ik dacht dat het niet kon. Maar ik lees meer reacties over het kindje voelen rond week 12/13. Vanmorgen weer een keer gevoeld, precies dezelfde plek. Zo bijzonder! En ook zo herkenbaar van de vorige keer. Het zijn echt niet mijn darmen ofzo. Woensdag naar de vk, zal het daar ook nog even vragen.
Jullie gaan volgende week over Len? Hoe is het nu met je misselijkheid? Kirby, waarschijnlijk is die sportieve inslag nu en eerder ook zijn redding. Goede organisatie trouwens dat ze even meedenken wat betreft de fiets. Len, je hebt mail.
Oh Len, wat heerlijk! Geweldig ook voor de gemoedsrust trouwens om je uk al te voelen. Ik voelde Marin echt bewust met 18 weken en maakte me toen eigenlijk niet meer bezorgd. Toen kon het genieten echt beginnen.
Ja, gelukkig is hij nog steeds sportief! Ooh Lenneke, beebje al voelen! Fantastisch! Zoals Femke zegt, goed voor de gemoedsrust ook.
Len, kijken hoe het geworden is? jullie mogen ook komen helpen hoor haha De kleine al gevoelt! Volgens mij kan dat idd best, een 2e schijn je eerder te voelen dan de 1e. Maar wel gaaf hoor * is een heeeeeeeel klein beetje jaloers* Fem, ja eigenlijk zou ik dus met moederdag willen maar ik heb begrepen dat het dan best wel aan de prijs is aangezien het dan vakantie is. Ben druk aan het mailen met natas daarover, die heeft er meer verstand van dan ik haha
Ja Fem, zaterdag de 28e gaan we over. En maandag 2 maart de sleutel overdragen aan de koper van dit huis. Ik ga dit huisje echt wel missen hoor. Het is zo knus en gezellig en Nicky is er geboren... Zucht... Misselijkheid is goed te doen. Lijkt ook wel iets minder te worden. Ik neem nog wel die meds, durf nog niet te stoppen daarmee. Dat doe ik wel na het verhuizen. Mail terug! Nicky voelde ik idd ook voor het eerst met 18 weken. Daardoor dacht ik echt dat dit niet kon. Maar het voelt echt zo! Het voelt ook wel heel fijn ja. Hihi Lyd, aan mij heb je niets momenteel hoor! Vind Naomi het ook leuk om 'te helpen' op haar manier? Nicky loopt hier met zakdoeken te poetsen en met de vaatdoek te soppen. Ook met de stofzuigerstang vind ze prachtig.
Kirby, Wat een verhaal van je schoonpapa. Sterkte! Was ie zo'n prof dat iedereen hem bij naam kent of niet? Hoe het verder met mij gaat? Laat ik het zo zeggen, zonder in details te treden, langer dan 34 weken zwanger is een geheel nieuwe ervaring voor me lichamelijk gezien. Denk dat jullie dan wel weten wat ik bedoel. Fem, Wat is die kleine schandalig verwend. Nog effe en jullie moeten aanbouwen of verhuizen. Zelf ook nog leuke dingen gehad? Len, Ook ik voelde het deze keer al rond de 12 weken, dus dat zou heel goed kunnen. Lyd, Keuken al gereed? Helpt hier soms ook de Tubbies aan. Ook al kijkt ze niet altijd. Lotteke is trouwens bang van die stofzuiger van de Tubbies. Als ik er niet bij bent raakt ze helemaal in paniek, ben ik er wel bij dan kijkt ze mij angstig aan. Raar kind. Vakantieplannen, Manlief gaat in ieder geval niet naar Afrika, zegt hij. In principe mag hij wel van mij, vind het ook belangrijk dat hij zijn familie ziet. Dus als hij niet van mening verandert willen we er ook op uit van de zomer. Of een een heel ander stukje Nederland (Limburg ofzo), of een stukje verder (Ardennen, Duitsland o.i.d)
Billen gaan super! We waren er op tijd bij en de Sudo heeft heel goed werk geleverd! Pielemans is ook weer vrolijk geloof ik Vlekken-gate: ik hoop dat ik het volhou tot volgende week dinsdag! Vakantie: Bestemming gevonden! Nu vrij zien te krijgen beide (ja, deze Hollanders willen niet in het hoogseizoen!) en dan boeken maar! Chalet in de Dordonge! Owwww..heb nu al zo'n zin!
Lenneke, wat gaaf dat je uk al voelt zeg! Ik voelde Ruben volgens mij iets voor de 16e wk al! Die woelwater! Imani: Probeer te genieten...al heb je formaat walrus ipv walvis
Hahaha...je hebt de camping inmiddels gezien Femke :-D Hoop zo dat het met het werk lukt! We hebben er super zin in!
Naomi helpt niet mee op haar manier gaat wel voor de stofzuiger vinden. de boef. Keuken is nog lang niet klaar, we gaan eerst slopen. dus alles kaal. dan gaan we de keuken pas doen. en aangezien we alles zelf doen ( nou ja manlief dan) duurt het wel eventjes. en we doen het in de weekenden Maar dat maakt niet uit. als het met de 2e verjaardag van Naomi klaar is vind ik het best haha
da's een ruime tijdsplanning zeg. ik zou doodongelukkig zijn van zoveel rotzooi de hele tijd. Ben in mijn vorige huis uiteindelijk bijna 8 maanden bezig geweesten was elke keer die rommel zo ontzettend zat!
Met Ruben net gelachen. Meneer sjouwde nog rond beneden..wel wat moe al (stiekem in de ogen wrijven). Staat manlief op om hem naar bed te rennen...sjeest ie er vandoor! Wij dachten, hij wil niet.... Meneer sjeeste dus gauw naar de gang, naar de trap....hij wilde op bed! Whahaha ... Lekker ding niet!
Ohoh, dat wordt wat als hij samen met zijn aanstaande is. Die wil ook altijd zo graag naar boven. Ben bang dat we ze dan wel uit moeten gaan leggen dat met alleen slapen er geen kleinkinderen gaan komen.
Hier een rustige dag, die toch druk aanvoelt. Eerst uitslapen, vanmiddag uit eten. Tim ging ook mee. Hij heeft het goed gedaan. Nu huilt hij. Gisteren was het ook al moeilijk. Hij is verkouden en grijpt steeds naar zijn oor. Maar heeft geen koorts. Ik ga hem even knuffelen.