Wij gaan ook lekker met een potje koffie op de bank! Al duurt de vakantie nog 6 mnd ...we zijn al helemaal in de stemming en druk aan het surfen! Zoooo'n zin hebben we erin!
Natas, mooie prijs en wat komt hij goed terecht. Ik ben helemaal blij voor jullie! Lieke, drolletjes in bad. Hahaha, hier ook nog niet gehad. Heb je ze er uit gevist? Kirby, jouw dochter weegt minder dan Tim. Of ben ik nu in de war? Misschien moet ik toch het boekje er maar eens bij halen (misschien woog Tim ook wel 10.400 gram. Nu ga ik twijfelen). Imani, mooie banner zeg. Nog 5 weekjes te gaan. Ook al allerlei laatste zwangerschapswekenkwaaltjes. Oei, als ik er aan terug denk. Auwie! Femke en jij zijn wel aan elkaar gewaagd. Hahahah! Fem, Marin weer helemaal goed gekeurd. Nog even en deze dame kletst je onder de tafel. Lenneke, niet lekker dus. Nu je bij de 12 weken bent, mag je toch hopen dat de misselijkheid snel over is. Je gaat nu de drie leukste maanden in (zeggen ze). Laura, lekker de vakantie geboekt. Ik had al even je linkje bekeken. Heerlijk ziet het eruit. Nog 6 maandjes wachten en verlekkeren en dan is het zover! Euhm.... eerst even posten want weet het niet meer.
Lieke , 3 stapjes los. Knap van Leander. Nog even en het wordt vangen. Dean, al zelf de trap op. Tim doet ook pogingen, maar haal hem steeds weg. Als ik dat van jou lees, kan ik dat hem ook wel laten gaan (terwijl ik er achter loop). Fem, lekker je bedje in en hopen dat het morgen over is. Laura, heerlijk van je koffie genoten? Het zal nu wel op zijn. Lenneke, hele mooie banner. Super!
Vandaag weer gewerkt. Het was weer leuk en gezellig. Wel rommelig. De klas had vandaag 3 juffen (2 juffen die er normaal zijn en een stagaire). Te veel kapiteins op een schip, werkt niet. Morgen ga ik dus de boel weer even zo regelen, zoals ik het graag wil hebben. Ik heb verder mijn functioneringsgesprek gehad. Ook dat was leuk en gezellig. Er werd me gevraagd of ik iets in de IB-functie zag. Ik moet zeggen dat ik me wel vereerd voel. Ik ga er eens even stevig over nadenken, want er hoort ook een studie bij ( volgens mij 1 avond in de week, 2 jaar lang). Ik weet niet of het wel de goede periode is, om hieraan te beginnen. Het neemt wel met zich mee, dat ik meer ga verdienen. Maar om hoeveel geld het dan gaat, dat is me nog niet helemaal duidelijk.
hahaha Imani. Leander in een maillot. Nou zo lastig is het dan toch niet Nee hoor zonder gekheid. Hier ook vaak omgeslagen pijpen. Prinses klinkt goed je functioneringsgesprek. Leuk een extra functie, maar betekend dat ook dus 2 jaar lang je 2 de kinderwens opzij gaan leggen ivm de studie.? jups drolletjes gevist en gespoeld door het putje. hahhaa Dean de trapkabouter leuk hoor. Heerlijk vakantie boeken Laura kan je lekker gaan aftellen en er naar toe leven. Linkje bekeken ziet er gezellig en mooi uit de omgeving. Fem hopelijk morgen fris en fruitig aan het werk, sterkte. Leander heeft vandaag zijn losloop kunstje meerdere malen herhaald. En ook aan papa laten zien... zal hij er dan toch zin in krijgen. Wie vroeg over trots ... Oja imani. hahha ja inderdaad maar ik moet ook vreselijk lachen om hem omdat hij er zoveel lol in heeft....
Hier liep meneer weer naar de deur toen het woordje: slapen, viel! Na Natasja haar verhaal over de traploopkunsten van Dean maar eens gekeken of Ruben daar al iets mee kan. Jawel, meneer liep ook de trap op! Heb me suf gelachen (gewoon nooit geprobeerd). Leuke nieuwe uitdaging Prinses! Zeker overwegen! Lenneke, Had ik al iets van je prachtige banner gezegd? Euh...mailot'jes: Ruben heeft ook 1 hoor, een witte! Bij die koude dagen mooi onder zijn broek gedragen, heerlijk warm. Wij gaan op bed....nog ff Hyves checken....zag allemaal pop-ups van Imani :-D
Echt niet. Die kinderwens is toch echt veel belangrijker dan welke functie dan ook. Maar aan de andere kant wil ik ook niet alles uitstellen ivm de kinderwens. Je weet namelijk nooit hoelang het duurt en of het nog lukt.
Prinses, Welkom bij de club, als je overweegt om IB-er te worden. Fem en ik zijn ook IB-ers. Hebben elkaar via de opleiding leren kennen. Opleiding was pittig, qua tijd maar niet qua inhoud vond ik zelf. Traplopen, Charlotte zit onderaan de trap en doet dan haar voet op de volgende tree. Ze heeft wel door wat de bedoeling is, maar het komt nog niet in haar op om te gaan staan. Als we haar onder haar oksels ondersteunen loopt ze een tree of vijf. Elmo, Lekker, een vakantie in Frankrijk in het vooruitzicht. En wat een schattig kindje heb je toch, dol op slapen. Lenneke, Een hele mooi banner! En 12 weken alweer, idd hopen dat de misselijkheid wat af gaat nemen. Ja, bij mij al weer de 35 weken voorbij, vind het zelf ook erg leuk om te zien. Vind het ook weer heel spannend, vooral de bevalling. Hoe zou het dit keer gaan? Drolletjes, Laatst was madam boos dat we haar uit bad haalde omdat er een drol in dreef, ging ze heel hard met haar beentjes spartelen. Yak! Ik ga niet verder in detail.
Heb gelezen maar ben de helft al weer vergeten... Zit met mijn hoofd bij Gianni zijn vader. Hij heeft nu hartritmestoornissen, waarschijnlijk is een klein stukje van zijn hart afgestorven omdat het een tijdje geen bloed heeft gekregen. Hij wordt nu nog een paar dagen in de gaten gehouden en krijgt als het niet overgaat waarschijnlijk een pacemaker. Imani, klein viezerikje heb je Poepen in bad en er dan nog eens mee willen spelen haha! Prinses, Ana-Lucia is sinds ze negen maand was, maar 1 kg bijgekomen, maar wel 11cm gegroeid. Kan wel dat ze minder dan Tim weegt. Hier wordt niks uitgesteld vanwege kinderwens en ook niet omgekeerd... je weet nooit wat er gebeurt, is het trouwens ook niet mogelijk om die opleiding dan tijdelijk te onderbreken? Lenneke, super die banner! Hier beetje chaos, sorry als ik er ff wat minder ben.
Rustig aan Kirby. Zwangerschapspagina is nu het minst belangrijk om je druk over te maken. Heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat Gianni's vader snel weer opknapt. Het onderbreken van die opleiding is vast wel mogelijk hoor. Ik wil even de afweging maken, of ik nu een opleiding aan wil gaan. Kan ik het aan, past het bij mijn situatie, ga ik nu over mijn eigen grenzen heen, etc. Allemaal vragen die ik de komende tijd eens even laat passeren.
Er s er 1 jarig Hoera Hoera, dat kun je wel zien dat is....Laura! :-$ Ook hier nogmaals, van Harte Gefeliciteerd! Vanmorgen met Nicky boodschappen doen, score voor madam: Een worstje bij de slager, een worstje bij AH en een chocolaatje bij de chocoladewinkel! Nog even en ze wil elke dag wel mee boodschappen doen! We kwamen een meisje tegen die we kennen van de tennis, schattige baby in de maxi-cosi. Hoe heet ze, hoe oud is ze enz... Ik vertellen van nr 2 in aantocht goh, leuk, wanneer uitgerekend? Nou begin sept. Oh zegt ze, september is een leuke maand, zij *wijst naar maxi-cosi* is van 23 september! Ik schiet in de lach, Nicky ook! Nicky snapte er maar niets van, ze vond het nijntje speeltje leuker dan die baby, hahaha!
Laura gefeliciteerd! Prinses: andere betalin als je IB-er bent? Dat kan nog helemaal niet toch? Hier is het IB-schap nog steeds een taak ook al wordt er wel over een functie gesproken. Verder is het ind e toekomst mogelijk om LB te worden ipv LA. De opleiding is een aanrader. Maar neemt idd vee tijd. het is wel errug inspirerend hoor. Maar ook vermoeiend omdat je al het geleerde eigenlijk zo vlot mogelijk om praktijk wil brengen. Kijk ook eens hier: http://cmsweb2.windesheim.nl/portal/pag ... ode=BROWSE
Ja, inderdaad de LB-schaal. Maar dan verdien je toch meer? Loon naar prestatie komt toch ook steeds meer in?
Slecht geslapen afgelopen nacht voor 6.00 al weer op. 06.30 in de auto Leander wegbrengen. Werkdag gehad en een crematie geweest van client. 15.30 vrij, Leander opgehaald 16.30 thuis. Leander vermaakt tot 18.00 hem gebaddert. Gecrostraind.... morgen lekker rustig aan doen.
Prinses, kijk wel uit hoor. Met die nieuwe functiemix wordt in principe de ib-er niet bedoeld. je moet nl. minimaal 50% van je werktijd voor de groep staan om overgezet te kunnen worden in de LB-schaal. dat is erg pittig in combinatie met IB en een opleiding. Gelukkig heeft mijn directeur de instelling dat hij niet een dure opleiding heeft betaald om me vervolgens voor de groep te zetten. Dat de IB-taak een functie wordt zi er wel aan te komen. Misschien ook eens opd e LBIB site kijken voor de ontwikkelingen?