Hmm, misschien moet ik eerst eens naar de voorwaarden gaan vragen. Daar hebben we het verder niet echt over gehad. Verder ben ik bouwcoordinator, en ik geloof dat deze ook in de lb-schaal kunnen vallen. Maar ook dat weet ik niet zeker. Volgens mij moet ik ook in de MR, kan je een heleboel van leren. Hihi!
Als de bezetting het toelaat is dit wel een gewoonte en wel zo netjes als eerbetoon aan je overleden client en de betrokkenheid naar famillie. Maar heb ook wel eens meegemaakt dat het gewoon niet lukte om te gaan. En soms wil je zelf omdat je band zo goed is met de client dat je zelf wilt gaan om het af te sluiten. Ben ook wel eens in mijn vrije tijd geweest.
dat heeft niets met je MR te maken hoor. Meer met het goed lezen van je vakbondsblad en mailingen van je bstuur. Die hebben namelijk informatieplicht nara jullie toe. Bouwcoordinator jkan best e lb worden. Maar is toch echt niet te vergelijken met IB werk hoor. Voorwaarde om in de functiemix te komen is wel een posthbo / masters of zichtbaar aantoonbare ervaring op middenmanagement gebied.
dan vermoed ik dat ik je over het verloop van alzheimer binnekort nog wel een keer wat ga vragen. we vermoeden dat mijn schoonmoeder de eerste tekenen heeft.
is niet schrikken hoor. cliff zijn beppe had het ook. is 90 geworden. maar wel zo dement als een deur
Fenm, Snel naar bed toe jij! Ben net terug van een interessante MR vergadering. Misschien ook een mogelijkheid om de GMR in te raken. Ga zelf nu slapen.
ben morgen vrij hoor. Trouwens wie gaat er in zijn verlof nou naar een mr vergadering? Loslaten die club!
zo wij zitten weer schoon in de kleren. Meisje is zo vanuit de douche op de wc gezet met zo'n verkleiner. Was echter net te laat. Lag er alweer zo'n bruine jongen in de douchebak. Maar ze vond het leuk op de wc. Heeft echt nog geproberd er en keuteltje extra uit te drukken. (werd door de druk plas, maar da's ook ok) Ohohoh, wat wordt ze groot.
Wij zitten nog lekker lui in de kleren. Straks maar even aankleden. Daarna maar even stofzuigen en de was. En dan even boodschappen doen. Misschien dat ik nog even de stad in ga heb wat leuks gezien in een folder en wil even kijken of het er in het echt ook leuk uitziet. En volgens mij is de dag dan al weer om. hahaha Fem, wat word marin groot zeg. Naomi laatst even op het potje gezet, ze vond het super totdat ze de douche hoorde toen was ze er gauw klaar mee. Niets gedaan maar dat hoeft ook niet. Af en toe erop om vast te wennen ze is pas bijna 16 maanden.
Charlotte veegt haar eigen billen al af, nadat ze op het potje is geweest. Hahahahaha! MR, Tja, er kwam een onderwerp aan orde waar ik toch echt bij wilde zijn. Fem, you know me!
Nee idd het moet leuk blijven. spelende wijs leren ze toch meer dan dat je het verplicht. althans dat is mijn mening hoor. Imani, je gaat hard, nog 4 weekjes en dan is de kleine er ws al. hooguit nog 6. Kan je een beetje genieten nu?