Fem ja, die kleine meisjes worden veel te snel groot! Flink van Marin zo hoor! Elmo, heb je gisteren een leuke dag gehad? Hier gisteren weer erg geschrokken ivm schoonvader, 's morgens het bericht gekregen dat het niet goed met hem ging, hij voelde zich echt uitgeput en had hartpijnen, dus ze vermoedden een nieuw infarct. Gelukkig bleek uit onderzoeken dat het dat niet was, wel hartpijnen maar geen infarct, en het uitgeput voelen had te maken met een extreem lage bloeddruk en natuurlijk ook nog een gevolg van het infarct van zaterdag. Maar dus weer een hele dag gestresst want het duurde heel lang voor we nieuws kregen...
Jeet Kirby, dacht je het gehad te hebben krijg je nog zo'n dag. Hopelijk gaat het nu alleen maar vooruit. Net dus even boodschappen gedaan en even gewinkeld. Dat wat ik gezien had zag er ook leuk uit dus meegenomen. Voor Naomi ook wat leuke kleren gekocht in maat 86, dat kan ze mooi van de zomer aan. ook een badpakje gekocht voor mevrouw, ze heeft hem zelf uitgezocht en hij werd meteen in de winkel geknuffeld dus lijkt me wel een goede keus dan. haha
Leuk he, dat ze nu echt een bepaalde smaak ontwikkelen he. Marin ging gisterochtend helemaal door het lint. Er zaten aan en nieuwe trui strikjes op de rad van de mouwen (wel op een hele storende plek). madam wenste die trui niet aan. Trok hem dus ook telkens met luid NEE NEE geroep weer uit. Ze was pas tevreden toen ik die rotstrikken er met een schaar af had gehaald. Tuttebel
Hahaha, wat een schatjes die dametjes van jullie. Kirby, gelukkig niet opnieuw een hartinfarct. Hij is toch nog steeds in het ziekenhuis? Hier ben ik het nieuws aan het volgen van het neergestorte vliegtuig. Net een interview gezien met een passagier van het vliegtuig. Jeetje, ik ben er door aangeslagen, merk ik.
ja idd de roze. en eigenlijk wil ik toch wel graag van dat roze af. Naomi denkt daar blijkbaar anders over haha. Klein eigenwijsje
Hahaha, die Marin. Volgens mij houdt haar moeder ook niet van strikken op de mouw. Badpak Naomi, Ik denk ook roze. Kirby, Effe tot rust komen vandaag, sterkte! Waaah, al bijna 36 weken. Ongelooflijk.
ik had ze alle twee vast en ze trok de roze uit mijn hand. om hem vervolgens niet meer los te laten dus
Eej hier ikke ook weer. Femke, Leuk joh die marin op de wc. Ik heb hier een verkleiner met een trapje staan bij de wc. Kreeg ik van zwager, had ie niet meer nodig. Kan Leander hier ook mooi gebruik van maken in de toekomst. Net zat zijn luier in ieder geval nog goed gevuld met 2 producten. Lydia leuk joh een rose badpakje. Kirby dat is schrikken zeg. Gelukkig geen infarct. Imani knap hoor van Charlotte..... Hier druk geweest. Boodschappen gedaan. DA geweest om een nieuw soort voer te halen. En dat lag allemaal niet bij elkaar, ik moest naar een C1000 omdat die rauwvlees voer verkoopt. En de DA was een andere kant uit. Vervangende gebeld die had voorraad. Mis ik de afslag moest ik A13 op maar ja geen nood dacht dan ga ik naar Delft daar is ook een C1000 met makkelijk parkeren. Rijd op A 13 komen er toch een hoop ambulances voorbij met hoogste prioriteiten toen dacht ik nog ZOW. Blijkt met dat vliegtuig te maken, krijg gewoon kippevel van het nieuws.
Naomi is gewoon een hele snelle en slimme meid. Toch leuk, zo jong als ze zijn en toch een voorkeur hebben.
Ik heb vandaa voor het eerst een echte strontbom meegemaakt. My god, het zat werkelijk overal. En voor het eerst echte schoentjes gekocht voor Charlot.
Shoppen heb ik tot het uitgerekende weekend gedaan hoor! Buik was geen belemmering...allen die varkenspootjes gingen niet meer zo hard Leuk zeg, Lyd...dat badpakje komt in maart misschien goed van pas! Neem het maar mee! Die Marin! Die poept keurig naast de wc! Is ook knap hoor Strikjes...neeh..zou ik er ook af roppen (oke, netjes knippen) Charlot echte schoenen! Wauwwwww! Leuk zeg! Roze? hihi Manlief komt net thuis...we gaan ff lekker boos zitten wezen over de auto. Kreeg ook van de verz. het vriendelijke verzoek ff 120 euro terug te betalen... Onze rekening heeft een mega echo VOOR we op vakantie gaan. Gelukkig al geboekt, nou moeten we wel :-D
Ok badpakje gaat mee in maart. betekend dat dat we de zwemkleding van ons ook mee moeten nemen? En een echo op je bankrekening is niet fijn. je moet op vakantie? gaat dat zonder auto?